نکاتی درباره ارسال یک شغل رسانه اجتماعی

دوشنبه 10 شهريور 1399
1:50
ادوین

آیا به دنبال دنبال کردن حرفه بازاریابی دیجیتال هستید؟ آیا شما عاشق رسانه های اجتماعی هستید و می خواهید بدانید که چگونه می توانید برای انجام این کار پول دریافت کنید؟

در اینجا نکاتی برای تقویت مشخصات و استراتژی رسانه های اجتماعی برای افزایش شانس خود برای فرود در نقش ایده آل شما آورده شده است.

آیا به دنبال دنبال کردن حرفه بازاریابی دیجیتال هستید؟ آیا شما عاشق رسانه های اجتماعی هستید و می خواهید بدانید که چگونه می توانید برای انجام این کار پول دریافت کنید؟

در اینجا نکاتی برای تقویت مشخصات و استراتژی رسانه های اجتماعی برای افزایش شانس خود برای فرود در نقش ایده آل شما آورده شده است.

یک طاقچه پیدا کنید

خوب ، بنابراین شما می خواهید یک متخصص رسانه های اجتماعی باشید - این می تواند اشکال مختلفی به خود بگیرد. چه نوع رسانه های اجتماعی را دوست دارید؟ تو چه عالی؟ آیا می خواهید فیلم بسازید؟ آیا مهارت طراحی دارید؟ رسانه های اجتماعی چنین زمینه گسترده ای است که می تواند با بسیاری از برنامه ها و زوایای بازاریابی دیجیتال همراه باشد - چگونه می خواهید خود را از این امر جدا کنید؟

اگر می خواهید خود را بچینید ، ایده خوبی است که بتوانید روی یک سکوی که واقعاً به آن علاقه دارید و انگیزه لازم برای آموزش بیشتر را دارید ، وارد شوید. عکاسی را دوست دارید؟ با اینستاگرام بروید. آیا شما یک وبلاگ نویس غذا هستید؟ دستور العمل ها در Pinterest بسیار زیاد است ، بنابراین ممکن است بخواهید در مورد آن اطلاعات بیشتری کسب کنید. عاشق بازاریابی هستید؟ پیش بینی می شود آگهی های فیس بوک یکی از موثرترین راه های بازاریابی در بسیاری از صنایع باشد.

وقتی تصمیم دارید از کدام بستر استفاده کنید ، فقط یک تصمیم تصادفی اتخاذ نکنید ، برخی تحقیقات را انجام دهید! وقتی تحقیق می کنید ، نه تنها می توانید بدانید که سیستم عامل های رسانه های اجتماعی محبوب ترین و اجرایی ترین هستند - همچنین می توانید داده هایی را که می یابید جمع آوری کرده و در مورد آنها بحث کنید به گونه ای که بتوانید اقتدار ایجاد کنید و آن دانش را نشان دهید. مشتری یا کارفرمای

برند خود باشید

تصمیم گیری در مورد طاقچه یک چیز است و بعد از آن ایده خوبی برای توسعه یک برند شخصی است. اگر تازه کار را شروع کردید ، این کار مهم است زیرا به شما کمک می کند تا فراتر از شغل بعدی خود باشید ، و به خوبی در حرفه خود شناخته شوید. همچنین اگر برنامه ای در بورس مالی داشته باشید ، بسیار ضروری است.

بنابراین شروع به ساخت یک مارک شخصی می کنید؟ ممکن است قبلاً یکی داشته باشید و آن را نمی دانید. به این فکر کنید که در مورد انواع چیزهایی که دوست دارید در مورد آنها بلاگ کنید ، تصور اینکه عکسهای شما دنیا را ارائه می دهند ؛ حتی در مورد رنگ ها و طرح های مورد علاقه خود فکر کنید. انجام کاری مانند ایجاد یک آرم برای نمایش در تمام کانال های شما یک روش عالی برای ایجاد تمایز هنگام ایستادگی در حوزه شما است.

شخصی و حرفه ای چیزی را انتخاب کنید که از آن برجسته باشد و از آنجا بروید - هرچه مخاطبان شما خلاق تر باشند ، عجیب تر شما باید باشید. چیزی را انتخاب کنید که احساس خوبی در مورد آن داشته باشید ، این نشان دهنده طاقچه شماست و برای کارفرمایان بالقوه جذاب به نظر می رسد. پیدا کردن یک مارک شخصی در مورد به اشتراک گذاشتن داستان شخصی خود است ، بنابراین از آن لذت ببرید و به یاد داشته باشید که احتمالاً سفر کمی خواهد بود ، بنابراین نیازی نیست که یکباره در مورد همه تصمیم بگیرید.

آن را حرفه ای نگه دارید

اگر به طور جدی به دنبال کار هستید ، نمی خواهید ریسک کنید که کارفرمایان بالقوه مهمانی شب گذشته را در اینستاگرام خود ببینید یا حتی در یک سناریوی نامعلوم برچسب بزنید. حتی اگر ممکن است کار زیادی به نظر برسد ، ایده خوبی است که مشخصات شخصی خود را "تمیز" و حرفه ای نگه دارید و یا یک مورد کاملاً جدید را برای اهداف حرفه ای بسازید. همچنین سعی کنید از پست های تند و زننده یا زیاد اظهار نظر خودداری کنید و آنها را در برند نگه دارید.

همه سیستم عامل های شما باید حرفه ای و با اعتماد به نفس به نظر برسند (و بله ، حتی برنامه ای برای آن وجود دارد - به آن PhotoFeeler گفته می شود ). داشتن یک عکس حرفه‌ای مهم است ، اما اگر توانایی آن را ندارید ، فقط ببینید یک دوست در ازای خرید ، برخی از فواید مناسب شما را خواهد گرفت - بازاریابی رسانه‌های اجتماعی!

استخدام کنندگان و مراجعه کنندگان

استفاده از رسانه های اجتماعی برای یافتن هم استخدام کننده و هم برای مراجعه کنندگان راهی عالی برای یافتن موقعیت های باز ، گفتگوهای جالب و عموماً خود را شناختن است. به عنوان مثال ، اگر تعداد انگشت شماری از شرکتهای جذاب را پیدا کردید که علاقه مندید فقط در توییتر کار کنید ، می توانید با اشتراک گذاری مجدد مقاله و موارد مشابه از آنها ، زیر بینی آنها قرار بگیرید.

هنگامی که به دنبال یافتن شغل در رسانه های اجتماعی هستید ، می توانید گاهی نام کارگر شغل را نیز باریک کنید و سپس مستقیماً با آنها ارتباط برقرار کنید ، خواه مدیر استخدام کننده باشد یا استخدام کننده. نگاهی به برخی از شرکتهای مورد علاقه خود بیندازید و کارهای حرفه ای خود را دنبال کنید - شما هرگز نمی دانید چه چیزی در خوراک توییتر شما ظاهر می شود.

شبکه

مشاغل در بازاریابی دیجیتال می تواند کمی منزوی باشد ، به خصوص اگر آزاد و یا از راه دور کار کنید. به همین دلیل استفاده از هر فرصتی که می توانید برای دیدار با دیگران در زمینه خود داشته باشید بسیار مهم است. مطمئناً ، یادگیری به تنهایی ممکن است هنگامی که جهان را در نوک انگشتان خود قرار داده اید ، اما هیچ چیز کاملاً تجرب نزدیکی و شخصی شدن با دیگران با متخصصان حوزه شما را نشان نمی دهد.

دریغ نکنید که به دنبال جستجوی محلی با افراد منطقه خود در منطقه خود باشید. و اگر شما می خواهید یک راه فرار مولد ، چرا در سال جاری به دنبال رسانه های اجتماعی و کنفرانس های بازاریابی دیجیتال نیستید - انتخاب بسیاری از آنها وجود دارد ، بنابراین واقعاً چیزی برای همه وجود دارد.

ایجاد اقتدار

اگر تازه کار خود را شروع کرده اید و به دنبال نوع دیگری از موقعیت با یک شرکت هستید ، ممکن است فکر کنید که باید تمرکز شما برای به روزرسانی پروفایل LinkedIn و رفتن به رویدادهای شبکه باشد - این همه واقعیت دارد! اما شما همچنین می توانید با حضور در هر فرصتی که به دست آورید ، به عنوان یک متخصص ظاهر شوید.

یک راه عالی برای انجام این کار با شروع یک وبلاگ رایگان است که انجام آن بر روی سیستم عامل های رایگان مانند Medium و WordPress به راحتی انجام می شود . شما می توانید از این سیستم عامل ها در ترکیب با رسانه های اجتماعی برای ساخت زیر استفاده کنید که می توانید تخصص خود را با آنها به اشتراک بگذارید.

کارهای جانبی را انجام دهید

حتی اگر تازه وارد صحنه هستید ، جستجوی نقش های داوطلبانه یا مرور سایت هایی مانند Upwork برای فرصت هایی برای ساخت نمونه کارها خود ، واقعاً روشهای خوبی برای معروف کردن خود به عنوان یک متخصص هستید.

ممکن است شما دوستی داشته باشید که تازه کار را شروع می کند یا به کمی کمک اضافی احتیاج دارد - چرا با یک نرخ تمرینی و یا حتی معامله ای مذاکره نمی کنید؟ در درازمدت ، این کار با آزاد کاری توصیه نمی شود ، اما اگر تازه کار را شروع کرده باشید ، هر عملی که بتواند موفقیتهای شما را اثبات کند ، برنده باشید اگر بتوانید مراجعه کنید.

و بهترین بخش این است که اگر چیزی به نتیجه نرسد ، لازم نیست آن را در رزومه ، نمونه کارها یا وب سایت خود قرار دهید.

به سایتهای حرفه ای خود پیوند دهید

وب سایت شما ، LinkedIn و صفحه حرفه ای فیس بوک (یا هر آنچه را که می خواهید به عنوان صفحه اصلی فرود حرفه ای خود انتخاب کنید) باید به راحتی نمایش داده و در دسترس باشد. به این ترتیب ، اگر یک استخدام کننده شما را یک راه پیدا کند - مثلاً ، در LinkedIn - باید آن را به آسانی امکان پذیر کنید تا در وب سایت ، وبلاگ یا صفحه اینستاگرام شما ظاهر شود تا آنها بتوانند استراتژی و محتوای رسانه اجتماعی شما را ببینند. غرفه ها

قوانین چندرسانه ای

در واقع ایجاد یک نمایش اسلاید یا ویدئویی بسیار آسان است ، بنابراین چرا فکر نمی کنید چیزی را مانند یک فیلم تبلیغاتی یا vlog آماده کنید و به طور مرتب آن را در توییتر یا LinkedIn به اشتراک بگذارید؟ این یک راه عالی برای نشان دادن نه تنها مهارت های تولید فیلم ، بلکه مهارت های سخنرانی و ارائه عمومی است. لازم نیست بیش از حد پیچیده باشد ، حتی می توانید از قبل ویدئویی مقدماتی تهیه کنید ، زیرا بسیاری از برنامه های شغلی در حوزه دیجیتالی این روزها خواستار آن هستند.

بیش از حد نکنید

خودتان را نازک نکشید و سعی کنید 10 سیستم عامل مختلف را حفظ کنید و آنها را ثابت نگه دارید. خیلی بهتر است فقط یک یا دو پروفایل برجسته داشته باشید و آنها را به روز و روزآمد کنید ، تا اینکه تمام وقت خود را صرف برنامه ریزی یک میلیون پست کنید - اما اگر به برنامه ریزی نیاز به کمک دارید ، می توانید همیشه از ابزاری مانند بافر برای کمک به شما در سازماندهی.

خوش بگذره!

اگر می خواهید یک بازاریاب رسانه های اجتماعی باشید ، باید فوائد و پیامدهای مربوط به بازاریابی رسانه های اجتماعی را بیاموزید - و مکان بهتر برای شروع از کجاست؟ بسیاری از مشاغل رسانه های اجتماعی در خارج وجود دارد و با کمی خلاقیت و خلاقیت ، پیدا کردن یکی احتمالاً آنقدر که فکر می کنید سخت نیست.

هرچه سرگرم کننده و خلاق تر باشید (در حالی که هنوز حرفه ای هستید) در سایت خود هستید ، کارفرمایان بالقوه بیشتری می بینند که این باعث خوشحالی شما می شود - و چگونه یک کارفرما می تواند در مقابل مصاحبه با کسی که قبلاً کاملاً درگیر کار خود است مقاومت کند؟

ویژگی های اصلی دیجیتال را با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال بیاموزید. امروز بروشور را بارگیری کنید!


[ بازدید : 200 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]