هدف های درآمد از اینترنت

شنبه 9 اسفند 1399
13:27
ادوین

هنگامی که به درآمد اینترنتی می آید ، یک جمله جالب از وارن بافت یاد می گیرم:

"اگر شما می توانید پول در خواب خود را ندارد, شما نمی خواهد ثروتمند تبدیل. شما باید به کار تا زمانی که شما زنده هستید.»

دشوار است به درک, چرا که همه ما مدت زمان محدود و کار محدود. علاوه بر این ، ما تمام شرایط خارجی را کنترل نمی کنیم. شاید برای برخی از دلیل, مانند بیماری, سفر و یا بسته شدن کشور, ما نمی توانیم در حالی که برای کار. چه با درآمد ما ? کجا پول در بياريم ؟

هنگامی که به درآمد اینترنتی می آید ، یک جمله جالب از وارن بافت یاد می گیرم:

"اگر شما می توانید پول در خواب خود را ندارد, شما نمی خواهد ثروتمند تبدیل. شما باید به کار تا زمانی که شما زنده هستید.»

دشوار است به درک, چرا که همه ما مدت زمان محدود و کار محدود. علاوه بر این ، ما تمام شرایط خارجی را کنترل نمی کنیم. شاید برای برخی از دلیل, مانند بیماری, سفر و یا بسته شدن کشور, ما نمی توانیم در حالی که برای کار. چه با درآمد ما ? کجا پول در بياريم ؟

شما فقط باید یک راه حل است که کسب درآمد اینترنتی. چرا که با کمک شرکت های اینترنتی شما می توانید کار و کسب درآمد در هر زمان و در هر نقطه حتی در خواب و یا در شرایطی مانند بسیاری از شرکت های موفق به کار با توجه به شیوع.

ما به بسیاری از افرادی که قصد ایجاد یک کسب و کار آنلاین صحبت کردیم. اغلب آنها تا به حال این 3 ترس که:

چقدر سرمایه باید شروع کنم یک کسب و کار آنلاین?
برای شروع آنلاین, چه مهارت باید دریافت کنم?
آیا تضمین می کنند که من می توانم از آن کسب وجود دارد?
به همین دلیل من در مورد این چیزها اول صحبت. سپس, اگر شما راضی هستند و می خواهند به ادامه, ما راه را به پول از اینترنت با ادامه خواهد داد.



چقدر سرمایه من نیاز به شروع یک کسب و کار آنلاین?
حالا اگر می خواهید یک فروشگاه کوچک یا یک شرکت را در گوشه ای از شهر شروع کنید ، بیش از 100 میلیون سرمایه دارید. این هم یک عمل معمولی و نه فوق العاده! در حالی که با یک دهم از این سرمایه, شما می توانید صاحب یک کسب و کار آنلاین بسیار عالی تبدیل.

البته, اینها 10 میلیون برای برخی از جاده ها مورد نیاز, چرا که قطعا جاده ها وجود دارد, که هر گونه سرمایه مادی ندارد! آره ، درسته...شما می توانید یک کسب و کار آنلاین بدون سرمایه شروع. آیا فکر می کنید فردی که در ابتدا در Instagram یک صفحه قوی دارد ، هزینه آن چیست؟! صدها نمونه دیگر که واقعا, بدون سرمایه و یا با مقدار کمی, و در حال حاضر داشتن یک درآمد بالا از اینترنت.

یک مثال نیز راه اندازی یک فروشگاه آنلاین اجرایی با 2 میلیون. در مقاله "راه هایی برای پول در خانه" ما همچنین گفتیم که بسیاری از این چیزها در خانه و با کمک یک لپ تاپ نیز می توانند انجام دهند. در زیر ، من راه های بیشتری را توصیف خواهم کرد. بنابراین این از نگرانی پایتخت است که شما را به یک غول برای خودتان تبدیل شده است.

سرمایه مورد نیاز برای ایجاد پول آنلاین

پول آنلاین, چه مهارت باید دریافت کنم?
"من می خواهم از اینترنت پول کسب کنم ، اما هیچ مهارتی ندارم که بتوانم آنها را بسازم ؛ من حتی مهارت و تجربه کار در این فضاها را ندارم. من تا کنون یک فروشنده خوب در بازار سنتی بودم ، اما بعید است که بتوانم در فضای آنلاین خوب باشم... ."

دنیای اینترنت پیچیده و دشوار نیست که شما فکر می کنید ، و یاد بگیرند ، با کمی تمرین. برخی از راه های کسب درآمد از اینترنت نیازی به مهارت ندارند. به عنوان مثال ، شما به هیچ مهارت و تجربه لازم نیست برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین. هر چیزی که شما نیاز دارید به شما آموخته است.

بنابراین مهارت های خود را بسیار مهم نیست. این مهم است که به یادگیری راه. هنگامی که شما یاد بگیرند ، شما همه چیز شما نیاز به یادگیری. ما همچنین به شما با محتوای وبلاگ جالب کمک می کنیم.

از کجا من می دانم که شما کسب درآمد آنلاین?


طبیعی است که در مورد آینده کسب و کار خود نگران باشید. اما اجازه دهید به شما اطمینان دهم; هیچ کس نمی تواند شما را به جز خودتان تضمین. اما ما می توانیم به شما تضمین کنیم که اینترنت می تواند درآمد بالایی داشته باشد ، زیرا ما شاهد بسیاری از مردم با انجام این کار پول زیادی می گیریم. هنگامی که دیگران قادر بودند, ممکن است به انجام. تلاش خود را که هیچ کس نمی تواند از شما تضمین.

اگر شما شروع به صرف وقت و تلاش بر روی آن و را انتخاب کنید و سپس اجازه دهید بگویم برای خلاص شدن از شر کسب درآمد از هر یک از مطالب وجود دارد در مورد این موضوع :)

بنابراین در اینجا نگرانی سوم که من امیدوارم که غلبه خواهد شد است. اگر هنوز در مورد کسب درآمد آنلاین پول شک دارید ، پیشنهاد می کنم مقاله "9 دلیل برای کسب درآمد از اینترنت"را بخوانید.

حالا که اویزان قلب کوچک خود را رها احساس کرده است ، اجازه دهید به راه هایی برای ایجاد پول آنلاین بروید.

چه راه هایی می توانم در اینترنت کسب?
راه های کسب درآمد که من توضیح می دهم بسیار متنوع است که حداقل یکی از آنها برای خودتان مناسب است. من سعی کردم در مورد درآمد متوسط هر یک از صحبت. هر درآمد اینترنتی هیچ محدودیتی ندارد. به طوری که گاهی اوقات ، می تواند شما را از انجام هر چیز دیگری جلوگیری کند.

1. ایجاد یک فروشگاه آنلاین ، یک راه کم هزینه و با درآمد بالا
این از آن روش هایی است که نیازی به سرمایه زیادی ندارند ، نه مهارت و تجربه. شاید شما می گویند: آیا طراحی سایت و کار با آن دانش فنی و برنامه نویسی نیاز ندارد؟!

نه! از آنجا که در حال حاضر راه هایی برای طراحی وب سایت بدون برنامه نویسی ، که حذف همه کار سخت را برای شما وجود دارد. یکی از راه های ساخت یک سایت با کمک یک سازنده فروشگاه است که در یک ساعت به پایان می رسد.

در مورد هزینه نگران نباشید. از آنجا که حتی همان خانه dj شما در حال حاضر تبدیل به یک غول خود را ، او با یک فروشگاه کوچک آغاز شده فقط نیاز به دوربین و پرینتر. گسترش پس از مدتی. شما هم اکنون می توانید با یک سرمایه کوچک از حدود شروع 2 یا 3 میلیون (و یا حتی کمتر). پس از مدتی ، شما می توانید چند برابر از این پول دریافت کنید.

چه محصول فروش من ?
در وب سایت فروشگاه ، شما می توانید انواع محصولات فیزیکی به محصولات مجازی مانند پادکست ها ، فیلم ها و کتاب های الکترونیکی را به فروش برسانید. اگر شما یک محصول واقعی را نداشته باشند ، شما می توانید شروع به ذخیره سازی فایل ها و یا دانلود محصولات ، که آن هم یک گزینه خوب است. من پیشنهاد می کنم شما مطالعه یک مقاله یادگیری برای ایجاد یک فروشگاه فایل آنلاین.

اگر شما هنوز یک ایده از انتخاب یک محصول من پیشنهاد می کنم شما با استفاده از ابزار مانند مسیر از Google keyword planner برای گرفتن ایده از چه مقدار تقاضای آن است. شما همچنین می توانید یکی از سایت های فروشگاه را باز کنید و یکی از محصولات خود را برای فروش انتخاب کنید. مقاله "چه محصول برای فروش" نیز به شما کمک زیادی می کند.

من پیشنهاد می کنم مقاله زیر را بخوانید:

یادگیری برای ساخت یک فروشگاه لباس
فروش محصولات هنری آنلاین
پس از انتخاب محصول ، طراحی سایت فروشگاه باقی می ماند ، که چند ساعت طول می کشد. ایجاد یک فروشگاه آنلاین به همان اندازه که می توانید تصور کنید دشوار نیست! اگر شما آن را باور نمی, سعی کنید طراحی سایت فروشگاه بو. برای اطمینان ، همچنین دارای 7 روز آزمایش رایگان است.

2. اگر شما یک محصول ندارد, پول از همکاری در فروش!
گاهی اوقات شما قصد فروش محصول ; اما شما خودتان یک محصول ندارد و شما می توانید آن را ندارند. پس چه گزینه است?

کسب درآمد از مشارکت فروش

همکاری در فروش و یا بازاریابی وابسته, این است که چگونه شما می توانید از آن کسب. به این ترتیب ، شما می توانید یک محصول را از فروشنده اصلی در سایت خود قرار دهید. اگر شما می توانید فروش محصول با کمک روش های بازاریابی دیجیتال مانند جستجوگرها و یا گوگل Ades و یا هر راه دیگری به شما خواهد شد یک درصد از فروشنده.

یک نکته: این روش خوب است برای یادگیری به فروش آنلاین, اما اگر هدف شما این است برای به دست آوردن یک درآمد بالا به جای اینکه صاحب سایت از فروشگاه خود را.

3. کسب درآمد آنلاین با کمک یک وب سایت شخصی
کسب درآمد با کمک یک وب سایت شخصی

درآمد شما را از سایت شخصی کسب کمی متفاوت از سایت فروشگاه است. طول می کشد زمان بیشتری که به عنوان قابل اندازه گیری به عنوان محل فروشگاه نیست. اما بعد از مدتی مزایای مشابهی برای شما به دست می آید.

یکی از راه های خوب برای کسب درآمد از یک وب سایت شخصی ، ایجاد محتوا و وبلاگ شما است که بعدا در مورد آن صحبت خواهم کرد. شروع به تولید متن یا ویدئو محتوا در هر زمینه شما در تخصص و یا علاقه مند هستند. بعد از مدتی وب سایت خود را به خوبی رتبه بندی و شناخته شد, شما می توانید برخی از راه های کسب. مثل ... :

پس از یک دوره از زمان ، مکان و فروش محصولات مربوط به همین زمینه در سایت.
و یا تبلیغات افراد دیگر و پول برای آن. (توابع مراقبت)
توصیه به دیگران و تشخیص به عنوان یک مرجع در همین زمینه.
4. Instagram راه برای کسب درآمد آنلاین
ساختن پول از اینیستا

Instagram همچنین یکی از روش های مشابه است که نیازی به سرمایه اولیه ندارند. شاید شما با استفاده از Instagram فقط برای تفریح در حال حاضر. اما شاید شما باید استفاده خود را کمی تغییر دهید. شما احتمالا از گوشه و کنار در مورد افرادی که موفق به ایجاد سود بسیار بالا با کمک Instagram شنیده می شود.

در مقاله ای در مورد راه هایی برای کسب درآمد از Instagram ، ما به شما گفتیم که راه هایی که می توانید از این شبکه اجتماعی پول کسب کنید. مثل ... :

راه اندازی فروشگاه به Instagram و فروش محصول
تولید محتوای تخصصی در زمینه وبلاگ نویسی
صفحه instagram را به رسانه یا صفحه شناخته شده تبدیل کنید و رتبه بندی سایر تبلیغ کنندگان را بدست آورید
شاید شما بپرسید اگر Instagram برای کسب و کار شما مناسب است یا نه ؟ ! تا زمانی که ما می دانیم چه زمینه خود را از فعالیت قرار است به این سوال پاسخ داده نمی شود. مثلا, اگر شما در زمینه زیبایی و مد فعال هستند, این شبکه یک انتخاب خوب برای شما است. اگر می خواهید بدانید ما را در بخش نظرات بنویسید تا به آن پاسخ دهید.

یا سوال دیگری که من می شنوم زیادی در مورد بهترین وب سایت و یا Instagram برای است?!

پاسخ شما در این مقاله این است: محل و یا Instagram? کدام برای من راحت تر است ؟

فقط بیش از حد به طور خلاصه به شما بگویم که داشتن هر کدام از این دو به تنهایی باعث می شود شما از دست دادن قدرت دیگری.

5. جنگ یا مترجم آزاد راه دیگری برای کسب درآمد آنلاین است
باید صادقانه آن را دشوار است برای هر کسی که می شود در دفتر و در اوایل صبح در یک ساعت خاص و اقامت وجود دارد تا یک ساعت خاص و انجام یک سری از چیزهایی که شما ممکن است علاقه مند می شود). اگر شما به همان شیوه از تفکر, شما باید در مورد جنگ و یا مستقل فکر می کنم.

مترجم آزاد یا مترجم آزاد ، به عنوان یک پروژه و در زمینه های مختلف می توانید پول را. دیجیتال شرکت برای مثال دریافت مترجمان آزاد برای تولید محتوا, ترجمه, شبکه اجتماعی, مدیریت, طراحی وب سایت, سئو, تبلیغات و بسیاری از کارهای دیگر. درآمد خود را به عنوان یک مترجم آزاد بستگی به اندازه و کیفیت کار شما انجام دهد. آن را از کمتر از شروع می شود 500 هزار دلار آمریکا و می تواند چند میلیون برسد.

درآمد خود اشتغالی

6. یک مدیر یا مدیر شبکه اجتماعی برای دیگران باشید
اگر شما برای باز کردن سایت کار, شما یک مقدار زیادی از مدیر عنوان شغلی و یا کارشناس شبکه های اجتماعی را ببینید. درآمد اختصاص داده شده برای این محدوده کسب و کار از ما دولار 1 میلیون به ما.3 یا 4 میلیون. برخی از شرکت ها ، سازمان ها و افراد زمان و مهارت زیادی برای کار در این شبکه ها ندارند. بنابراین ، آنها ترجیح می دهند به مدیریت و مسئولیت آن را به شخص دیگری.


[ بازدید : 466 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]