سئو محتوا چیست

يکشنبه 10 اسفند 1399
8:54
ادوین

عنوان محتوا بین برچسب H1 را وارد کنید
به گفته گوگل ، با استفاده از برچسب H1 " به گوگل کمک می کند تا ساختار صفحه را بهتر درک کند."

اکثر سیستم عامل های " CMS " مانند وردپرس به طور خودکار برچسب های H1 را به عنوان محتوا اضافه می کنند. اما همیشه نیست. اطمینان حاصل کنید که آیکون های داخل محتوای خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که عنوان محتوا در داخل برچسب H1 قرار دارد و کلمه کلیدی در داخل عنوان است.
عنوان محتوا بین برچسب H1 را وارد کنید
به گفته گوگل ، با استفاده از برچسب H1 " به گوگل کمک می کند تا ساختار صفحه را بهتر درک کند."

اکثر سیستم عامل های " CMS " مانند وردپرس به طور خودکار برچسب های H1 را به عنوان محتوا اضافه می کنند. اما همیشه نیست. اطمینان حاصل کنید که آیکون های داخل محتوای خود را بررسی کنید و اطمینان حاصل کنید که عنوان محتوا در داخل برچسب H1 قرار دارد و کلمه کلیدی در داخل عنوان است.

عنوان محتوا در برچسب H1
قرار دادن سرفصلهای به برچسب h2
عبارت کلمه کلیدی هدف در حداقل یکی از سرفصلهای را وارد کنید و وارد سرفصلهای در تگ h2. انجام این کار ، علاوه بر تأثیری که محتوای جستجوگرها دارد ، بهتر است محتوا را تقسیم و سازماندهی کند.

کلمه کلیدی در یک h2
تکرار کلمه
میانگین کلمات کلیدی مناسب است که این کلمه چندین بار در سراسر محتوای تکرار شده است. گوگل ممکن است اثربخشی استفاده از کلمات کلیدی متعدد را رد کند ، اما با توجه به تجربه کارشناسان جستجوگرها ، این باید موثر باشد.

بیایید بیشتر بررسی این موضوع. بیایید می گویند شما یک صفحه است که گوگل فکر می کند به یک کلمه کلیدی خاص مرتبط است. اما این کلمه تنها یک بار از طریق محتوا وجود دارد.

چگالی پایین کلید واژه
چگونه گوگل می تواند مطمئن باشد که صفحه حول محور این کلمه کلیدی خاص? قطعا نه آنقدر!

اما اگر کلمه کلیدی بار بیشتری در محتوا ظاهر شود ، گوگل می تواند با اطمینان بیشتری موضوع محتوا را تصمیم بگیرد.

چگالی کلمه کلیدی بالا
این هیچ ربطی به با روش کلاه سیاه و سفید استفاده بیش از حد از کلمات کلیدی "چاشنی کلمه کلیدی". با چند تکرار از کلمات کلیدی ، شما می توانید گوگل در مورد موضوع صفحه بگویید. توجه داشته باشید که شما با استفاده از کلمه کلیدی به طور طبیعی در سراسر محتوای. استفاده بیش از حد از کلمه کلیدی نه تنها امتیاز خود را بهبود می بخشد, اما می تواند جریمه از گوگل باعث.

استفاده از لینک های خروجی
ایجاد لینک های خروجی به صفحات مرتبط کمک می کند تا گوگل بهتر درک موضوع صفحه خود را. گوگل همچنین نشان می دهد که محتوای ارائه شده با کیفیت بالا است. بر اساس آزمایشات ، این نظریه تایید شد.

بهینه سازی جستجوگرها " آدرس ها"
ساختار عنوان صفحات یکی از بخش های جستجوگرها داخلی است که دست کم گرفته شده است.

برای perfectl های کامل ، به موارد زیر توجه کنید:

آدرس کوتاه خود را نگه دارید
استفاده از کلمه کلیدی خود را درll
به عنوان مثال ، ارزان" خرید لینک دهنده " صفحه جستجوگرها برای عبارت "خرید لینک دهنده"بهینه شده است. در URL این صفحه عبارت خرید بک لینک استفاده می شود که علاوه بر کوتاه کردن لینک صفحه کلیدی نیز در خود جای داده است. توجه داشته باشید که استفاده از عبارات فارسی به دلیل نیاز به رمزگذاری URL طولانی مدت است. بنابراین بهترین راه استفاده از عبارت انگلیسی مربوط به کلمه کلیدی فارسی است.

نشانی وب دوستانه بودن
قرار دادن کلمه در ابتدای عنوان محتوا
برچسب عنوان مهم ترین عامل جستجوگرها داخلی است چرا که دیدگاه سطح بالا می دهد موتور جستجو چه صفحه علاقه مند است.

کلمه کلیدی باید در برچسب عنوان وجود داشته باشد. همچنین ، نزدیک تر کلمه کلیدی به ابتدای عبارت ، بهتر است زیرا موتورهای جستجو وزن بیشتری به آن اختصاص دهید.

کلمه در ابتدای عنوان
در اینجا یک مثال در ارتباط با محتوای "کنسول جستجوی گوگل"است. این کلمه در ابتدای برچسب عنوان وجود دارد.

کلمه کلیدی در برچسب عنوان
لازم نیست که همیشه در ابتدای برچسب عنوان یک کلمه کلیدی داشته باشید ، اما کلمه کلیدی نزدیک تر به ابتدای عبارت عنوان ، بهتر است.

استفاده از تغییردهندهها در برچسب عنوان
اصلاح معنی کلمات مانند" بهترین" ، "آخرین" ، "به روز رسانی جدید" ، "راهنمای آموزش". استفاده از این کلمات ، علاوه بر افزایش نرخ کلیک (CTR) ، همچنین می تواند به دست آوردن رتبه در کلمات دیگر (کلمات طولانی مدت) کمک کند.

به عنوان مثال ، در عنوان محتوا "رایگان backlink" برای "بزرگترین" و "به روز رسانی 2020" ما استفاده می شود.

نرخ استفاده
استفاده از metatag توضیحات منحصر به فرد و شامل کلمه کلیدی
گوگل ممکن است توصیف متاتگ (meta tag description) وارد شده توسط کاربر با جملات انتخاباتی خود را از درون تغییر محتوا اما توصیه می کند که متاتگ توضیحات خالی است و قرار نیست با جملات منحصر به فرد (unique) و شامل تمام کلمات کلیدی.

این وب سایت خود را نسبت به رقبا و نرخ clickthrough (CTR) را.

شرح نرخ CTR متاتگ
در توضیحات متا کلمه کلیدی خود را یک بار استفاده کنید. گوگل باعث می شود یک کلمه است که شبیه به یک عبارت کاربر وارد جسورانه, و این می تواند نرخ کلیک کمی افزایش یافته را تحت تاثیر قرار.

نوشتن کلمات کلیدی در نتایج گوگل
استفاده از کلمات کلیدی مرتبط با LSI
گوگل با هدف نشان دادن محتوای کامل ترین و بهترین به کاربر. محتوا محتوا است که در صفحه به تمام اطلاعات کاربر در جستجوی تحویل داده است.

اگر محتوای ایجاد شده تمام بخش های موضوع را پوشش دهد ، احتمال گرفتن رتبه بهتر در گوگل بیشتر است.

ساده ترین راه گوگل جامع مطالب خود را تشخیص است?

کلمات کلیدی مرتبط یا " کلمات کلیدی LSI»

کلمات LSI چیست ؟
کلمات کلیدی LSI کلمات معنی دار با کلمه کلیدی خود را, که گوگل به رسمیت می شناسد با کمک به آنها تعیین کنید که چگونه مربوط به یک صفحه است که کلمه کلیدی.

برای استفاده از این کلمات در محتوای خود کلمه کلیدی به اندازه کافی در جستجوی Google و پایین رفتن (برای انجام این کار ، VPN کلمات کلیدی شما ، صفحه نمایش مناسب lsi را خاموش خواهد کرد).

کلمه کلیدی LSI است
کلمات کلیدی LSI مرتبط با" ssl رایگان " کلمه کلیدی»
اضافه کردن این کلمات کلیدی در مطالب خود را و به توضیحات اگر آن را برای هر یک از آنها امکان پذیر است.

بهبود عکس های خود را
استفاده از alt برای تصاویر در محتوا. همچنین کلمات کلیدی در نام فایل تصویر استفاده کنید.

تصاویر alt
با استفاده از Alt در عکس کمک می کند تا گوگل درک آنچه که در داخل عکس نمایش داده شود.

در صورت امکان یکی از تصاویر پیشرفته اطراف کلمه کلیدی هدف خود را قرار دهید. تاپس نیز شامل کلمه کلیدی خود را در نام فایل تصویر.

استفاده از Alt در عکس ها ، علاوه بر بهبود رتبه بندی شما در گوگل ، به موتور جستجو کمک می کند تا مطالب خود را بهتر درک کند. برای مثال اگر شما دو عکس در یکی از مطالب که یکی از آنها alt "ویدجت آبی" و دیگری "سبز ابزارک" گوگل متوجه خواهد شد که "موضوع مطالب خود را در مورد ابزارک".

بهبود تصاویر جستجوگرها
پیرایش داخلی
ارتباط داخلی از اهمیت زیادی در جستجوگرها داخلی است. به ویژه هنگامی که شما به مطالب دیگر خود را از صفحات داخلی با ارزش ترین و قدرتمند پیوند.

Linkedin داخلی استفاده از کلمه کلیدی خود را به لینک به صفحات دیگر زمانی که شما در linkedin داخلی هستند.

اطلاعات بیشتر در مورد پیرایش داخلی بدانید: پیرایش داخلی

ایجاد محتوای منحصر به فرد
را فراموش کرده ام به استفاده از محتوای کپی شده! برای به دست آوردن رتبه های بالا در کلمات کلیدی ، شما باید در مورد تولید محتوای منحصر به فرد و منحصر به فرد فکر کنید. همچنین سعی کنید ایجاد محتوا است که در وب سایت های دیگر

[ بازدید : 473 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]