رابطه بین محتوای تازه و SEO سایت

پنجشنبه 30 بهمن 1399
15:25
ادوین

هر کسی که با سئو آشنایی دارد، می داند که محتوا پادشاه است. این جمله اولین بار توسط یبل گیتس در سال 1996 و در یکی از دست نوشته های او بیان شد. در آن زمان بیل گیتس پیش بینی کرده بود که در آینده ای نه چندان دور سیستم به سمتی پیش می رود که محتوا می تواند ترافیک را به سایت شما بکشاند.

هر کسی که با سئو آشنایی دارد، می داند که محتوا پادشاه است. این جمله اولین بار توسط یبل گیتس در سال 1996 و در یکی از دست نوشته های او بیان شد. در آن زمان بیل گیتس پیش بینی کرده بود که در آینده ای نه چندان دور سیستم به سمتی پیش می رود که محتوا می تواند ترافیک را به سایت شما بکشاند.

محتوای تازه رابطه مستقیمی با SEO وب سایت دارد و باعث بهبود آن می شود.
محتوای تازه رابطه مستقیمی با SEO وب سایت دارد و باعث بهبود آن می شود.

چندین سال از این ادعا می گذرد و اکنون برای همه فعالان در این حوزه کاملاً روشن شده که نظر بیل گیس در آن زمان کاملاً درست بوده و محتوا نقش پادشاه را دارد، ولی امروزه تعریف دقیق تر این جمله اینطور تغییر پیدا کرده، که محتوای تازه پادشاه است.

به حدی که محتوای تازه و به روزرسانی شده نه تنها می تواند SEO سایت را بهبود بدهد، بلکه این توانایی را هم دارد که به دلیل ایجاد ترافیک، اعتبار سایت را نیز در موتورهای جستجو مثل گوگل زیاد کند.

4 ترفند برای بازدهی حداکثری از محتوای تازه

تا اینجای صحبت ها فهمیدیم که درد اصلی وب سایت های ناموفق برای کسب جایگاه بالا در رتبه بندی گوگل، عدم تولید محتوای تازه است.

اما هر محتوای جدیدی به معنی محتوای تازه نیست و باید از یک سری ترفندها برای رسیدن به معنی و مفهوم محتوای تازه و کسب جایگاه بالاتر در گوگل استفاده کرد:

1. زمان ماندن و حضور مخاطب در صفحه وب سایت خود را از طریق بهبود محتوا مثل قرار دادن عکس نوشته، پادکست، کلیپ آموزشی و درج نظرات کاربران در صفحه افزایش دهید.

2. از وب سایت های دیگر که در تولید محتوای تازه موفق بوده اند، بک لینگ بگیرید. در این صورت محتوای تازه شما ارزش بیشتری پیدا خواهد کرد.

3. محتواهای قدیمی خود را حتماً بروزرسانی کنید، البته توجه داشته باشید تغییرات محتوا باید اساسی باشند تا مورد توجه گوگل قرار بگیرند، مثلاً ایجاد تغییر در کامنت ها، تبلیغات یا تگ ها اصلاً به چشم گوگل نمی آید.

4. تقویم محتوای وب سایت خود را طوری تنظیم کنید که بر تولید و انتشار محتوای تازه مداومت داشته باشید، در غیر این صورت تنها بروزرسانی محتوای قدیمی نمی تواند کمک زیادی به دیده شدن شما بکند.


کلام آخر....

برای قرار گرفتن وب سایت خود در صدر نتایج گوگل باید محتوا را به معنی واقعی کلمه پادشاه بدانید و با تمام قوا و هرچه در توان دارید، در تولید محتوای منطبق بر نیاز کاربر، جدید و بهینه شده بکوشید.

هرچند استفاده از ترفندهای سئو کاری می تواند تا مدتی وب سایت شما را در صدر نگه دارد، اما فراموش نکنید که این مدت محدود بوده و شاه کلید اصلی برای ماندگاری در صدر گوگل، تولید محتوای تازه است.

خوشحال میشویم شما نیز تجارب خود در کسب رتبه از گوگل را در قسمت نظرات قرار دهید و بگویید تا چه حد با محتوای تازه موافقید؟؟؟


منبع:

https://cycling74.com/author/5fe4ea584cf2ee6cb63677ea


https://virgool.io/@saede0ja/%D8%B1%D8%A7%D8%B2-%D9%82%D8%B1%D8%A7%D8%B1-%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%D8%B5%D8%AF%D8%B1-%D9%86%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D8%AC-%DA%AF%D9%88%DA%AF%D9%84-totc8hxce8cs



[ بازدید : 193 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]