طراحی سایت بدون کد نویسی

شنبه 5 مهر 1399
22:24
ادوین

برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی یک سایت میخواهید، امروز یاد می گیرید چطور طراحی سایت بدون کد نویسی، باید یک بستر میزبانی انتخاب کنید. یک میزبان برای وب سایت شما لازم است زیرا مشاهده آن را در اینترنت برای دیگران امکان پذیر می کند.

وردپرس در دو سیستم عامل مختلف در دسترس است ، تفاوت اصلی بین آنها به میزبانی برمی گردد. میزبانی وب با WordPress.com همراه است در حالی که WordPress.org به صورت خود میزبان است. با داشتن سایتی که در WordPress.com میزبانی شده است ، شما باید هزینه های اضافی را برای میزبانی آنها بپردازید و در مقایسه با نصب خود ، مجموعه ای از ویژگیها و ویژگیهای محدود را داشته باشید.
برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی یک سایت میخواهید، امروز یاد می گیرید چطور طراحی سایت بدون کد نویسی، باید یک بستر میزبانی انتخاب کنید. یک میزبان برای وب سایت شما لازم است زیرا مشاهده آن را در اینترنت برای دیگران امکان پذیر می کند.

وردپرس در دو سیستم عامل مختلف در دسترس است ، تفاوت اصلی بین آنها به میزبانی برمی گردد. میزبانی وب با WordPress.com همراه است در حالی که WordPress.org به صورت خود میزبان است. با داشتن سایتی که در WordPress.com میزبانی شده است ، شما باید هزینه های اضافی را برای میزبانی آنها بپردازید و در مقایسه با نصب خود ، مجموعه ای از ویژگیها و ویژگیهای محدود را داشته باشید.

برای میزبانی خود سایت وردپرس ، باید نرم افزار را روی حساب میزبانی خود نصب کنید ، یا مستقیماً آن را بارگذاری کنید یا از یک راه حل خودکار مانند نصب کننده نرم افزارهای نرم افزاری Namecheap استفاده کنید. Softaculous وردپرس را نصب می کند ، پایگاه داده های مرتبط ایجاد می کند و در غیر این صورت مدیریت وب سایت خود را بسیار راحت تر می کند.

اگر چیزی را می خواهید که امنیت و ثبات بیشتری را ارائه دهد ، یک راه حل مدیریت شده میزبانی وردپرس مانند EasyWP Namecheap بسیاری از نگرانی ها را برطرف می کند. این یک سرویس دربان است که میزبان تمام جنبه های فنی نگه داشتن وردپرس از جمله امنیت ، سرعت ، به روزرسانی های وردپرس (به آخرین نسخه) ، پشتیبان گیری روزانه (برای محافظت از محتوای شما) و به روزرسانی وب سایت (به اطمینان حاصل کنید که سایت شما بصورت آنلاین موجود است). میزبانی مدیریت شده گزینه خوبی برای مقیاس پذیری در آینده است. کاربران Namecheap می توانند با استفاده از این بستر میزبانی وب ، یک وب سایت کاملاً جدید وردپرس را با تمام ابزارهای مدیریت سایت خود فقط با چند کلیک ایجاد کنند.

نحوه استفاده از وردپرس
پس از نصب وردپرس ، وقت آن است که با خود نرم افزار آشنا شوید. با نام کاربری و گذرواژه خود وارد سیستم شوید ، داشبوردی مشاهده خواهید کرد که یک رابط کاربری روشن با رایج ترین کارها در نوک انگشتان شما ارائه می دهد.

پیمایش در وردپرس
پس از باز کردن داشبورد وردپرس ، اطلاعات سازمان یافته در بلوک های معروف به ابزارک را مشاهده خواهید کرد. پنج ابزارک برای شروع کار با نرم افزار اضافه خواهید کرد. با یک نگاه سریع ، پیش نویس سریع ، اخبار وردپرس ، فعالیت و مهمتر از همه برای افرادی که تازه وارد وردپرس شده اند ، ویجت Welcome.


در یک نگاه خلاصه ای از پست ها و صفحات شما و همچنین نظرات دریافت شده ارائه می شود. همچنین بیانیه ای وجود دارد که می گوید آیا شما با جدیدترین نسخه وردپرس که موضوع در حال حاضر استفاده می کند به روز هستید.

بخش فعالیت شامل خلاصه ای از آخرین فعالیتهای سایت شما است. این منطقه شامل صفحات و پست های برنامه ریزی شده اخیر همراه با آخرین نظرات خوانندگان وبلاگ شما است. از اینجا می توانید نظرات را قبل از نمایش عمومی تعدیل کنید.

ابزارک پیش نویس سریع به شما امکان می دهد با استفاده از نسخه ساده شده ویرایشگر پست ، مقالات و پیش نویس های سریع را بنویسید.

اخبار وردپرس ارزش این را دارد که بررسی کنید که آیا به آنچه در جامعه توسعه دهندگان وردپرس و سایر اخبار مرتبط اتفاق می افتد علاقه مند هستید.

به Widget Welcome توجه کنید زیرا این نیازهای کاربران جدید طراحی سایت بدون کد نویسی را برآورده می کند. در اینجا پیوندهایی به متداول ترین اقدامات مورد نیاز برای راه اندازی یک وب سایت جدید وردپرس را پیدا خواهید کرد.

برای شخصی سازی خط تیره خود ، با کلیک روی گزینه های صفحه و انتخاب ابزارک هایی که می خواهید استفاده کنید ، بخش های پیش فرض ویجت را مرتب کرده و ویرایش کنید.

آخرین منطقه برای کاوش ، نوار کناری سمت چپ خط تیره است. در اینجا پیوندهای مربوط به همه ویژگی ها و تنظیمات موجود برای به روزرسانی و پیکربندی سایت خود را پیدا خواهید کرد. هر مورد از منوی نوار کناری شامل یک منوی پرواز برای نمایش گزینه های بیشتر است. برای مثال ، قرار گرفتن در حالت شناور روی پست ها ، گزینه هایی را برای مشاهده و ایجاد پست ها ، دسته ها و برچسب ها نشان می دهد.
تنظیمات عمومی وردپرس به شما امکان می دهد نحوه نمایش سایت خود را کنترل کنید. از اینجا می توانید عنوان ، عنوان ، زبان و قابلیت مشاهده سایت خود را تغییر دهید.

اولین تنظیماتی که با آن روبرو خواهید شد عنوان سایت است. تغییر عنوان روی آدرس URL شما تأثیری نمی گذارد ، وردپرس از آن برای شناسایی شما استفاده می کند. عنوانی که انتخاب می کنید توسط خوانندگان شما در مکان های مختلف سایت شما مشاهده می شود ، به عنوان مثال ، هنگامی که اعلان ها توسط پیروان شما دریافت می شود ، این عنوان ظاهر می شود. همچنین هنگام مشاهده وبلاگ ها و سایر موارد مرتبط با حساب شما نمایش داده می شود. عنوان سایت شما می تواند هر چیزی باشد که دوست دارید ، یک نسخه زیبا از URL شما یا هر چیزی که صفحات شما را منعکس کند بهترین راه برای انجام این کار است.

تنظیم بعدی Tagline است ، محلی برای توصیف کوتاه یا طراحی سایت بدون کد نویسی چیزی جذاب برای توصیف آنچه سایت شما در آن قرار دارد.

تنظیمات زبان می تواند برخی از متن های مورد نظر را به بازدید کنندگان شما تغییر دهد.

کنترل های حریم خصوصی به شما این امکان را می دهد که سایت خود را خصوصی یا عمومی کنید. تغییر این تنظیمات بر نمایان بودن وب سایت شما تأثیر می گذارد زیرا آنها افرادی را که می توانند و نمی توانند مشاهده کنند محدود می کنند.

[ بازدید : 230 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]