داستان "سلفی" و تأثیر آن بر بازاریابی

پنجشنبه 23 مرداد 1399
17:24
ادوین
داستان

دوربین های آماده! 21 ژوئن روز ملی سلفی است ! برای تجلیل از محبوبیت دیرینه گرفتن عکسهای سلفی با تلفن دوربین ، فکر کردیم که از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا ببینیم سلفی از کجا آمده است و چگونه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.


از عکس سلفی ستاره دار الن دژنرس تا اسکار گرفته تا فضانورد کریس هادفیلد که به معنای واقعی کلمه از این فضای عکاسی بازتابی در جهان خارج نیست ، عکس گرفته شده از خود به اشکال بی شماری می آید.


از زمان طلوع عصر رسانه های اجتماعی ، سلفی شکوفا شد و از بسیاری جهات ، روش نزدیک شدن به عکاسی را برای همیشه تغییر داد.


اما ، چه زمانی این همه شروع شد و چگونه اینقدر محبوب شد؟ آیا سلفی هنوز مخصوصاً برای بازاریاب ها هنوز مرتبط است یا اینکه صرفاً یک خستگی گذر بود؟ بیایید کشف کنیم


داستان

دوربین های آماده! 21 ژوئن روز ملی سلفی است ! برای تجلیل از محبوبیت دیرینه گرفتن عکسهای سلفی با تلفن دوربین ، فکر کردیم که از این فرصت استفاده خواهیم کرد تا ببینیم سلفی از کجا آمده است و چگونه محبوبیت زیادی پیدا کرده است.


از عکس سلفی ستاره دار الن دژنرس تا اسکار گرفته تا فضانورد کریس هادفیلد که به معنای واقعی کلمه از این فضای عکاسی بازتابی در جهان خارج نیست ، عکس گرفته شده از خود به اشکال بی شماری می آید.


از زمان طلوع عصر رسانه های اجتماعی ، سلفی شکوفا شد و از بسیاری جهات ، روش نزدیک شدن به عکاسی را برای همیشه تغییر داد.


اما ، چه زمانی این همه شروع شد و چگونه اینقدر محبوب شد؟ آیا سلفی هنوز مخصوصاً برای بازاریاب ها هنوز مرتبط است یا اینکه صرفاً یک خستگی گذر بود؟ بیایید کشف کنیم


ظهور احساسی سلفی

مورخان بر این باورند که نخستین سلفی جهان در سال 1839 با دوربین داگوروتیپی توسط یک فیلادلفیا بومی به نام رابرت کورنلیوس گرفته شد .


در حالی که سلفی به شکل امروزی خود گاهی اوقات یک قلاب قلاب برای غرور دیجیتالی ما است ، اما حداقل در این حالت ، به نظر می رسد که آقای کرنلیوس به سادگی می خواست با استفاده از فناوری جدید عکاسی ، به معنای سرکشی قرن ها از هنرمندان ، آنچه را که به نظر می رسید ، ببیند. عکسهای پرتره اثبات این امر که ما به عنوان انسان ، همیشه آرزو داشته ایم که از خود تصویر تصویری بگیرید.


به سرعت به عصر گوشی های هوشمند بروید و سلفی در سال 2013 با استفاده از این اصطلاح در سراسر وب حدود 17،000٪ از آن زمان با ورود به فرهنگ لغت آکسفورد ، ورود رسمی به فرهنگ لغت آکسفورد را بدست آورد . افزایش عکس های گرفته شده توسط خود عکس ، باعث راحتی عکس گرفتن از تلفن های هوشمند شده است و باعث می شود هوس و ناهنجاری که اسکریپت بصری را درهم می آمیزد ، به معنای واقعی کلمه باشد.


گسترش سلفی با پیشرفت سفرهای ارزان قیمت بین المللی و همچنین محبوبیت پلت فرم بصری اینستاگرام در سطح جهانی رشد یافت. در واقع ، این پلت فرم اولین سلفی های مبتنی بر هشتگ ، شامل ، #duckface و #Iwokeuplikethis را ایجاد کرد .


"ما از فرصت هایی برای آزمایش هویت های مختلف لذت می بریم." همه ما می خواهیم بتوانیم بر روی یک تصویر جدید "سعی کنیم" و تصور کنیم که چگونه ما به عنوان بخشی از خودمان احساس می کنیم. "

دکتر پاملا روتگن ، مدیر مرکز تحقیقات روانشناسی رسانه در بوستون


مبارزات بازاریابی سلفی قابل کلیک

ظهور روند هشتگ سلفی محور و محبوبیت روزافزون این فرمت ، زاویه ای تازه را برای برندها و بازاریاب ها فراهم آورد که به دنبال ارتباط با مخاطبان خود در سطح کاملاً جدید بودند.


تنها در سال 2013 ، حدود 57 میلیون هشتگ # selfie در چشم انداز رسانه های اجتماعی منتشر شد. شکوه و جلوه بصری ، دامنه خلاقیت مطلق و فرصتی برای جذاب کردن مطالب تولید شده توسط کاربر (به عنوان مثال کمپین سلفی Dunkin Donuts '2014 Shark Week ) که توسط سلفی ارائه شده است برای برندهای مختلف در صنعت غیر قابل مقاومت می شود.


در سالهای اخیر چندین کمپین بازاریابی دیجیتال و سلفی محور وجود داشته است - و در اینجا چند نمونه دستی برای لذت بردن شما مشاهده شده است:


The Walking Dead: #DeadYourself

The Walking Dead یکی از نمادین ترین درام های زامبی تلویزیون است. آنچه شروع شد به عنوان بخشی از برنامه های فرقه ای ، به سرعت در یک احساس جهانی گرسنه ظاهر شد - تبدیل شدن به یکی از تماشایی ترین برنامه های تاریخ تلویزیون . عمدتا به دلیل محتوای حماسی نمایش ، بلکه به دلیل کمپین های بازاریابی دیجیتالی زرنگ و دانا شبکه اش.


برای ایجاد حواشی در اطراف نمایش ، شبکه AMC برنامه ای را ایجاد کرد که طرفداران Walking Dead را به زامبی های گوشتخوار تبدیل می کند.


AMC با تبلیغ برنامه خود در رسانه های اجتماعی و ترغیب هواداران برای به اشتراک گذاشتن عکس های زامبی شده در اینستاگرام با استفاده از هشتگ #deadyourself ، یک درگیری سالم با محتوای واقعاً ترسناک کاربر ایجاد کرد.


Beats By Dre: #SoloSelfie


برای تبلیغ هدفون های Solo2 جدید ، Beats By Dre در سال 2014 با الهام گرفتن از ویدیوی ویروسی کارن X. چنگ ، ​​" سلفی دونات " موج موج شوق سلفی را زد.


با الهام از تأثیر گذاران ، افراد مشهور و طرفداران به طور یکسان برای تقلید از سلفی به سبک پیراشکی و ارائه چرخش خلاقانه منحصر به فرد خود در حین ورزش یک جفت Solo2 ، Beats By Dre تقریباً بلافاصله سر و صداهای خود را کاهش می دهد.


ملودی های جذاب و تبلیغات جذاب این کمپین ، تصور بسیاری از این افراد را به خود جلب کرد و 10.6 میلیون بازدید از این کمپانی را در مدت چند هفته به دست آورد. طوفانی کامل از نوآوری و اجرای دقیق.


ولوو: #SelfieForSafety

داستان "سلفی" و تأثیر آن بر بازاریابی

در سال 2019 ، ولوو کمپین #SelfieForSafety خود را راه اندازی کرد تا موقعیت نخستین برند ایمنی خود را تشریح کند.


این سازنده خودرو از مردم خواسته است كه در زیر هشتاد کمپین سلفی بچسبانند كه در داخل اتومبیلهای پارك شده خود ، یك صندلی ایمنی قرار دهند.


ابتکار عمل ولوو مبلغ مناسبی از خرید را از مصرف کنندگان دریافت کرد ، اما مهمتر از آن ، این برند از آن برای تحقیقات حیاتی استفاده می کرد.


ولوو با بررسی تصاویر ، فهمید چهار نفر از هر 10 نفر به طور نادرست کمربند ایمنی خود را می پوشند - کشفی که حاکی از تحولات آینده این برند است. وصیت نامه ای برای تطبیق پذیری سلفی.


آیا سلفی هنوز در سال 2020 یک چیز است؟

همه ما دوست داریم هر از گاهی از خود سلفی بگیریم و سه کمپین ذکر شده مطمئناً تأثیر مثبتی را که این شکل هنری قابل دسترسی در دنیای بازاریابی دیجیتال داشته است نشان می دهد.


اما امروز چطور؟


در سال 2016 ، 24 میلیارد سلفی به صورت آنلاین بارگذاری شد. در سال 2018 ، مطالعات نشان داد که 94 میلیون سلفی هر روز به وب اضافه می شود. این تعداد بسیار مهمی از بازوها و لب های پوچ است.


به نظر می رسد ، مانند بسیاری از چهره های اجتماعی ، شیدایی سلفی ممکن است رو به زوال باشد. اما ، همانطور که دیدیم ، طبیعت انسانی ما را تحت فشار قرار می دهد تا همچنان به کاوش خودنمایی بپردازیم - بنابراین گفتن اینکه سلفی هیچ ارتباطی با امروز ندارد ، چیزی شبیه به گفتن اینکه عکاسی مرده است.


مسائل حقوقی مربوط به حق چاپ کپی شده است: مشهورترین مورد آن سلفی میمون که در آن Naruto ، macaque crested اندونزیایی به حساب می آمد ، پس از یک نبرد طولانی قانونی ، تا در واقع صاحب عکس های فوری نباشد که او روی خودش کلیک کرد. با استفاده از یک دوربین عکاس طبیعت .


همانطور که همه ما از لحاظ اجتماعی بیشتر آگاه شده ایم ، سلفی در سالهای اخیر به نوعی مورد آزار و اذیت قرار گرفته است - در حالی که بسیاری از متخصصان اظهار داشتند که این شکل از عکاسی می تواند باعث ایجاد مشکلات بهداشت روان مانند افسردگی یا اختلالات خوردن در نتیجه خودبینی دقیق شود. اما ، از طرف تلنگر ، بسیاری از عاشقان سلفی ادعا می كنند كه پرتره كردن خود به صورت آنلاین باعث تقویت اعتماد به نفس آنها می شود .


سلفی ها ، در صورت استفاده از سلیقه و تأثیر ، یکی از اشکال نهایی تعامل محور محتوا ، با فرصت های بی پایان محتوای کاربر ایجاد شده در سراسر صنایع را ارائه می دهند.


برخی معتقدند که قبل از اینکه جهان به حالت خللی وارد شود ، مقدار زیادی سفرهای سلفی مسافرتی را کمی نازک نشان می داد. اما ، در آب و هوای فعلی ما Covid-19 ، سلفی ها چیزی از تجدید نظر را دیده اند زیرا مردم از ماسک های همیشه مد روز عکس می گیرند (عکس هایی که اکنون به آنها ماسکی گفته می شود). و ، برای مقابله با افزایش تقلب سایبری در طول همه گیری ، موسسات ، از جمله بانک ها ، از سلفی ها برای تأیید مشتریان رسمی استفاده کرده اند. بنابراین ، بله ، به نظر می رسد که سلفی فروتن هنوز یک دارایی فوق العاده با ارزش در دنیای امروز است.


داستان "سلفی" و تأثیر آن بر بازاریابی

در حالی که این سلفی دقیقاً در معرض آگاهی مصرف کننده این روزها نیست ، روشن است که هنوز هر دلیلی وجود دارد که بتواند از آنها در کمپین های بازاریابی دیجیتال استفاده کند. شما می توانید از آنها برای تحقیقات بازار ، افزایش آگاهی ، مبارزه با جرایم سایبری ، تولید وزوز برند ، الهام بخش و سرگرمی استفاده کنید .


یک سلفی خوب ، با زمینه جالب ، به ندرت بد دریافت می شود - در مورد راه هایی برای بافندگی سلفی ها در کمپین بازاریابی بعدی خود فکر کنید و حتماً با مخاطبان خود یک وتر بزنید.



[ بازدید : 226 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]