ابزار گوگل

سه شنبه 5 اسفند 1399
14:01
ادوین

روند گوگل
گوگل کلید واژه ابزار برنامه ریز می توانید هزاران نفر از کلمات کلیدی مربوطه برای کسب و کار شما. اما وقتی که می آید به صحبت کردن در مورد محتوای رقابتی با استفاده از برنامه ریز کلمه کلیدی به تنهایی کافی نیست. به همین دلیل است که اکثر مردم در حال تلاش برای گرفتن ایده های جدید و لاغر در زمان طوفان مغزی از Google Trends هستند. روند گوگل به شما اجازه می دهد:

بررسی محبوبیت کلمات کلیدی خود را.
مقایسه محبوبیت و کلمه کلیدی نرخ جستجو.
مقایسه نرخ جستجو برای هر کلمه کلیدی در زمان ها و مکان های مختلف.
کلمات کلیدی مشابه نیز به شما پیشنهاد.
شما می توانید سایت های مختلف با اضافه کردن معافیت بین آنها در جستجوی روند گوگل و ترافیک خود را مقایسه کنید.
روند گوگل
گوگل کلید واژه ابزار برنامه ریز می توانید هزاران نفر از کلمات کلیدی مربوطه برای کسب و کار شما. اما وقتی که می آید به صحبت کردن در مورد محتوای رقابتی با استفاده از برنامه ریز کلمه کلیدی به تنهایی کافی نیست. به همین دلیل است که اکثر مردم در حال تلاش برای گرفتن ایده های جدید و لاغر در زمان طوفان مغزی از Google Trends هستند. روند گوگل به شما اجازه می دهد:

بررسی محبوبیت کلمات کلیدی خود را.
مقایسه محبوبیت و کلمه کلیدی نرخ جستجو.
مقایسه نرخ جستجو برای هر کلمه کلیدی در زمان ها و مکان های مختلف.
کلمات کلیدی مشابه نیز به شما پیشنهاد.
شما می توانید سایت های مختلف با اضافه کردن معافیت بین آنها در جستجوی روند گوگل و ترافیک خود را مقایسه کنید.


8-بینش گوگل
ابزار Google lin ، یک نسخه کامل تر از Google Trends ، یکی از ابزارهایی است که به شما کمک می کند محتوا و جستجوگرها را تولید کنید.همچنین ، به عنوان نام نشان می دهد ، آن را به شما می دهد یک ایده خوب در مورد صنعت که در آن فعال است.با Google Insight ، می توانید بررسی کنید که چقدر در مورد موضوعات مختلف در سایت های مختلف و در گروه ها و ویژگی های مختلف جستجو می کنید. این ابزار به شما نشان می دهد که چقدر کاربران علاقه مند به کلمات کلیدی در مناطق مختلف هستند. در نتیجه ، شما می توانید مطالب وبلاگ خود را با بینش بیشتر ارائه و استفاده از کلمات کلیدی مناسب.

شما می توانید بینش گوگل در موارد زیر استفاده کنید:

پیدا کردن کلمات کلیدی و بهبود استراتژی آینده در بازاریابی محتوا.
پیدا کردن زمان مناسب برای استفاده از هر کلمه کلیدی.
تولید کلمات کلیدی محتوای مربوطه.


9-گوگل آنالیز
تحلیلی گوگل Google Analytics رایگان از گوگل در دسترس مدیران وب سایت و ارائه اطلاعات مختلف از جمله موارد مربوط به مقدار دیدگاه ها و رفتارهای کاربران محافظت می شود یا سئو کار برای کمک به با استفاده از این اطلاعات به منظور پیشرفت در مورد سئو و افزایش بازدید سایت و مهاجرت. برخی از ویژگی های که گوگل آنالیز ارائه می دهد مدیران سایت عبارتند از:

چگونه بسیاری از مردم بازدید از وب سایت من ?
چقدر زمان مردم در وب سایت خود من صرف, به طور متوسط?
محتویات صفحات من به اندازه کافی روشن است ؟
چه محتوا و موضوعات خوانندگان وبلاگ من علاقه مند هستند?
چه شهرستانها و کشورها انجام بازدید کنندگان من در زندگی?
آیا لازم است به یک محل تلفن پاسخگو و راحت برای من?
چه سایت های بازدید کنندگان سایت من از طریق?
چه تکنیک های بازاریابی بیشترین تاثیر را در ترافیک وب سایت من?
کدام صفحات وب سایت من محبوب ترین?
چگونه بسیاری از بازدید کنندگان من تبدیل به مشتریان?
ویژگی های بازدید کنندگان که تبدیل به مشتریان چیست?
چگونه می توانم سرعت بخشیدن به وب سایت من?


10-گوگل درایو
Google Drive سرویس آنلاین رایگان گوگل برای ذخیره و به اشتراک گذاری فایل ها بین کاربران است که تا 15 سبد فضای ابری رایگان ارائه می دهد.

می توانید گوگل درایو دانلود فایل های خود را به هر فرمت شما می خواهید. مشخص کردن سطح دسترسی برای هر فایل. به اشتراک گذاشتن اسناد به راحتی. دوستان شما می توانید بر روی فایل های به اشتراک گذاشته شده خود را اظهار نظر. نکته جالب در مورد نظرات این است که مردم به نظرات نوشته شده محدود نمی شوند و می توانند یک فایل یا تصویر خاص را به عنوان نظرات آپلود کنند.

شما ممکن است قادر به دسترسی به اینترنت هنگامی که شما نیاز به سطح خود را. Google Drive همچنین امکان استفاده از آفلاین را فراهم می کند. در این مورد شما نمی توانید ویرایش, اما شما می توانید اسناد خود را ببینید. کافی است ابتدا Google Drive را نصب کنید. بازدید از سایت. بر روی گزینه gear و گزینه آماده سازی آفلاین سند کلیک کنید تا قسمت هیجان انگیز Google Drive مجهز به OCR را انتخاب کنید. با استفاده از هر گوگل کلمات در فایل های PDF خود را شناسایی و نمایش آنها را در نتایج جستجوی خود را. همچنین عکس ها و تصاویر مربوط به سایت های خاص تا حد امکان شناخته می شوند و اگر کاربر نام این سایت را جستجو کند ، در نتایج جستجو قابل دسترسی خواهد بود.کن



هشدار گوگل-11
هشدار گوگل یک ابزار عالی برای جستجو صفحات وب است. این یک سیستم است که شما می فرستد تمام اخبار جدید که در وب سایت بر روی یک موضوع خاص که شما را انتخاب کنید به نظر می رسد. این می تواند مزایای زیادی برای شما و سایت شما داشته باشد که ما همچنان به پرداخت آن ادامه خواهیم داد. همانطور که می دانید ، یکی از چیزهایی است که می تواند کمک به سایت شما رسیدن به رتبه بندی بالاتر گوگل برای قرار دادن مطالب جدید و به روز شده است. از ویژگی های اصلی گوگل است که شما می توانید کلمات مورد نظر خود را از اسلام, ثبت نام و رفتن به محل کار واژه در محتوای هر سایت به تازگی منتشر شده برای شما از طریق ایمیل یا RSS مطلع شوید. خوشبختانه این ابزار زبان فارسی و ایرانی را در فهرست خود دارد.. هنگامی که شما می دانید تمام اخبار در مورد موضوعات سایت خود را ، شما می توانید به سرعت به روز رسانی وب سایت خود را به بهبود رتبه گوگل خود را در طول زمان.



12-مدیر برچسب گوگل
خدمات مدیریت برچسب گوگل یک سرویس رایگان و قدرتمند است که شما می توانید برای اهداف بازاریابی استفاده کنید. برای تجزیه و تحلیل سایت خود ، پیگیری اثرات بازاریابی و بررسی نرخ تبدیل ، شما نیاز به خدماتی دارید که باید رشته های کد یا اسکریپت ها را در سایت خود قرار دهید تا آنها را فعال کنید. مدیریت برچسب گوگل اجازه می دهد تا شما را به مدیریت آیکون ها و برچسب ها در سایت بدون نیاز به یک برنامه نویس. مدیریت برچسب گوگل به شما می دهد کنترل کامل بر برچسب ها و شما می توانید برچسب ها و نحوه استفاده از آنها را در سایت خود یاد بگیرند .

برچسب ها در واقع یک رشته کد است که شما را به سایت خود اضافه کنید با استفاده از پانل GTM (البته بدون برنامه نویسی). برچسب ها کمک خواهد کرد که شما کنترل ترافیک ورودی به سایت خود را با دقت بیشتری و بهبود استراتژی بازاریابی دیجیتال خود را. با استفاده از برچسب ها شما می توانید توابع مختلف بدون دستکاری محل کدهای آن اضافه کنید. در میان این ویژگی ها می توان اضافه یک صفحه کوچک به چت در کنار سایت و یا پاپ تا خدمات مانند فرستنده آرشیو (برای عضویت و دریافت خبرنامه) به نام.



13 - گوگل دیتا استودیو
گوگل داده استودیو شما فراهم می کند با همه چیز شما نیاز به تبدیل داده ها و تجزیه و تحلیل داده های مشتری. این ابزار با تجسم داده ها آسان می شود. با استفاده از این ابزار می توانید داده ها را از Google Analytics و غیره دریافت کنید. تبلیغات گوگل, و غیره. شده و یا کنسول جستجوی گوگل, و حتی از سایر خدمات, مانند تبلیغات در بینگ و Facebook, Linkedin و توییتر و غیره. برای استخراج همه آنها را در داشبورد ، من هر نمودار ، جدول و یا الگوی نقاشی ترجیح در گزارش وضعیت را ببینید . این گزارش ها را می توان با همکاران و یا مدیران شرکت به اشتراک گذاشته. مانند بقیه ابزارهای گوگل ، این ابزار توانایی ویرایش و بررسی گزارش ها برای چندین کاربر آنلاین را دارد.
برای خواندم کامل مقاله اینجا کلیک کنید

[ بازدید : 195 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]