چطوری حجم عکس کم کنیم

چهارشنبه 6 اسفند 1399
14:27
ادوین

تصاویر بخش مهمی از محتوای صفحه است که کاربر را قادر می سازد برای انتقال پیام با بیشترین سرعت ممکن. اما در انتقال محتوا به عموم موثر است ، آنها می توانند در روند بهبود وب سایت ما مضر باشند! از آنجا که آنها بخش مهمی از اندازه صفحه نمایش اختصاص دهند.

استفاده از سفارشی تصاویر مرتبط در بهبود تجربه کاربر و افزایش کیفیت محتوا قابل توجه است اما اگر اندازه صفحه به طور قابل توجهی افزایش در اندازه سرعت دانلود و زمان دسترسی به محتوای کاهش یافته و حتی در برخی موارد منجر به خروج سریع از این کاربر از سایت و افزایش نرخ گزاف گویی است.
تصاویر بخش مهمی از محتوای صفحه است که کاربر را قادر می سازد برای انتقال پیام با بیشترین سرعت ممکن. اما در انتقال محتوا به عموم موثر است ، آنها می توانند در روند بهبود وب سایت ما مضر باشند! از آنجا که آنها بخش مهمی از اندازه صفحه نمایش اختصاص دهند.

استفاده از سفارشی تصاویر مرتبط در بهبود تجربه کاربر و افزایش کیفیت محتوا قابل توجه است اما اگر اندازه صفحه به طور قابل توجهی افزایش در اندازه سرعت دانلود و زمان دسترسی به محتوای کاهش یافته و حتی در برخی موارد منجر به خروج سریع از این کاربر از سایت و افزایش نرخ گزاف گویی است.

در مقالات قبلی ، ما دو موضوع مهم را مطرح کردیم ، یعنی استانداردهای نوشتن متون ، جایگزین صدا ، درک تصاویر محتوای گوگل که ما برای مطالعه آنها ارائه می دهیم. در این مقاله ابتدا در مورد این اثر از تصاویر را بر روی تجربه کاربر و بهینه سازی سایت صحبت ما ادامه خواهد داد بهترین راه برای کاهش اندازه تصویر به حفظ کیفیت به من معرفی خواهد شد.

اگر زمان کافی برای مطالعه مقاله دارید ، با تماشای ویدیو زیر در دقیقه 12 (58 MB) راه هایی برای کاهش اندازه تصویر آنلاین توصیه نمی شود و برنامه ها آشنا می شوند.



اندازه تصویر پایین چه اثر سایت جستجوگرها است?
سئو یکی از مهم ترین کانال های دیجیتال بازاریابی موفقیت نیاز به مقدار زیادی از توجه و مطابق با استاندارد. بهبود کیفیت تصاویر در نظر حجم محتوا و متن alt شانس ما برای حضور در جستجوی گوگل افزایش بخش تصاویر اما از تکنیک های مشابه به طور مستقیم بر روی تجربه کاربر و صفحه داخلی جستجوگرها موثر است. در موارد زیر ، ما چندین دلیل مهم برای کاهش اندازه تصویر و تاثیر آنها بر بهینه سازی موتور جستجوی سایت را بررسی می کنیم.

1-جلوگیری از ترک سریع کاربران
سرعت پایین بارگذاری صفحه و مشاهده محتوا یکی از مهمترین دلایل خروج سریع کاربران از صفحه و بستن مرورگر است. بسیاری از کاربران هنگام جستجو در گوگل ، نتایج چند زبانه جهان های جدید را باز می کنند و هر یک سریعتر است ، در این مطالعه در دسترس خواهد بود و غیره. اگر پاسخ خود را در این صفحه و دریافت نتایج دیگر بسته, و شما آنها را وارد کنید, پس از آن صفحات نیست. به عبارت دیگر, یکی از این صفحات کردم ترافیک واقعی و بقیه تنها نرخ گزاف گویی دارند.

کاهش اندازه تصویر را تحت تاثیر قرار کاهش نرخ گزاف گویی
رفتار کاربران در صفحه نتایج جستجو به طور مداوم توسط گوگل تجزیه و تحلیل شده و بر رتبه بندی سایت ها در دراز مدت تاثیر می گذارد. برای کسب اطلاعات بیشتر در این, ما به شما پیشنهاد مقاله معرفی الگوریتم rankbrin به عنوان خوانده شده.

نقش تصاویر در عین حال چیست?!پاسخ ساده است ؛ با کاهش اندازه صفحه تصویر ، ما قبلا اندازه صفحه را کاهش داده ایم و این به طور مستقیم بر سرعت بارگذاری تاثیر می گذارد.

2. صرفه جویی در فضای میزبان و پهنای باند
مدیریت سایت هزینه های زیادی دارد ، یکی از آنها با خرید فضا و مصرف پهنای باند همراه است. بالاتر آمار ترافیک و حجم صفحات در سایت, بالاتر از هزینه های میزبانی. بهینه سازی تصویر نقش مهمی در کاهش پهنای باند مصرف شده توسط میزبان و کاربر ایفا می کند.

صرفه جویی در فضای میزبان و پهنای باند با کم کردن اندازه تصویر
تصویر بالا صفحه اصلی یک وب سایت را نشان می دهد که اندازه آن 4.3 MB است! تصور کنید که در روز شما بازدید 1000 نفر این صفحه: بنابراین ما نیاز به 120 گیگابایت پهنای باند ماهانه میزبان همان صفحه از وب سایت. جالب است که این تصویر از موتور سیکلت تنها نزدیک به 3 مگابایت و با بهبود (بدون کاهش کیفیت) کاهش به 150 kb.

اگر فرض کنیم که سرعت صفحه جستجوگرها تاثیر نمی گذارد (حتی یک خطا!) ، دوباره ، کاهش اندازه تصویر را حس می کند ، زیرا به طور مستقیم بر هزینه حفظ سایت تاثیر می گذارد. به عنوان مثال ، کاهش اندازه تصویر خود را در حدود 40 میلی آمپر برای ما در سال این فرض را نجات دهد 1000 بازدید کنندگان!

3. همراه با الگوریتم جدید گوگل و مفهوم وب پویا پایه
گوگل رسما اعلام کرد که از 2021 ، عوامل مربوط به تجربه کاربر الگوریتم های رتبه بندی نتایج جستجو را وارد کنید. این فاکتورها هستند و بخش مهمی از آن و مفاهیم حیاتی در فرم های وب در حال اساسی نه فقط در سرعت لود صفحه که در عمیق تر موضوعات شامل زمان نمایش بزرگتر عناصر صفحه (بزرگتر Contentful رنگ) تمرکز می کنند.

- مطابق با الگوریتم جدید گوگل و مفهوم وب پویا پایه
در بسیاری از صفحات وب (به عنوان مثال یک مقاله و یا یک محصول) مهم ترین آلمانی است که در نگاه اول تصویر نمایش داده شده است و در نتیجه از دریافت و نمایش تصاویر سریع تر به کاربر نقش مهمی در ارزیابی ما در تجربه کاربر خواهد بود.

چگونه اندازه تصویر را کاهش دهیم؟ بدون از دست دادن کیفیت!
تا به حال ، ما در مورد اهمیت تصاویر در بهینه سازی موتور جستجو و اثر کاهش اندازه تصویر در سرعت وب سایت صحبت کردیم. در زیر ، ما بهترین ابزارهای نرم افزاری آنلاین و برنامه های کاربردی را برای کاهش اندازه تصاویر با هم بررسی خواهیم کرد.

بهترین برنامه برای کاهش حجم عکس
بسیاری از برنامه های مورد استفاده برای ارزیابی اندازه تصویر وجود دارد. حتی برخی از این برنامه ها طراحی شده اند به تناسب گوشی های آندروید و آیفون و اجازه می دهد برای کاهش اندازه تصویر تلفن. کاهش اندازه تصویر دیگر یک کار عجیب و غریب برای انجام آن در پشت گوش نیست. در این بخش ، ما برخی از راه های آفلاین برای کاهش اندازه تصویر را بررسی خواهیم کرد.

1-ذخیره تصویر برای مشاهده بر روی وب (ذخیره برای وب)
فتوشاپ یک برنامه محبوب و قدرتمند برای طراحان گرافیک است و قابلیت های این برنامه بسیار گسترده است. با توجه به این که فتوشاپ برای مدیران شناخته شده وب سایت های موجود در یکی از محبوب ترین راه برای کاهش حجم تصویر بدون افت کیفیت و توانایی استفاده از این ذخیره برای وب سایت است. تصویر را در این برنامه باز کنید و پس از ایجاد تغییرات و اصلاحات ، به فایل > صادرات > ذخیره برای وب بروید. شما همچنین می توانید کلید کنترل کلیدهای ctrl استفاده + تغییر مکان + کلید Alt + S.

پس از انتخاب این گزینه ، یک صفحه در کادر سمت راست ظاهر می شود که از طریق آن می توانید اندازه تصویر را با توجه به آنچه که ما تجربه می کنیم کاهش دهید. معمولا کیفیت تصویر به این ترتیب حداقل خواهد بود.

کاهش اندازه تصویر با فتوشاپ و ذخیره برای ابزارهای وب
2. شکل مناسب را انتخاب کنید
نوع فرمت انتخاب شده تصویر بر اندازه آن تاثیر می گذارد. بسته به نوع تصویر و محل که در آن استفاده می شود ، شما باید فرمت مناسب ترین را انتخاب کنید. برای تصاویر طبیعی و واقعی (مانند مناظر ، اتومبیل، انسان ، کلمه) و تغییرات رنگ در آنها ، بهترین گزینه یک فرمت JPG با کیفیت بالا از 55 به 65 است. اگر عکس شما با یک برنامه طراحی طراحی شده و تعداد و تنوع رنگ کم است ، پیشنهاد می کنیم از گزینه png-8 استفاده کنید.

در فرمت JPEG ، ابعاد تصویر به طور مستقیم بر اندازه آن و در فرمت png ، تفاوت رنگ تاثیر می گذارد. به عنوان یک نتیجه, اگر شما ذخیره تصویر با تعداد محدودی از رنگ ها و اندازه به عنوان بزرگ به عنوان پاپوآ گینه شما را متوجه یک تفاوت بزرگ در اندازه نهایی.

انتخاب فرمت مناسب برای کاهش اندازه تصاویر در سایت
به تازگی فرمت های جدید برای انتشار تصاویر در اینترنت معرفی شده اند که در میان WebP شایع تر است. این فرمت جدید ، همچنین توسط گوگل پیشنهاد شده است ، دارای اندازه ای است که تقریبا 20 ٪ پایین تر نسبت به JPG و PNG است ، از لحاظ کیفیت ، بینایی مخاطب تفاوت ندارد.

3. اندازه استاندارد برای عکس ها را انتخاب کنید
یکی از رایج ترین اشتباهات در مدیریت عکس های سایت این است که آنها را با اندازه های بزرگتر از فضای صفحه نمایش بارگذاری کنید. در تصاویر JPEG ، ابعاد تصویر تاثیر مستقیم بر اندازه آن خواهد داشت. قبل از دانلود تصویر در سایت شما ، ما باید منطقه نمایش را در نظر بگیریم و ابعاد تصویر را بر اساس آن انتخاب کنیم.

تصویر زیر نحوه مشاهده تصاویر در وب سایت websima Academy است. بزرگترین منطقه موجود برای مشاهده تصاویر عرض 820 پیکسل است. صرف نظر از اندازه تصویر ما ، ما هیچ تفاوتی به کاربر را ندارد. یک تصویر با عرض 1600 پیکسل عملا دارای اندازه 4 برابر یک تصویر 800 پیکسل (عرض * ارتفاع) است.

اندازه استاندارد تصاویر را برای کاهش اندازه انتخاب کنید
برای این کار شما همچنین می توانید فتوشاپ یا کرپ ابزار در انواع نرم افزار ویرایش تصویر استفاده کنید. برای تغییر طول و عرض یک تصویر در فتوشاپ ، فقط به image > image size بروید و طول و عرض مورد نظر را در جعبه عرض و ارتفاع وارد کنید.

در سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس در نسخه های مختلف با اندازه های مختلف تصویر تولید می شود که بر اساس اندازه صفحه نمایش کاربر. به عبارت دیگر ، تصویر از نظر اندازه به کاربر ارائه شده و بسیار کوچکتر از نسخه دسکتاپ. این تکنیک تصاویر پاسخگو نامیده می شود.

استانداردها و تکنیک های بهینه سازی تصویر و بهینه سازی سرعت سایت در یک کارگاه تکنولوژی seo کامل و عملی ارائه شده است.

کاهش اندازه تصویر با استفاده از ابزارهای آنلاین
کار با فتوشاپ و یا برنامه های کامپیوتری, ساده, نیست, گاهی اوقات ما فقط با هدف کاهش اندازه تصویر و بهبود اندازه وجود دارد بدون نیاز به ویرایش تصویر و یا تغییر ابعاد آن نیست. به روند سریع تر ، شما می توانید ابزار آنلاین استفاده کنید. در زیر ، ما ابزارهای آنلاین کاربردی را برای کاهش اندازه تصاویر ارائه می دهیم. به خاطر داشته باشید که ما یک تصویر مشابه در تمام این ابزار را به مقایسه صحیح از عملکرد خود را آپلود کرده اند.

imagecompressor.com ساده و سریع
برای کار با این سایت بسیار ساده است. شما می توانید تا 20 تصاویر در یک زمان در این ابزار وارد کردن و به دست آوردن یک نسخه بهبود یافته از آنها را در یک پوشه فشرده.

ابزار imagecompressor.com برای کاهش اندازه تصویر آنلاین
البته ، آنچه باعث می شود این سایت محبوب تر است این است که توانایی مقایسه تصاویر پیشرفته بهبود نیافته است. از آنجا که کیفیت تصاویر بسیار ناخوشایند است ، برخی از وب سایت ها و برنامه های کاهش اندازه تصویر توانایی مقایسه تغییرات را فراهم می کنند. پس از آپلود تصویر ، تصویر پیشرفته را در کنار تصویر اصلی مشاهده خواهید کرد تا اطمینان حاصل شود که کیفیت کاهش نمی یابد.

نرخ فشرده سازی و درصد برای کاهش اندازه تصویر را انتخاب کنید
این ابزار به شما اجازه می دهد تا عامل کیفیت را تغییر دهید و اثر آن بر کیفیت تصویر را در حال حاضر ببینید. بر اساس تفاوت رنگ ، شما بهتر است محل استفاده و تصویر این رقم بین 85 و 95 (به طور پیش فرض 90) را انتخاب کنید. در تصویر بالا شما یک مقایسه از نسخه بهینه را ببینید (راست) با نسخه اصلی. جالب است که با کاهش 84 ٪ از اندازه تصویر (520 KB) چشم ما قادر به تشخیص تفاوت کیفی.

tinypng.com استفاده از API
ابزار دوم سایت TinyPNG است که شبیه به قبلی است ، به شما این امکان را می دهد که به طور همزمان عکس های 20 را ارسال کنید و آنها را در فرمت zip دریافت کنید یا آنها را به Dropbox ارسال کنید.

اندازه فایل تصویر کم کردم با سایت TinyPNG

[ بازدید : 276 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]