تلفن مارکتینگ

جمعه 8 اسفند 1399
13:06
ادوین

تلفنی ; امروزه یکی از راه های مهم در بازاریابی برای متقاعد کردن اطلاع مشتریان امروز این است که حق انتخاب را برای خریداران به دلیل رقابتی بودن بازار در حال افزایش است.
مشاوره تلفنی
تلفنی یکی از روش های ارتقاء است, از جمله تبلیغات, ارتقاء فروش, فروش شخصی یا مستقیم, بازاریابی و همچنین روابط عمومی.

Telemarketing - تلفنی

تلفنی ; امروزه یکی از راه های مهم در بازاریابی برای متقاعد کردن اطلاع مشتریان امروز این است که حق انتخاب را برای خریداران به دلیل رقابتی بودن بازار در حال افزایش است.
مشاوره تلفنی
تلفنی یکی از روش های ارتقاء است, از جمله تبلیغات, ارتقاء فروش, فروش شخصی یا مستقیم, بازاریابی و همچنین روابط عمومی.

Telemarketing - تلفنی

از سوی دیگر با در نظر گرفتن اوج درگیری های روزانه و محدودیت های زمانی و الزامات مدیران به منظور حفظ زمان و هزینه و همچنین دستیابی به اهداف اقتصادی شرکت که همچنین حفظ سازمان در شرایط بحران کنونی است.

بنابراین ، تلفنی یکی از راه های که در آن به درستی و عملا می تواند انجام شود و کمک به مدیران در این زمینه است.

به عنوان مثال ، استفاده از تلفنی برای رضایت مشتری یا هماهنگی با مشتریان برای ارسال و پیگیری محصولات و خدمات مرتبط بسیار موثر است.

استفاده از تلفنی برای برخی از محصولات و صنایع یک برنامه بسیار مفید است که متاسفانه این موضوع و گسل تلفنی شرکت ها و صنایع مختلف ... باعث سرخوردگی, مدیران و متخصصان در بازاریابی و فروش, این مورد نمی باشد. بر این اساس محققان پارک بازاریابی ایران با تکیه بر تجارب خود را به عنوان به خوبی به عنوان موفق بنچ مارک روش ها در سازمان های خارجی و داخلی سعی در استفاده از روش تلفنی به عنوان یک راه برای افزایش فروش و بازاریابی ارزان و نفوذ آن است.

این قوانین ثابت است که در حال حاضر یکی از روش های اثبات شده در بسیاری از سازمان ها تبدیل شده اند به دست آورد. شایان ذکر است که هیچ یک از روش های مدل FG360 به تنهایی یک اثر ثابت و شگفت آور داشته باشد و چندین روش باید برای موفقیت در بازاریابی استفاده شود.
اصول تلفنی

اصول بازاریابی در کشورهای مختلف و حتی مناطق آب و هوایی متفاوت است. مهم ترین عنصر تاثیر گذار از اصول تلفنی آشنایی با مسائل فرهنگی است. عناصر دیگر ، مانند مسائل اقتصادی ، سیاسی و اجتماعی ، در مرحله بعد مورد مطالعه قرار می گیرند. اصول تلفنی شامل یک متخصص فروش آموزش دیده در مسائل فنی و همچنین آموزش کافی برای مدیریت مذاکرات در یک سناریوی بازاریابی و مذاکره.

البته این عناصر به عنوان کامل آشنایی مصرف کنندگان با محصولات و خدمات و همچنین آشنایی مشتریان و مصرف کنندگان با ارائه خدمات تلفنی بسیار مهم است.
آموزش تلفنی

آموزش تلفنی توسط بسیاری از مدیران شرکت های بزرگ در سال های اخیر استقبال شده است. از آنجا که هزینه تلفنی بسیار پایین تر از اکثر روش های بازاریابی است. اما آموزش های تلفنی همانطور که در اصول, بازاریابی, مثبت خواهد بود تنها برای محصولات با کیفیت بالا است که انتظار مشتریان در بازار هدف. در غیر این صورت ، حتی اگر در کوتاه مدت مفید باشد ، با گذشت زمان کاهش می یابد.

به گفته محققان در ایران بازاریابی پارک با رکود و رقابت ایران در بازارهای اهمیت ارتباط موثر با مشتریان نیز افزایش یافته است. در عین حال ، شیوه های ارتباطی دوجانبه مانند بازاریابی مستقیم موثرتر خواهد بود ، زیرا تعاملات دوجانبه تاثیر قابل توجهی بر تصمیمات دارند.

یکی از مهم ترین روش های بازاریابی مستقیم تلفنی است که در آن علاوه بر نکات ذکر شده به بازاریابان در دنیای پر مشغله امروز کمک کرد و. یکی از تکنیک های قانع کننده مصرف کنندگان ارتقاء است, که متشکل از 5 ابزار تبلیغاتی, ارتقاء فروش, روابط عمومی, فروش شخصی و بازاریابی مستقیم.
نکات عمومی تلفنی: تلفنی-فروش تلفنی

نکات کلیدی در تلفنی عبارتند از:

هنوز در برخی شرایط نامعقول اصرار نمی.
هرگز عصبانی, و شما موفق به دریافت اطلاعات.
شروع در صبح زود, اما هر کسی قبل از پاسخ نمی 9 صبح.
قرار دادن یک آینه بر روی میز کار خود را به آن نگاه کنید و لبخند در طول مکالمه.
از پیش برنامه ریزی برای هر دو مکالمات تلفنی خود را و صحبت کردن با اسکریپت.
خانم ها نباید از شرایط مردانه استفاده کنند و آقایان نباید از شرایط زنانه به جز موارد خاص استفاده کنند
آماده سازی خود را به خوبی قبل از گرفتن یک شکل.
فعال باشد. مشتری باید احساس شادابی و طراوت در تن صدای خود را.
نام مشتری بپرسید و متوجه جایی.
سعی کنید ایستاده و صحبت کردن. این باعث ترشح آدرنالین بیشتر از مغز شما می شود و شما را قادر می سازد تا طول بکشد.
نکات کلیدی در برابر چشمان شما.
صحبت کردن تعداد
در زمان تلفنی. چای, سیگار و روزنامه ممنوع است.
احترام به باورهای مشتری
تلفن خود را درست نگه دارید تا صدای خود را روشن است.تلفنی-سفارش از طریق تلفن
به تصویر سمت راست به خودتان و چاکروم بی ندارد-صادقانه.
مودب باش.
تجزیه و تحلیل شکست و موفقیت در تلفنی.
ضبط صدای خود را و گوش دادن به آن برای اولین بار این کمک خواهد کرد که شما برای پیدا کردن معایب کسب و کار شما و حذف آنها را با تمرین و مهارت است.
در وسط پیام مشتری صحبت نکنید و از موضوع اصلی خارج نشوید.
برای افزایش اطلاعات شما در مورد رقبا.
سنتوگرافی و امتیاز دهی نکات کلیدی
شما باید یک برنامه برای افزایش تعداد تماس های مفید.
ترک سخت ترین قسمت پشت با احترام. سخت ترین مرحله همان مشتریان است.
در پایان مذاکرات, باید قرار دادن حق.

اشتباهات رایج در فروش و تلفنی

- عدم آگاهی از محصول در تلفنی: موفقیت کسب و کار در تماس های فروش, زمانی که محقق است که تماس تلفنی با شما انجام همان. مشتریان باید به سرعت راه حل های سازمانی ارائه شده به مشتری ، و ارائه.

- اعلام اولیه از مقدار: معمولا اولین سوال که مشتریان تماس بگیرید قیمت است. اگر شما به سرعت پاسخ, این احتمال وجود دارد به از دست دادن فروش. شما نیاز به بحث در مورد قیمت در قالب راه حل ها و مزایای ارائه شده توسط آنها. در غیر این صورت ، یا گفتگو قطع خواهد شد و یا جنگ گرانبها را وارد کنید.

- فروش کالاهای تحمیل شده: telemarketers باید به طور مداوم در مورد محصولات ، خدمات و مزایای خود صحبت کنید. این به مشتریان فراری می دهد. کارشناسان باید در مورد اصول است که مصرف کنندگان علاقه و پیشنهادات این قدر صحبت کنید.

- عدم مدیریت زمان در بازاریابی تلفنی: باید در دقیقه اول مکالمه با کمک پرسش و پاسخ, مشتریان, بررسی موضوع, لطفا, آیا توانایی این فرد برای تبدیل شدن به یک مشتری یا نه ؟ اگر منفی باشد ، از پاسخ او تشکر کنید و به تلفن بعدی بروید.
دیگر خطاهای فروش تلفن

- پاسخ توسط اپراتور الکترونیکی: اگر شما یک پاسخ الکترونیکی به مشتریان ارسال, شما قادر نخواهد بود به فروش در اکثر موارد. پاسخ و استفاده از سوالات خود را برای شروع گفتگو, با این حال, برخی از سوالات کلیدی شما می توانید تمام نیازهای خود را شناسایی و ارائه راه حل به آنها.

- نه با دقت شناسایی نیازهای مشتری: اول سعی کنید به درک نیازهای مشتری و درک آنچه مهم ترین. شما به طور کامل آگاه از مزایای محصولات خود را و در حال حاضر شما باید برای نگاه در این محصول از مشتری نظر و اعلام مزایای شما می خواهید.

- آیا نزدیک نیست مذاکرات در مورد بازاریابی: مردم باید خرید محصولات و استفاده از خدمات خود را, شما باید از آنها بخواهید. این بسیار واضح است ، اما اکثر مردم در حال انتظار برای مشتری برای آمدن به آنها و سفارش خرید. و مشتری را پس از ارائه اطلاعات رها نکنید.

- پیروی نمی کنند: شما باید پیگیری زمانی که کسی از شما خرید اما اعتماد شما و محصولات خود را. از این موقعیت استفاده کنید و از طریق تلفن مارکتینگ از کیفیت عملکرد و رضایت مشتریان دیگر مطلع شوید. به این ترتیب شما می توانید شانس خود را برای فروش بالا می برد.
نتیجه گیری در مورد تلفنی

تلفنی یکی از روش های بازاریابی مستقیم است که اگر شما به دست آوردن مهارت های لازم برای استفاده از تلفن به درستی افزایش موفقیت فروشندگان در دستیابی به فروش و بازاریابی اهداف است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مشاوره تلفنی ، می توانید با مشاوران بازاریابی در ایران تماس بگیرید. مشاوران ما این امکان را به انجام این سازمان از بازاریابی و فروش از تلفن برای شما.

[ بازدید : 286 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]