استراتژی بازاریابی ویروسی

پنجشنبه 7 اسفند 1399
15:58
ادوین

در این مقاله ما استراتژی بازاریابی ویروسی را معرفی خواهیم کرد و تعریف دقیقی از استراتژی بازاریابی را ارائه خواهیم داد. در ادامه ، ما در مورد چگونگی اجرای و اجرای یک شاخص مطالعه ویروسی کمپین بازاریابی برای ارزیابی موفقیت بحث خواهیم کرد. پس از خواندن این مقاله, شما می دانید آنچه که مردم باید برای موفقیت در پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی ویروسی و آنچه خواهد بود که نقش هر یک از این ستون.

مقدمه ای بر استراتژی بازاریابی ویروسی
شاید اعتقاد به این است که یکی از موفق ترین کمپین بازاریابی ، ویروسی ، در سال های قبل از ایجاد یوتیوب ، Instagram و غیره توییتر, Facebook, رویداد, هنگامی که ابزار جدید برای تبلیغات در جهان, اینترنت, و غیره. اينطور نيست.
در این مقاله ما استراتژی بازاریابی ویروسی را معرفی خواهیم کرد و تعریف دقیقی از استراتژی بازاریابی را ارائه خواهیم داد. در ادامه ، ما در مورد چگونگی اجرای و اجرای یک شاخص مطالعه ویروسی کمپین بازاریابی برای ارزیابی موفقیت بحث خواهیم کرد. پس از خواندن این مقاله, شما می دانید آنچه که مردم باید برای موفقیت در پیاده سازی یک استراتژی بازاریابی ویروسی و آنچه خواهد بود که نقش هر یک از این ستون.

مقدمه ای بر استراتژی بازاریابی ویروسی
شاید اعتقاد به این است که یکی از موفق ترین کمپین بازاریابی ، ویروسی ، در سال های قبل از ایجاد یوتیوب ، Instagram و غیره توییتر, Facebook, رویداد, هنگامی که ابزار جدید برای تبلیغات در جهان, اینترنت, و غیره. اينطور نيست.

در سال 19 دانیل مریک و ادواردو سانچز با استفاده از فن آوری های نوین است که از طریق فرهنگ اینترنت نسبتا جدید ممکن بود با شروع از جنجال avzeni به حال و اعلام جدید افسانه, اما, پروژه جادوگر بلر (جادوگر بلر) که به نوبه خود در نتیجه مانند یک توپ سر و صدا بود. این فیلم یک نمونه اولیه از این موجود سری فیلم در ژانر وحشت (تصاویر یافت می شوند) و طراحی شده است به مانند اماتور, زن و شوهر واقعی مردم است. در این سبک ، یک یا چند شخصیت در داستان شروع به شلیک و فیلم از طریق تصاویر از دوربین خود گفت.

Myrick و سانچز, همراه با هنرمندان شرکت it (صنعتگر سرگرمی), از نقطه نظر یک فیلم واقع بینانه, جادوگر بلر, و غیره. برای اینکه کمپین های بازاریابی استفاده ویروسی است که فیلم در این واقعیت نشان داد, توپی است. در واقع ، مفهوم داستان در تبلیغات مبارزات انتخاباتی استفاده شده بود و آن را بیان که این فیلم واقعی است.

در اجرای کمپین بازاریابی ویروسی پروژه جادوگر بلر یک وب سایت مورد استفاده قرار گرفت که هدف آن متقاعد کردن مردم از این. با یک سناریوی فیلم ترسناک و رمز و راز آن ، مانند مورد ، ظاهر واقعی. در انجام این کمپین بازاریابی ویروسی سرنوشت از دست رفته فیلم بود و به طور طبیعی بیان شده است که می تواند مخاطبان بسیاری که این فیلم ساخته شده بر اساس حقیقت است. مریک و سانچز نیز با استفاده از پیام های آنلاین می تواند غیر معمول برای شایعات اطراف فیلم, دامن, پرتاب, و خواندن نظرات مردم ، درباره شایعات فیلم شما می توانید آن را بسیار ماهرانه در ترویج بازاریابی ویروسی را, فیلم, جادوگر بلر, و غیره. از جنگ در افغانستان. این کمپین آنقدر موفق است که بسیاری از مردم هنوز هم بر این باورند که این فیلم به تصویر می کشد یک رویداد واقعی بود.

بودجه پروژه جادوگر بلر جادوگر ، با بودجه کمتر از یک میلیون دلار ، قادر به کسب تقریبا million 250 میلیون ، که منحصر به فرد بود. فوقالعاده ناشی از فعالیت های نوآورانه مبتنی بر اینترنت bazarayabi (با توجه به ویژگی های آن دوره) اما منجر به چه چیزی می تواند فقط یک فیلم ترسناک ملی است پدیده ای که نه تبدیل و بسیاری از مردم آمریکا و حتی جهان را در خود دارد. (برای کسب اطلاعات بیشتر, شما می توانید به بازاریابی همهمه مراجعه)

استراتژی بازاریابی ویروسی چیست؟
بازاریابی ویروسی یک استراتژی عملیاتی برای هر کسب و کار است که از سیستم عامل های عمومی موجود و شبکه های اجتماعی برای ترویج محصول استفاده می کند. همانطور که از نام استراتژی بازاریابی ویروسی پیداست ، مفهوم آن اشاره به چگونه اطلاعات در مورد محصول با افراد دیگر در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته است. دقیقا به همان شیوه که ویروس از یک نفر به شخص دیگری در انتظار ... این انتشار و تعامل مخاطبان باید به گونه ای باشد که پیام و محتوای مورد نظر به سرعت تکرار شود و تاثیر زیادی بر رفتار مصرف کننده داشته باشد.

بر اساس استراتژی بازاریابی ویروسی در گسترش اطلاعات گسترده آن خلاصه می شود و استفاده از روش های مربوط به دهان, بازاریابی و غیره. می توان در راستای موفقیت و دستاورد از بازاریابی ویروسی اهداف گام (به کلمه از دهان بازاریابی مراجعه کنید) و همچنین به عنوان مدرن و مبتنی بر تکنولوژی این اجازه خواهد داد که شرکت های اطلاعات بازاریابی ویروسی در بسیاری از ستون های آنلاین, تجربه, قدرت مانور در فضای مجازی و غیره.

بازاریابی ویروسی است که معمولا بهترین چیز را برای مخاطبان خود به صورت رایگان به ارائه تا به میزان درگیری و ارتباط مخاطبان با اهداف کمپین را افزایش دهد. این می شود به طوری که مخاطب می تواند به راحتی دانلود رایگان آهنگ یا کتاب شرکت در یک بازی سرگرم کننده یا مخاطب را درگیر با شرکت در یک بسیار جذاب زنده مسابقه آنلاین. اگر ایجاد محتوا به گونه ای است که در آن مردم را تشویق می کند برای به اشتراک گذاشتن مطالب با دیگران پیام می تواند انتظار می رود گسترده تر و بسیاری از مردم دریافت خواهد کرد محتوای پیام.

بازاریابی ویروسی را می توان در شبکه های مختلف ، از جمله موارد زیر توسعه داد:

دهان به دهان
مانند ایمیل یا ایمیل
Facebook, Instagram, توییتر, LinkedIn, Telegram, و غیره.)
سایت های به اشتراک گذاری ویدئو (یوتیوب, Vimeo و, آپارات, دیدگاه, و غیره.)
انجمن های آنلاین (انجمن آنلاین)
که با استفاده از بازاریابی ویروسی?
بازاریابی ویروسی می تواند نقش مهمی به عنوان یک مستقل ابزار بازاریابی و یا به عنوان بخشی از یک کمپین بزرگ است که با استفاده از انواع روش های بازاریابی. این درست است به خصوص برای جذاب کسب و کار و یا کسب و کارهای کوچک; آن می تواند به دلیل یک استراتژی بازاریابی ویروسی می تواند شروع به پریدن کرد بر اساس آنچه جایگزین توصیه این است که ارزان تر از دیگر فعالیت های بازاریابی با روش های سنتی.

برای مثال یک شرکت با نوشابه های انرژی زا می تواند آنلاین تولید فیلم آن را نشان نمی دهد یک ورزشکار قبل از انجام پرش با دوچرخه, نوشیدنی های گازدار مصرف انرژی را فراهم می کند ... با انرژی منتشر شده از نوشیدن نوشابه در بدن, یک ورزشکار, در عملکرد خارق العاده که این تاثیر می گذارد این امکان را به پرش حرفه ای آنها. اگر این ویدیو در واقع ساخته شده است و به نظر می رسد واقع بینانه, ممکن است مردم را تشویق به تماشای این فیلم برای به اشتراک گذاشتن کلیپ دوچرخه سوار با دیگران. پس از این ویدئو بازدید, توسط یک توده بزرگ از مردم به اندازه کافی دریافت نظرات شرکت می تواند هدف واقعی از سخنرانی خود را متقاعد کردن بیننده برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این نوشیدنی نام تجاری در رسانه های اجتماعی جستجو نیز می باشد. این تا حدودی است ، می تواند بر بسیاری از شرکت ها تاثیر بگذارد ... چیزی در تبلیغات سنتی (سنتی) نمونه هایی از او کمتر دیده می شود.

بازاریابی ویروسی است که اغلب با دیگر روش های بازاریابی گروه بندی می شوند, مانند پروژه جادوگر بلر, که قبلا اشاره شد. ادامه کمپین ویروسی که بدان معنی است که یک مدت زمان طولانی قبل از تبلیغات و تریلر و پوستر و سایر اشکال مختلف از بازاریابی سنتی است انتشار رسمی را در خود دارد. برخی از هیجان در روستای مخاطبان و همه مشتاق به قبل از آن ، این فیلم در سینما برای دیدن. این موضوع بحث برانگیز است, آن بسیاری از مردم بود... قبل از این فیلم به طور رسمی برای انتشار عمومی به دوباره و دوباره در مورد فیلم صحبت میکردند نظرات با دیگران به اشتراک گذاری آنها بیش از حد; همچنین بدون نیاز به دانستن در سینما تور تبلیغاتی شد!

همانطور که برای محتوای ویروسی, لازم نیست برای مخفی کردن مفهوم آن. مبارزات سیاسی فیلم ها اغلب درست با یک پیام خاص از نامزد مخالف و می گویند که متن سخنرانی نامزد دیگر توهین آمیز بود. توده ای از مردم است که در برابر نامزد دیگری با انگیزه. سیاستمداران که به این ترتیب علف های هرز ، به امید با یک بیانیه بزرگنمایی ، ظالمانه، و غیره فیلم ها در مورد منفی ، رقیب شما یک تجربه ویروسی است و سعی می کند دیگران نگرش منفی نسبت به حریف داشته باشند.

برای مثال در دور اول انتخابات مغلوب ساختن پیشی جستن و هیلاری کلینتون صوتی منتشر شد که مغلوب ساختن پیشی جستن در آن زن stezanh صحبت کرد و متوجه شد و سعی بر این بود که با کلیپ صوتی میزان مشارکت رای نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش می یابد فایل های صوتی تا حدودی بحث برانگیز است که تهمت بارها و بارها مجبور در مورد این موضوع صحبت می کنند و خود را نسبت به

نمونه هایی از اجرای یک استراتژی بازاریابی ویروسی
برگر کینگ (برگر کینگ) برای تبلیغ یک ساندویچ جدید که در آن پایه گوشت مرغ بود. شما تصمیم گرفت یک استراتژی بازاریابی ویروسی استفاده از آن به منظور راه اندازی وب سایت شما را قادر می سازد که کاربران را به رها کردن فرد با مرغ در اتاق بود و به دستور چه کاری انجام دهید که احتمالا احمقانه به نگاهی است, اما بسیاری از مخاطبان قرص خود را با توجه به خود را. این کمپین در زمانی که بسیار دیده می شد که بیشتر مردم. به طور متوسط کمتر از هشت ثانیه از وقت خود را صرف خواندن یک وب سایت ; پس از بازدید اولیه محتوای وب سایت اگر بیش از مورد علاقه خود را پیدا کنید namyaftend, در کمتر از ثانیه قرار داده شده و از سایت خارج شد; با این حال کمپین بازاریابی ویروسی, Burger King, و غیره. دریافت بیش از یک میلیون بازدید کننده در هفته اول از آغاز مبارزات انتخاباتی, و غیره. جذب; بسیاری از مردم به صفحه, جوجه, تعارف, (تابع مرغ) وارد. به طور متوسط شش دقیقه از وقت خود را صرف بازی با مرغ مطیع اخبار پرنده ، که خواسته های کاربران ، مدت بود ، همه چیز ، او ، آن منفی بود. روشن کردن آن در این شخصیت آنقدر بزرگ است که آن را درگیر بسیاری از مردم بود. این نیز این امکان را برای عموم مردم برای برقراری ارتباط به خوبی با نام تجاری و خروجی محصول ساخته شده, و بسیاری از آنها مشتاقانه در انتظار یک ساندویچ مرغ به طور منظم برگر کینگ شد.

برگر کینگ (برگر کینگ) اعلام یک ساندویچ جدید که در آن پایه گوشت مرغ بود. شما تصمیم گرفت در یک استراتژی بازاریابی ویروسی استفاده از آن به منظور راه اندازی وب سایت شما را قادر می سازد که کاربران را به رها کردن فرد با مرغ در اتاق بود و به دستور چه،
چگونه برای پیاده سازی تکنیک های بازاریابی ویروسی?
بازاریابی ویروسی استراتژی تصور غلط است, یک اشتباه رایج وجود دارد مبتنی بر اینکه موفقیت بازاریابی ویروسی به مردم و توانایی ایجاد یک بسیار محبوب پدیده بستگی دارد و باید اطمینان حاصل شود که محتوای ارائه شده در محبوبیت عمومی وجود دارد ... اما آن را نمی کند در واقع یک کمپین موفق با بازاریابی ویروسی, استراتژی ما را در درک که چگونه به برقراری ارتباط با مخاطبان بستگی دارد و این که برای ساکنان یک وضعیت خاص هدف ما این است که چگونه ما را پیدا کنید با ارزش و محتوای مناسب که با آنها نیاز دارید و ما تولید کند. ما نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه ما می تواند جذاب به مخاطبان ما و چگونه ما می توانیم که جاذبه با آنها به اشتراک بگذارید و ایجاد یک رابطه دو طرفه با مخاطبان.

بازاریابی ویروسی یک رویکرد متمرکز بر مشتری است ، بنابراین اولین گام ممکن است شناسایی جمعیت دقیق هدف و غیره باشد. برای ترویج یک محصول خاص و باید دقیق و روشن به دانستن آنچه که بالاترین ارزش در محصول ایجاد کنید ما سعی می کنیم به تولید آن خودمان است. در واقع شرط اصلی برای بازاریابی ویروسی است که تنها به اندازه کافی تحقیق و تجزیه و تحلیل داده ها از جمعیتی مخاطبان که نقش یک نقش اساسی در چقدر تاثیر مبارزات انتخاباتی خواهد شد.

[ بازدید : 278 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]