بازاریابی ایمیلی چیست؟

شنبه 9 اسفند 1399
12:03
ادوین

کمپین های بازاریابی ایمیل ، مانند هر کمپین دیگر ، نیاز به ارزیابی عملکرد و شناسایی نقاط ضعف و قوت دارند. برای رفع آسیب پذیری در کمپین های بازاریابی ایمیل-ایجاد کمپین های قوی تر و موثر ، تجزیه و تحلیل نیاز رد شود.

پس از شما مرتب و اعدام کمپین بازاریابی ایمیل خود را, شما نیاز به پیگیری مبارزات انتخاباتی. کمپین های ردیابی کمک خواهد کرد که شما کشف کردن که تاکتیک های بهترین راه حل برای کسب و کار شما و استراتژی های شما نیاز به بررسی و یا از بین بردن. در اینجا مهم ترین معیار برای ایمیل کمپین های بازاریابی به اندازه گیری و اندازه گیری. آن را نیز توضیح می دهد که چگونه به تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از مبارزات بنابراین شما می توانید پوشش نقاط ضعف مبارزه بعدی. اگر می خواهید یک کمپین بازاریابی ایمیل قوی داشته باشید ، پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید.
کمپین های بازاریابی ایمیل ، مانند هر کمپین دیگر ، نیاز به ارزیابی عملکرد و شناسایی نقاط ضعف و قوت دارند. برای رفع آسیب پذیری در کمپین های بازاریابی ایمیل-ایجاد کمپین های قوی تر و موثر ، تجزیه و تحلیل نیاز رد شود.

پس از شما مرتب و اعدام کمپین بازاریابی ایمیل خود را, شما نیاز به پیگیری مبارزات انتخاباتی. کمپین های ردیابی کمک خواهد کرد که شما کشف کردن که تاکتیک های بهترین راه حل برای کسب و کار شما و استراتژی های شما نیاز به بررسی و یا از بین بردن. در اینجا مهم ترین معیار برای ایمیل کمپین های بازاریابی به اندازه گیری و اندازه گیری. آن را نیز توضیح می دهد که چگونه به تجزیه و تحلیل نتایج حاصل از مبارزات بنابراین شما می توانید پوشش نقاط ضعف مبارزه بعدی. اگر می خواهید یک کمپین بازاریابی ایمیل قوی داشته باشید ، پیشنهاد می کنم آن را از دست ندهید.

معیارهای مهم و نحوه تفسیر آنها:

قیمت باز کردن ایمیل
نرخ باز یا نرخ باز کردن ایمیل به معنای درصد افرادی است که ایمیل های شما را باز می کنند. با ردیابی این درصد, شما می توانید کشف کردن که چقدر تعامل مخاطبان خود را با بازاریابی ایمیل.

چگونه می توانیم نرخ باز شدن ایمیل را افزایش دهیم ؟

آدرس یکی از چیزهایی است که تا حد زیادی بر میزان باز شدن ایمیل است. بنابراین اگر نرخ باز شدن ایمیل شما کم باشد ، باید یک استراتژی آدرس تجدید نظر داشته باشید. عنوان باید جذاب ، جالب ، روشن ، مختصر و آموزنده باشد.

شما همچنین می توانید روش آزمون و خطا برای پیدا کردن که آدرس ارائه می دهد قیمت باز تر استفاده کنید.

اگر نرخ ایمیل بین 15 و 25 درصد باشد ، این درصد مناسب و به خوبی ارزیابی می شود.

نرخ Clickability (CTR)
نرخ Clickability یا CTR به معنی درصد افرادی که بر روی لینک که همراه با ایمیل کلیک کنید. ردیابی نرخ کلیک می تواند به شما بگوید که چگونه مخاطب با دکمه CTA ارتباط برقرار می کند.

چگونه می توانیم قابلیت کلیک را افزایش دهیم ؟

برای افزایش نرخ clickability متن شما نوشتن باید ایجاد انگیزه در مخاطبان برای انجام کاری. به عنوان مثال ، متون لنگر (متن با لینک به یک محصول یا خدمات) باید به شدت نوشته شود و الهام بخش باشد که کاربر مجبور است روی لینک کلیک کند. همچنین فراموش نکنید که شما نیاز به جلب توجه کاربر را به لینک و یا دکمه CTA به طراحی این دو عنصر مجزا از متن.

نرخ لغو
لغو اشتراک نرخ, به عنوان نام آن نشان می دهد, به معنی درصد از کسانی که در خبرنامه خود را به اشتراک بگذارید. لغو اشتراک ردیابی درصد به شما می گوید چه مدت کمپین بازاریابی ایمیل خود را در مسیر درست باقی می ماند و چقدر شما را با مخاطبان ارتباط برقرار.

چگونه می توانیم نرخ لغو اشتراک را کاهش دهیم ؟

اگر میزان لغو خبرنامه بالا است, سپس شما باید برای پاسخ به این سوال که چگونه برای ایجاد ایمیل در موضوعاتی که مخاطبان نیاز نگاه, جلب توجه خود را. یکی از دلایلی است که چرا مردم را لغو عضویت در خبرنامه خود را برای دریافت ایمیل های فله از شما. من چندین بار در خبرنامه و فروشگاه های خدماتی ایران ثبت شده ام ، اما پس از چند روز من حاضر به عضویت در آن خبرنامه نشدم. از آنجا که صندوق پستی من پر از ایمیل ها و تراشه های تبلیغاتی بدون محتوا بود.

یکی از بهترین راه شما می توانید درک کنند که چرا مخاطبان حاضر به عضویت در خبرنامه شما این است که به درخواست کاربر چرا آنها لغو زمانی که آنها لغو می شود.

نرخ تبدیل:
نرخ تبدیل, به معنی درصد از کسانی که با کلیک بر روی لینک در ایمیل و هدایت می شوید به یک سایت خاص برای انجام یک عمل خاص. نرخ تبدیل می تواند به شما بگوید که چگونه موثر ایمیل های ارسال شده در متقاعد کردن کاربر هستند.

چگونه می توانیم نرخ تبدیل را بهبود ببخشیم ؟

برای بهبود نرخ تبدیل ، ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که مخاطب شما بر روی لینک ها در ایمیل ضربه بزنید.

عامل دوم موثر بر نرخ تبدیل طراحی و بهینه سازی صفحات فرود است. مثلا, اگر شما یک پیام ارسال به مخاطبان, باید آن را راحت پر کردن این فرم را به از پرسیدن هر گونه سوال اضافی خودداری.

صفحات فرود باید در زیبا ترین و بهترین راه ممکن طراحی شده و جلب توجه عمومی به هدف خود.

پونس رت
نرخ گزاف گویی به معنی تعداد کل ایمیل های ارسال شده به تماس است ، اما به هر دلیلی ، تماس راه را پیدا نکرد. نسبت پرداخت با تقسیم تعداد ایمیل های ناموفق توسط تعداد کل ایمیل های ارسال شده به دست می آید.

بنزریت در دو نوع وجود دارد: "سخت" و "نرم".

جایزه قیمت نرم در بازاریابی ایمیل شامل عناصر مانند مسائل مربوط به سرور های خروجی و یا سرور های ایمیل, صندوق پستی و کلمه.

اما بانک های سخت به معنای ایمیل های نامعتبر ، بسته یا موجود نیستند و این ایمیل ها قادر به دریافت ارسالی شما نخواهند بود. این نوع ایمیل باید بلافاصله از لیست حذف شود. از آنجا که شرکت های isp استفاده از نرخ پاداش به عنوان یک معیار برای اندازه گیری شهرت فرستنده و نرخ بالا نرخ پاداش می تواند مشکل از دیدگاه isp خود را به عنوان اسپم به دیگران می دانند.

نرخ رشد لیست ایمیل
به غیر از موارد مانند CTR و نرخ تبدیل, شما باید نیم نگاهی به نرخ رشد لیست ایمیل خود را. فرستنده ایمیل بازاریابی قطعا یک لیست خاص برای ارسال ایمیل استفاده کنید. نرخ رشد یک لیست ایمیل به معنی تعداد ایمیل های جدید اضافه شده به لیست ایمیل. مهم نیست که چقدر بالا نرخ رشد لیست ایمیل شما است, شما می توانید یک دامنه بزرگتر در زیر چتر تبلیغاتی و رسیدن به مخاطبان جدید.

نرخ و به جلو ایمیل به اشتراک گذاشته
نرخ ایمیل های به اشتراک گذاشته شده و فرستاده شده به معنای تعداد افرادی است که ایمیل های خود را با دیگران به اشتراک می گذارند یا تبدیل می کنند.

نرخ ایمیل به اشتراک گذاشته و فرستاده یکی از مهم ترین عوامل شما نیاز به پیگیری است. از آنجا که این ردیابی به شما می گوید که چگونه برای جذب کاربران جدید. در ایمیل های شما ارسال, تشویق مردم برای به اشتراک گذاشتن و یا به جلو ایمیل. همچنین نوع ایمیل که به اشتراک گذاشته و یا فرستاده شده توسط عموم مردم در نظر بگیرید. از آنجا که در این مورد ، می توانید نوع محتوایی را که مخاطب نیاز دارد انتخاب کنید.

8. نرخ بازده سرمایه
همانطور که از نامش بر می آید ، نرخ بازده سرمایه گذاری به معنای میزان درآمد به دست آمده در مقابل مقدار پولی است که در کمپین بازاریابی ایمیل گرفته شده است. شما ممکن است متحمل هزینه برای ارسال ایمیل های بازاریابی. هزینه های مانند خرید سرور و بیشتر در میان هزینه های که در انتظار شما هستند. اگر به درستی مدیریت شود نرخ بازگشت سرمایه خواهد ماند و نرخ هر انتخاباتی به نسبت به گذشته افزایش سیارهای مبارزات انتخاباتی و تاثیر آن بر رشد کسب و کار خود را بسیار خوب قابل توجه است. قبل از انجام هر گونه کمپین بازاریابی, پست الکترونیک, و غیره. درست مثل هر نوع درایو, دیگ بخار, و غیره. قبل از هماهنگی با تیم فروش و بازاریابی ، بودجه سختگیرانه را تهیه کنید ، ممکن است هر مقدار واقعی بودجه را صرف کنید. چه انتظار می رود این نوع از نتایج, دارن.

با این حال, با توجه به عدم آگاهی از کسب و کارهای محلی حق را از ایمیل بازاریابی, و غیره. این نوع از بازاریابی در ایران مترادف با کلمه "دادن" اما اگر شما یک کمپین بازاریابی ایمیل در حال اجرا است قوی و راحت و.... قطعا کاربران, همراه شما, همراه شما, نتایج حاصل از این کار خود را در رشد کسب و کار شما و افزایش فروش به وضوح نشان می دهد.



[ بازدید : 390 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]