راه برای افزایش ترافیک

يکشنبه 10 اسفند 1399
12:26
ادوین

مطمئنا همه ما می دانیم که ترافیک آلی بیشتر سایت ما می شود ، بدیهی است ، بالاتر نرخ تبدیل و در پایان فروش ما خواهد بود . و فروش بیشتر بدون هزینه تبلیغات می تواند ما را به یک امپراتوری بزرگ در تجارت الکترونیک تبدیل کند . اما از نقطه نظر عملی ، آسان نیست که بگوییم عضویت در ترافیک را دریافت کنید و برای بازدید بیشتر ، ما باید محتوای خاص ، منحصر به فرد و حرفه ای SEO را تولید کنیم.

در این مقاله ما با هم در 101 راه برای افزایش ترافیک آلی از طریق بهینه سازی سایت جستجوگرها کار خواهد کرد :

مطمئنا همه ما می دانیم که ترافیک آلی بیشتر سایت ما می شود ، بدیهی است ، بالاتر نرخ تبدیل و در پایان فروش ما خواهد بود . و فروش بیشتر بدون هزینه تبلیغات می تواند ما را به یک امپراتوری بزرگ در تجارت الکترونیک تبدیل کند . اما از نقطه نظر عملی ، آسان نیست که بگوییم عضویت در ترافیک را دریافت کنید و برای بازدید بیشتر ، ما باید محتوای خاص ، منحصر به فرد و حرفه ای SEO را تولید کنیم.

در این مقاله ما با هم در 101 راه برای افزایش ترافیک آلی از طریق بهینه سازی سایت جستجوگرها کار خواهد کرد :

ساختار سایت
ساختار سایت خود را بر اساس سایت شما است . بنابراین هر گونه خطا و عملکرد نادرست از این بخش می تواند باعث تخریب کل سایت و دلسرد و نا امید کردن شما را از ساخت یک وب سایت و فروش آنلاین بود .

بنابراین بهتر است به استفاده از این ترفندها و ارائه یک تجربه کاربری بزرگ و به یاد ماندنی برای کاربران و عموم مردم است .

1 . فروشگاه آنلاین یا سایت کسب و کار شما باید در HTTPS باشد . از سوی دیگر ، گوگل به شما اعتماد می کند و در نهایت جستجوگرها سایت شما را بهبود می بخشد .

سرعت بارگذاری سایت
سرعت بارگذاری سایت
2 . سرعت یک عامل بسیار مهم برای موتورهای جستجو است که شما باید توجه است . با افزایش سرعت آپلود ، میزان گزاف گویی یا میزان خروج بازدیدکنندگان افزایش می یابد ، که متاسفانه از لحاظ موتورهای جستجو بسیار بد است .

3 . این روزها به هیچ وجه جستجوی تلفن همراه را نادیده نگیرید. طبق آمار ، به زودی 50 ٪ از درآمد آنلاین از حساب هایی که از طریق تلفن همراه آنلاین هستند ، می آید. بنابراین مطمئن شوید که برای بهینه سازی سایت خود را برای تلفن همراه در اولویت بسیار بالا باشد .

بهینه سازی وب سایت برای موبایل
بهینه سازی وب سایت برای موبایل
4 . ایجاد لینک های قوی و با کیفیت قابل توجهی میزان ترافیک و رتبه سایت شما تاثیر می گذارد .

5 .نوشتن توصیفگرهای قدرتمند و حرفه ای یا توصیفگرها می تواند در افزایش نرخ ctr یا کلیک آلی موثر باشد . توضیحات متا تگ به طور مستقیم سایت شما تاثیر نمی گذارد اما می تواند ctr سایت شما و یا نرخ کلیک کنید تاثیر می گذارد .

6 . تگ ALT در عکس فراموش نکنید که این نه تنها باعث آندروید جستجو راحت تر موضوع عکس ها و متن های شما, تشخیص, اما همچنین برای بازدید کنندگان نیز کمک می کند تا در جستجو برای کلمات کلیدی و یا عبارت کلیدی موضوع عکس شما به راحتی کشف کنید .

برای بهینه سازی سایت جستجوگرها خود را, استفاده از خرده نان یا صفحه برچسب
برای بهینه سازی سایت جستجوگرها خود را, استفاده از خرده نان یا صفحه برچسب
7. اطمینان حاصل کنید که شما با استفاده از خرده نان و یا برچسب صفحه در بالای صفحات . این برچسب ها صفحه کمک به مخاطبان پیدا کردن مکان فعلی خود را در سایت خود را بدون نیاز به نگاه و تشخیصll .

8 .اگر شما یک محصول است که دیگر در دسترس نیست و یا تمام شده را در سایت خود بهتر است به استفاده از 301-redirect 301 به جای 404 صفحه نمایش . حمل و نقل 301 به معنای انتقال دائمی یک آدرس یا صفحه به یک صفحه معتبر دیگر است . این اعتبار و رتبه سایت شما را انتقال می دهد و تمام اعتبار ذخیره شده را به یک صفحه جدید منتقل می کند .

9 .این صفحات از بهترین دسته برای مثال زنانه یا مردانه لباس در یک سایت فروش لباس کاملا متمایز در غالب خانه, نگاهی به طراحی و محتوای خود را تولید.

10 . تنظیمll از صفحات به آسان برای استفاده و گوگل پسند.

ساختار effectivel موثر برای دسته بندی و یا محصول صفحات به شرح زیر است: (منبع )

صفحه رده : Website.com/category/

صفحه زیر دسته : Website.com/category/sub-category/

صفحه محصول : website.com/category-sub-category/product-name/

11 .همیشه مقوله های زیر را در ساختار سایت با رفتن به لینک نشان می دهد . درست مثل آمازون می کند .

12. اطمینان حاصل کنید که شما با استفاده از تصاویر فشرده برای زمان بار کمتر .

مقدمه سایت: شما می توانید از این راهنما برای دریافت 100 امتیاز از 100 از بینش Google PageSpeed استفاده کنید .

ارسال یک مقاله مرتبط: چگونه می توانید یک 100% گوگل Pagespeed بینش امتیاز در سرعت سایت? (راهنمای تخصصی برای افزایش نرخ تبدیل )

13. هیچ جستجوگرها اختصاصی برای سایت های عمده فروش اینترنتی غفلت نیست . برای مثال در مورد سایت های خارجی که آمازون فروش اصلی سایت SEO نظارت برای آمازون به فروشگاه کمک کرده است که به بهبود در عرض 10 دقیقه 320 درصد از فروش خود را افزایش خواهد یافت . (منبع )

14 .بهینه سازی عنوان جستجوگرها صفحات و یا مقالات حدود 60-70 کاراکتر و مطمئن شوید که شما سعی می کنید به استفاده از کلمات کلیدی جذاب و جذاب.

نوشتن عنوان مقاله جذاب
نوشتن عنوان مقاله جذاب
15 .همیشه در صفحات محصول دکمه های به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی اجازه می دهد تا بازدید کنندگان به قادر خواهید بود در مورد این محصول مانند آمد و تمایل به دوستان خود هم معرفی خود ، به راحتی با دکمه های به اشتراک گذاری برای انجام این کار.



تبدیل 404 صفحه خطا را به یک ماشین پول ساخت !
تبدیل 404 صفحه خطا را به یک ماشین پول ساخت !
16 .روشن کردن 404 صفحات خطا وب سایت را به یک ماشین پول ساخت !! 404 صفحه خطا نمایش داده می شود زمانی که آدرس صفحه تغییر می کند ، به طور دائم حذف شده ، و یا کاربر وارد یک آدرس نادرست است .

به بازدید کننده نمی کنم برای رفتن به سایت پرتاب در شما می توانید مقدار زیادی از کار را به انجام از جمله این که شما لینک به صفحات بازدید خود را در این صفحه قرار داده و یا جستجو در سایت برای کاربر را انتخاب کنید و یا تغییر مسیر 301 استفاده کنید .

17. اضافه کردن قابلیت چت در آنلاین ، شما می توانید نرخ تبدیل خود را تا 50 ٪ افزایش می دهد.

18 .همیشه نقشه محل و روبات.ایجاد یک کلیپ برد چند منظوره و گوگل بیشتر اسکن و نمایه سازی.

19 .اطمینان حاصل کنید که شما سایت خود را با افزایش سرعت و لینک های داخلی نرخ ترخیص کالا از گمرک خوب یا نرخ گزاف گویی کند.

20. مطمئن باشید که برای استفاده از ساخته شده است در لینک ها و محصولات بیشتر مربوط به محصول است که کاربر در حال حاضر در صفحه را وارد کنید .

21 .استفاده از کلمات جذاب تر و جالب تر از "اینجا کلیک کنید" برای افزایش نرخ کلیک را در سایت خود .

22 . مطمئن باشید که به کار بر روی تجربه کاربر و یا تجربه کاربر حرفه ای . در حال حاضر مهم ترین عامل برای بهینه سازی جستجوگرها کاربران واقعی نه موتورهای جستجو هستند . بنابراین بهتر است برای بهبود تجربه کاربر ، طراحی وب سایت و محتوا در داخل سایت قابل فهم و بسیار ساده است .

تجربه کاربر UX
تجربه کاربر UX
23. به طور مداوم در حال تغییر و بهبود دکمه فرهنگ و هنر و یا اقدام در وب سایت خود را بر اساس فصل, برنامه های ویژه و اهداف کوتاه مدت.

24 .در صفحه" درباره ما " محاسباتی کار کنید و سعی کنید تک صفحه ای حرفه ای با محتوای عالی و ساخت خودتان و کسب و کار خود را کاملا و با دقت برای گوگل, مخاطبان, و خودتان را معرفی کنید .

25 .حاشیه خود در متا قسمت توصیف نام محصول را وارد کنید و یا چند کلمه در این محصول است که در آن صفحه نمایش داده شده است تماس بگیرید و با استفاده از تماس با ما که وارد سایت شما دقیقا آنچه شما دنبال آن هستید .

26. حتما به تمرکز بر روی کلمات کلیدی دم بلند و سوزان. شما ممکن است این نوع از کلمات را باور نمی کند اما قادر به تغییر مسیر است 20,000 بار ترافیک آلی بیشتر در هر ماه به سمت سایت شما .

27 .محل خانه شما باید شروع روند فروش خود را ! شما باید در صفحه اول دقیقا محصولات و پیشنهادات که به هیچ وجه رد نشده است قرار داده است.

28. مطمئن باشید که برای ایجاد صفحات رده با کلمات کلیدی خاص . به عنوان مثال ، یک صفحه" قفل اثر انگشت دیجیتال " در یک وب سایت نمایندگی فروش دیجیتال می تواند یک صفحه رده بسیار بازدید شده باشد .

29 .فراموش نکنید که گوگلlsl ها را با کلمات کلیدی روشن ، کوتاه و جمع و جور دوست دارد. بنابراین بهتر است به عنوان حروف کم رنگ و بی ربط و کلمات که ممکن است استفاده کنید ، و به جای استفاده از کلمات کلیدی هدفمند .

با توجه به این طرح ، آدرس های کوتاه بهتر نسبت به نوع دیگر از نظر گوگل و آنها را به یک امتیاز بالاتر است .

اثر طولll در رتبه در گوگل
اثر طولll در رتبه در گوگل
30. مطمئن باشید که به استفاده از گواهی SSL یا SSL, یک پروتکل امنیتی برای تامین امنیت مبادلات آنلاین . گوگل قطعا اعتبار بیشتری به سایت شما خواهد داد.

31 .هنگامی که شما محصول در موجودی در زمان فعلی ندارد ، بهتر است آن را به ترک مشتری که به سایت شما آمد این راه است . سرب او را به محصولات مشابه و یا از او بخواهید به شما آدرس ایمیل خود را در آینده اگر این محصول در دسترس است هیچ .

32. مطمئن باشید که برای بررسی نسخه بهینه سازی شده از سایت برای تلفن همراه مطمئن شوید که تصویر کوچکتر از 70kB است ، زیرا در غیر این صورت مرتبط زمان لود صفحه.

33 .نوع و تنظیم ورودی اطلاعات لینک به صفحه محصول به طوری که کاربر می بیند و تقریبا تمام اطلاعات مربوط به محصول در یک نگاه و دقیقا می داند که صفحه او می خواهد را وارد کنید . این حالت نرخ کلیک بر روی لینک شما را افزایش می دهد .

برای مثال به طور خلاصه توضیح زیر: حمل و نقل رایگان به سراسر ایران + خدمات پشتیبانی 24 ساعته + امکان بازگشت این محصول در 7 روز + و..

[ihc-hide-content ihc_mb_type= "نمایش" ihc_mb_who= " reg "ihc_mb_template=" 3″ ]
34. اطمینان حاصل کنید که به استفاده از تگ های h1 برای صفحات محصول . این باعث بهبود جستجوگرها سایت شما و برای راحتی کاربر بهتر است . به عنوان مثال شما می توانید نام محصول به عنوان h1 استفاده .

35 .استفاده از تگ های متعارف برای سازماندهی محتوا و صفحات تکراری . هنگامی که روبات صفحات با محتوای یکسان ضربه, اگر آنها شاخص هر دو محتوا, آنها یک نتیجه بسیار بد برای شما, و در اینجا می آید برچسب متعارف به کمک شما .

36 .در صفحات محصول ، از این فوری و محدودیت اطمینان حاصل کنید . يعني چي؟ به عنوان مثال ، تحت محصول بنویسید که تنها 9 روز زمان باقی مانده برای استفاده از تخفیف 10%

محدودیت زمان تخفیف
محدودیت زمان تخفیف
محتوای سایت
37. برای افزایش نرخ کلیک یا CTR ، مطمئن شوید که عباراتی مانند "حمل و نقل رایگان از طریق ایران" ، "تخفیف" ، "حراج" و.. استفاده .

38 .در تمام صفحات محصول و دسته بندی محصولات برای نوشتن حداقل 1000 کلمات از محتوا . و استفاده از حدود 3-5 برابر کلمات کلیدی و کلمات مشابه.

39 .بدون محتوای گوگل شما را به رتبه بندی خود را وارد کنید و هیچ ترافیک آلی به سایت شما ارسال کنید . بنابراین مطمئن شوید که برای نوشتن محتوای غنی و کامل برای توصیف محصول می باشد .

40. اطمینان حاصل کنید که شما با استفاده از محتوا برای مقایسه محصولات مختلف, آیا آن را در مورد محصولات از سایت شما, و یا به مقایسه آن با محصولات مشابه .

41 .استفاده از زبان فوتی و فوری ، تن و کلمات قوی برای عنوان محصول و توضیحات محصول.

42 .سعی کنید برای ارسال پست های بیشتر در هر ماه . با توجه به HubSpot انجام می شود و منتشر شده, و وب سایت هایی که انتشار 16 + پست در وبلاگ خود هر ماه ترافیک بیشتر و فروش و همچنین .

برای بیشتر خواندن اینجا را کلیک کنید

[ بازدید : 457 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]