10 روش هوشمند برای سرعت بخشیدن به سایت وردپرس و بارگیری در

يکشنبه 16 شهريور 1399
20:52
ادوین

آیا می خواهید زمان بارگذاری وب سایت وردپرس خود را کاهش دهید؟

خوب ، من ده مرحله اثبات شده را برای سرعت بخشیدن به هر وب سایت وردپرس به اشتراک می گذارم.

در اینجا نتایج حاصل از اجرای همه ترفندهای این راهنما آورده شده است:


آیا می خواهید زمان بارگذاری وب سایت وردپرس خود را کاهش دهید؟

خوب ، من ده مرحله اثبات شده را برای سرعت بخشیدن به هر وب سایت وردپرس به اشتراک می گذارم.

در اینجا نتایج حاصل از اجرای همه ترفندهای این راهنما آورده شده است:

در حال حرکت به

مطالب صفحه

نحوه استفاده از ShoutMeLoud WordPress SpeedUP Guide:

SML = ShoutMeLoud

حتی اگر من تمام تلاش خود را کرده ام تا این آموزش را تا آنجا که می توانم دوستانه برای مبتدیان داشته باشم ، اما با این وجود باید بیشترین استفاده را از ذهن خود بکنید. این روزها همه وب سایت وردپرس یکسان نیست. شما ممکن است از وردپرس استفاده کنید به عنوان:

  • وبلاگ
  • وب سایت عضویت
  • وب سایت ووکامرس
  • سیستم مدیریت یادگیری
  • وب سایت وردپرس شرکتی

یا می تواند چیز دیگری باشد.

با این حال ، اکثر روش های توضیح داده شده در زیر برای همه وب سایت های وردپرس اعمال می شود و برخی از آنها برای نوع خاصی از وب سایت استفاده می شود. به عنوان مثال ، در مرحله بعد ، من گزینه های گذرا وردپرس را به طور عمیق به اشتراک گذاشته ام و این بیشتر برای یک سایت عضویت یا هر وردپرس با استفاده از ووکامرس یا EDD کاربرد دارد .

همچنین ، من تمام تلاش خود را کردم تا یک پلاگین رایگان برای همه گزینه های تقویت کننده عملکرد وردپرس در زیر پیشنهاد کنم. با این حال ، استفاده از یک افزونه که همه آن را انجام دهد عاقلانه خواهد بود.

من WP-Rocket را در این زمینه بهترین دیده ام و این همان چیزی است که من در ShoutMeLoud از آن استفاده می کنم. فقط یک مجوز از پلاگین WP-Rocket بگیرید.

بنابراین ، اکنون دیگر نیازی به نصب 4-5 افزونه نخواهید داشت زیرا این پلاگین تک ویژگی هایی را ارائه می دهد که دارای چندین افزونه مورد نیاز دیگر نیز خواهد بود.

WP-Rocket فقط نیمی از معما را حل می کند ، برای دستیابی به آن وب سایت سریع وردپرس باید کارهای بیشتری انجام شود. همانطور که در این راهنما پیش می رویم ، شما اصول اساسی آن را خواهید آموخت و باید بتوانید آن را از طریق خود اجرا کنید.

بیایید جلو برویم و این کار را می کنیم ..

قبل از شروع با راهنمای SpeedUP وردپرس:

اولین کاری که باید انجام دهید اندازه گیری سرعت وب سایت وردپرس است.

تست سرعت را اجرا کنید:

در اینجا برخی از ابزارهای تست سرعت WordPress که می توانید استفاده کنید وجود دارد:

  1. GTMetrix
  2. Web.dev
  3. Tool.Pingdom.com
  4. صفحه Speed Speed Insights توسط Google
  5. تست صفحه وب
  6. جستجوگر TTFB (زمان بررسی بایت اول)

اکنون ، از نتایج عکس بگیرید و آن را ذخیره کنید یا فقط جایی مفید یادداشت کنید.

پس از انجام مراحل بهینه سازی سرعت وردپرس که در زیر ذکر شده است ، می توانید تست سرعت را دوباره اجرا کرده و نتایج قبل و بعد را مقایسه کنید.

نکته اول: پشتیبان گیری از وردپرس:

قبل از شروع تنظیم دقیق وردپرس ، باید از پایگاه داده وردپرس نسخه پشتیبان تهیه کنید.

از آنجا که ، در صورت بروز یک وضعیت اجتناب ناپذیر ، با تهیه نسخه پشتیبان ، شبکه ایمنی را بهینه سازی خواهیم کرد. می توانید از هر یک از این افزونه های پشتیبان وردپرس استفاده کنید .

آیا باید تمام این تکنیک های سرعت بخشیدن به وردپرس را اعمال کنید؟

برخی از نکات را می توان فوری استفاده کرد و می توانید سرعت قابل توجهی را افزایش دهید.

با این حال ، برخی از نکاتی که ممکن است به مشارکت یک توسعه دهنده یا نیاز به دانش فنی بیشتر مانند پیاده سازی CDN ، استفاده از DNS حق بیمه نیاز داشته باشد ، می تواند به مرور استفاده شود.

هدف شما باید استفاده از بسیاری از این ترفندها برای کاهش زمان بارگذاری وب سایت وردپرس باشد.

طی چند روز آینده ، شما باید تمام نکات بهینه سازی سرعت را برای دستیابی به هدف نهایی یعنی کمتر از 1 ثانیه زمان بارگیری ، هدف قرار دهید.

چند روز قبل ، من در مورد رتبه بندی وب سایت گوگل بر اساس Speed به شما اطلاع دادم و از این رو همه ما فهمیدیم که چرا نیازی به ارائه وبلاگ سریعتر بارگذاری نیست.

زمان بارگذاری سریع به موتور جستجو و همچنین خوانندگان شما کمک می کند. نه تنها تجربه کاربری خارق العاده ای را به همراه خواهد داشت ، بلکه به کاهش نرخ پرش وبلاگ شما نیز کمک خواهد کرد. هیچ کدام کمتر ،

امروز ، من هفت نکته را به شما ارائه می دهم که به شما کمک می کند سرعت وردپرس را سرعت بخشید و زمان بارگذاری وردپرس را کاهش دهید. هدف نهایی ارائه صفحات بارگذاری سریع به کاربران شما است.

نکاتی ثابت شده برای سرعت بخشیدن به وردپرس: چگونه زمان بارگذاری را بهبود ببخشیم

1. از جدیدترین PHP - 7.0+ استفاده کنید

این تغییر تنها می تواند سرعت وردپرس شما را تقریباً 1.5 برابر افزایش دهد. بسیاری از وب سایت های وردپرس هنوز از PHP 5.6 استفاده می کنند که یک نسخه مستهلک شده از PHP است. جدیدترین نسخه PHP 7.4 است که عملکرد قابل توجهی را افزایش می دهد.

بخش PHP توسط شرکت میزبان وب شما اداره می شود و یا می توانید نسخه موجود PHP خود را که سایت وردپرس در آن در حال اجرا است به صورت دستی بررسی کنید یا می توانید به سادگی از پشتیبانی مشتری بخواهید:

وب سایت وردپرس شما با کدام نسخه PHP در حال اجرا است؟

اگر کمتر از 7.0 باشد (که 5.6 است) ، می توانید از آنها بخواهید که به آخرین نسخه PHP ارتقا دهند.

اگر از میزبانی Bluehost استفاده می کنید ، می توانید برای به روزرسانی نسخه Bluehost PHP این آموزش را دنبال کنید .

2. میزبانی وب با کیفیت بهینه شده برای وردپرس و سرعت را انتخاب کنید:

این تغییر تنها می تواند وب سایت وردپرس شما را تا حد زیادی تسریع کند.

چگونه من می دانم؟

زیرا وقتی من ShoutMeLoud را از هاست اصلی به میزبانی تحت مدیریتی به نام Kinsta منتقل کردم ، این همان چیزی است که من تجربه کردم .

بسیاری از ما با انتخاب یک ارائه دهنده میزبانی وب محلی برای میزبانی سایت وردپرس خود ، اشتباه می کنیم. معمولاً چنین میزبانی توسط طراح / توسعه دهنده یا شخصی که در حلقه ما شناخته شده است توصیه می شود.

آیا آنها بهترین هستند؟

خوب ، تست سرعت شما می تواند همان را نشان دهد.

به یاد داشته باشید ، شما فقط باید شرکت میزبانی را انتخاب کنید که برای اجرای وبلاگ های وردپرس بهینه شده باشد.

SiteGround بدون شک سرورهای با کیفیت بالا را در دسته میزبانی مشترک ارائه می دهد که برای اکثر ما بیکار است.

میزبانی سایت برای وردپرس

اگر یک وب سایت تجاری در وردپرس اداره می کنید یا یک وبلاگ حرفه ای دارید ، باید از Kinsta میزبانی کنید .

Kinsta بسیاری از ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد که بلافاصله زمان بارگیری سایت وردپرس را کاهش می دهد. برخی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • حق بیمه DNS
  • CDN رایگان
  • PHP 7.4
  • Kinsta MU (حافظه پنهان داخلی)

Kinsta از زیرساخت ابر Google برای میزبانی وب سایت وردپرس شما استفاده می کند و به شما این امکان را می دهد تا از میان گزینه های فراوان مرکز داده انتخاب کنید.

اگر از پلت فرم WooCommerce استفاده می کنید ، فقط از این میزبانی ها استفاده کنید:

  • SiteGround
  • کینستا

3. از افزونه های وردپرس زیاد استفاده نکنید

یکی از قابل توجه ترین قدرت های وردپرس افزونه ها هستند و برخی از شما چنان وسواس زیادی به آن دارند که بیش از 30-40 افزونه در وبلاگ خود استفاده می کنید. خوب ، همه افزونه ها بد نیستند ، و من در مورد تعداد افزونه های وردپرس برای نوشتن مقاله عالی توضیحاتی ارائه داده ام .

سعی کنید تعداد افزونه های وبلاگ خود را به حداقل برسانید و به طور منظم پایگاه داده خود را تمیز کنید. افزونه پاک کننده پایگاه داده پیشرفته می تواند در کمترین زمان به شما در انجام این کار کمک کند.

اطمینان حاصل کنید که حداقل از یک پلاگین حافظه پنهان در وبلاگ خود استفاده می کنید ، و من پلاگین WP-Rocket را پیشنهاد می کنم . با یک قانون انگشت شست ، پلاگین های قدیمی را خلاص کنید.

بسیاری از کاربران ما همچنین پرسیدند "چگونه افزونه وردپرس را سرعت دهم؟"

بهترین راه برای این کار استفاده کمتر از افزونه های وردپرس است. در صورت امکان ، کدهای سفارشی را برای اضافه کردن ویژگی مورد نیاز خود دریافت کنید.

روش دیگر استفاده از افزونه ای به نام افزونه Asset cleanup و جلوگیری از بارگذاری اسکریپت ها در صفحات خاص است. برای یادگیری نحوه انجام این کار ، فیلم زیر را تماشا کنید:

4. تصاویر خود را بهینه کنید برای بارگیری سریع

هدف شما با تصاویر در وردپرس باید این باشد:

  • بالاترین کیفیت
  • فشرده سازی کارآمد داده
  • پرونده های کوچکتر

تصاویر ستون فقرات وب بصری هستند و اگر در مقاله یا صفحات محصول خود از تصاویر زیادی استفاده می کنید ، به احتمال زیاد سرعت بارگیری صفحه شما کم است.

میانگین وب سایت 800-900 کیلو بایت تصویر به ازای هر URL منتقل می کند.

خوب است که پست های خود را با تلفیق تصاویر مرتبط گویا کنید ، اما بسیاری از موارد خوب نیستند.

اگر یک وبلاگ فشرده عکس داشته باشید ، چه می کنید؟

بهینه سازی تصویر برای سرعت همان چیزی است که شما نیاز دارید. چند کار وجود دارد که می توانید بلافاصله انجام دهید تا عملکرد یک وب سایت فشرده وردپرس را بهبود بخشید:

  • از CDN استفاده کنید: ترجیحاً StackPath (MAXCDN سابق)
  • از قالب مناسب تصویر استفاده کنید:

استفاده از قالب مناسب تصویر به طور قابل توجهی اندازه تصویر را کاهش می دهد. در بعضی مواقع ، فقط تغییر قالب پرونده از .png به .jpg باعث کاهش 80 درصدی اندازه ما شده است .

اگر شخص گرافیکی در تیم خود دارید ، از او بخواهید تصویر را با استفاده از فتوشاپ فشرده کند. طبق تجربه ما ، بهترین راه برای کاهش اندازه تصویر بدون از دست دادن کیفیت بوده است.

فناوری دیگری که باید از آن استفاده کنید ، فشرده سازی تصویر و بارگذاری تنبل تصویر است . ثابت شده است که هر دو این روش ها سرعت هر نوع صفحه وردپرس را که از تصاویر استفاده می کنند ، تسریع می کنند.

پیکسل بهینه سازی تصویر انبوه

برای بهینه سازی تصاویر وردپرس خود از این افزونه به نام ShortPixel استفاده کنید. هر ماه 100 بهینه سازی تصویر رایگان را ارائه می دهد و همچنین به شما امکان می دهد موارد زیر را انجام دهید:

  • قالب تصویر Webp را ارائه دهید (این واقعاً مفید خواهد بود)
  • تصاویر .png موجود را به .jpg تبدیل کنید
  • سطح مختلف فشرده سازی
  • فشرده سازی تصاویر قدیمی با یک کلیک
  • فشرده سازی خودکار تصاویر جدید

برای یادگیری نحوه کار افزونه ShortPixel ، فیلم زیر را تماشا کنید:

5. تم های مدرن و سریع وردپرس را انتخاب کنید:

اگر هنوز از یک قالب قدیمی وردپرس استفاده می کنید که در 17-2016 طراحی شده است ، زمان آن است که شما یک نسخه ارتقا دهید. در چند سال گذشته چیزهای زیادی تغییر کرده است و اکنون بیشتر مضامین برای بارگذاری سریعتر طراحی شده اند.

علاوه بر این ، شما باید اطمینان حاصل کنید که از یک موضوع واقعاً پاسخگو برای بارگذاری سریعتر وبلاگ خود در تلفن همراه و رایانه لوحی استفاده می کنید.

اگر به دنبال توصیه ای برای بارگیری سریع قالب وردپرس هستید ، من موضوع Astra را پیشنهاد می کنم که بهترین قالب وردپرس موجود است.

در اینجا دو مورد دیگر وجود دارد که در سال 2019 بسیار محبوب هستند:

  1. آسترا
  2. GeneratePress

6. نزدیکترین مکان سرور را به مخاطبان بیکار خود انتخاب کنید:

اکثر شرکت های میزبان وب به شما اجازه می دهند مرکز داده ای را که وب سایت شما در آن میزبانی شده را انتخاب کنید. اگر کشور مخاطب هدف خود را می شناسید ، باید نزدیکترین مرکز داده را به مشتریان بیکار خود انتخاب کنید.

اگر قصد Kinsta را دارید ، می توانید با استفاده از GCPing تأخیر از مکان خود تا مراکز داده مختلف ارائه شده توسط سرور Kinsta را مشاهده کنید.

در اینجا لیستی از سریعترین میزبانی وردپرس است که می توانید انتخاب کنید.

7. برای تحویل سریعتر از شبکه CDN استفاده کنید:

در بیشتر موارد ، شما میزبان وب سایت خود در یک مکان خاص جغرافیایی خواهید بود.

به عنوان مثال ، اگر میزبانی وب را از Bluehost خریداری کرده اید ، وب سایت شما به احتمال زیاد در ایالات متحده واقع شده است. اکنون ، هنگامی که کاربری از یک کشور آسیایی یا حتی استرالیا به مرور سایت شما می پردازد ، بارگیری سایت شما زمان زیادی را می برد.

دلیل بودن ، فاصله بین کاربر و سرور شما.

راه حل چیست؟

خوب ، شما می توانید از یک شبکه CDN استفاده کنید.

CDN به حل این مشکل کمک می کند و وب سایت شما به سرعت در هر قسمت از جهان بارگیری می شود.

توجه: Cloudflare خدمات CDN رایگان را ارائه می دهد که برای همه نوع وبلاگها بیکار است.

در اینجا در ShoutMeLoud ، سایر مشارکت کنندگان جزئیات مربوط به CDN را پوشش داده اند و برای تبدیل شدن به CDN Expert می توانید پیوندهای زیر را دنبال کنید:

  • CDN (شبکه تحویل محتوا) چیست و چه مزایایی دارد؟
  • بهترین CDN برای وردپرس

8- از تبلیغات و اسکریپتهای زیاد خودداری کنید

تبلیغات زیادی را در وبلاگ خود نمایش ندهید. بسیاری از تبلیغات PPC پر از محتوای HTML غیرضروری است و می تواند زمان بارگذاری سایت شما را با اختلاف زیادی تحت تأثیر قرار دهد.

اگر تبلیغات ضروری است ، باید از Google AdSense یا Media.net استفاده کنید زیرا بهینه سازی شده و بهترین CPC را ارائه می دهد.

اکنون ، در بسیاری از موارد ، حذف اسکریپت های شخص ثالث غیرممکن است و بهترین راه حل تأخیر در بارگذاری اسکریپت ها است. من اخیراً این افزونه را به نام " Flying scripts " پیدا کرده ام و پس از استفاده از این افزونه برای به تأخیر انداختن بارگذاری اسکریپت ها ، آزمون GTMetrix از 4.6 ثانیه به 1.4 ثانیه بهبود یافته است.

این تنظیمات افزونه ای است که من استفاده می کنم ، اما شما باید متناسب با اسکریپت هایی که استفاده می کنید سفارشی کنید:

تنظیمات اسکریپت های پرواز

9. کاهش جستجوی DNS:

جستجوی DNS می تواند یکی از دلایل افزایش زمان بارگذاری وب سایت وردپرس شما باشد.

این یک مسئله بسیار رایج است زیرا همه ما از تعداد زیادی اسکریپت شخص ثالث برای تجزیه و تحلیل ، آمار ، بهینه سازی تبدیل یا دلایل دیگر استفاده می کنیم.

آنچه در ابتدا باید انجام دهید در اینجا است:

  • به سایت tools.pingdom.com بروید
  • تست سرعت را انجام دهید
  • به پایین بروید و نتایج را بر اساس زمان بارگذاری DNS بارگیری کنید
  • نتیجه ای مانند تصویر را در زیر مشاهده خواهید کرد:

به راحتی می توانید ببینید که همه اسکریپت های شخص ثالث در این وب سایت بارگیری می شود و چه مدت زمان جستجوی DNS را می گیرد. بهتر است پس از گذشت 60 دقیقه ازمون 3-4 بار تست را اجرا کنید. ایده در اینجا این است که پیدا کنید کدام میزبان بیشترین زمان جستجو برای DNS را می گیرد.

اکنون ، در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید با استفاده از آنها میزان جستجوی DNS را به حداقل برسانید.

1. اسکریپت را حذف یا جایگزین کنید:

اگر اسکریپت زمان جستجوی DNS بالایی را می طلبد ، از شر آن خلاص شوید یا مورد مناسب تری را جایگزین کنید.

2. از یک ارائه دهنده سریع DNS استفاده کنید

اگر دامنه شما از سرویس هایی مانند NameCheap ، GoDaddy یا هر سرویس دیگری خریداری شده باشد ، در آنجا سرعت DNS به سرعت آنچه توسط Cloudflare ، مسیر آمازون 53 یا حتی دامنه های Google ارائه می شود سریع نیست.

می توانید دامنه خود را به دامنه های Cloudflare یا Google منتقل کنید. من شخصاً طرفدار Cloudflare برای میزبانی دامنه ها هستم زیرا آنها ارزش پول را ارائه می دهند.

اگر نمی خواهید دامنه را جابجا کنید ، هنوز می توانید دامنه خود را در ثبت کننده موجود نگه دارید و Cloudflare را برای استفاده از سرویس DNS رایگان مانند حق بیمه آن پیکربندی کنید.

3. استفاده از CDN را شروع کنید

من قبلاً در مورد استفاده از CDN صحبت کردم و دوباره آن را اینجا اضافه می کنم. ایده من در اینجا این است که به شما کمک کنم بفهمید CDN در چه شرایطی حداکثر کمک را خواهد کرد.

اگر متوجه شدید که جستجوی DNS مقصر در بارگیری آهسته وب سایت وردپرس است ، باید فوراً از CDN استفاده کنید.

استفاده از CDN تعداد مراجعه به DNS را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و بلافاصله افزایش سرعت را مشاهده خواهید کرد. IMHO ، اگر واقعاً می خواهید سرعت وردپرس را افزایش دهید ، استفاده از CDN گزینه دیگری نیست.

4. پیاده سازی DNS را در وردپرس پیاده سازی کنید

پیش فرض DNS در وردپرس

تکنیک دیگری که عملکرد سرعت وردپرس را بهبود می بخشد استفاده از تکنیک پیش تنظیم DNS است. در اینجا نحوه توضیح پروژه Google Chromium Dev پیش از واکشی DNS توضیح داده شده است:

پیش تنظیم DNS تلاشی برای حل نام دامنه ها قبل از اینکه کاربر بخواهد پیوندی را دنبال کند. این کار با استفاده از مکانیزم رزولوشن نرمال DNS کامپیوتر انجام می شود. هیچ ارتباطی با Google استفاده نمی شود. پس از حل یک نام دامنه ، اگر کاربر به آن دامنه حرکت کند ، به دلیل زمان وضوح DNS تأخیر موثری وجود نخواهد داشت.

بارزترین مثالی که می تواند به شما کمک کند پیش فرض DNS باشد ، زمانی است که کاربر در حال مشاهده صفحه ای با پیوندهای مختلف به دامنه های مختلف مانند صفحه نتایج جستجو است. هنگامی که در صفحات با پیوندهای پیوندی روبرو می شویم ، نام دامنه را از هر یک از آنها استخراج می کنیم و هر دامنه را به آدرس IP حل می کنیم.

تمام این کارها به طور موازی با خواندن کاربر از صفحه با استفاده از حداقل CPU و منابع شبکه انجام می شود. هنگامی که کاربر بر روی هر یک از این نام های از پیش تعیین شده کلیک می کند ، به طور متوسط حدود 200 میلی ثانیه در ناوبری خود صرفه جویی می کند (با فرض اینکه کاربر اخیراً از دامنه بازدید نکرده باشد). از همه مهمتر از متوسط پس انداز ، کاربران تمایل به تأخیر "در بدترین حالت" برای وضوح DNS نخواهند داشت ، که به طور منظم بیش از 1 ثانیه است.

در زمان نوشتن این مطلب ، همه مرورگرهای اصلی از قبل واکشی DNS پشتیبانی می کنند

در وردپرس ، می توانید با استفاده از افزونه ها یا کدهای سفارشی ، پیش تنظیم DNS را فعال کنید.

ساده ترین راه استفاده از افزونه WP-Rocket است. این یک افزونه حافظه پنهان برتر است که حدود 47 دلار هزینه دارد و این همان چیزی است که من اینجا در ShoutMeLoud استفاده می کنم. این پلاگین این ویژگی را به Prefetch DNS Requests ارائه می دهد که عملکرد قابل توجهی را افزایش می دهد.

حافظه پنهان را بارگیری کنید

متناوباً ، می توانید از پلاگین Simple DNS prefetch که همان کار را نیز انجام می دهد استفاده کنید.

10. گزینه های گذرا را حذف کنید

با حذف گزینه های گذرا منقضی شده می توانید عملکرد قابل توجهی را افزایش دهید. به خصوص ، اگر وب سایت عضویت در وردپرس را اجرا می کنید ، یا از مواردی مانند WooCommerce ، EDD یا حتی یک افزونه اشتراک گذاری اجتماعی استفاده می کنید ، این نکته وردپرس برای شما مناسب است. قبل از هر چیز دیگری ، بیایید بفهمیم چه چیزی گذرا است.

گذرا وردپرس چیست:

Transients API به توسعه دهندگان کمک می کند تا داده های انقضا را در پایگاه داده ذخیره کنند. به طور معمول ، موقت منقضی شده در پایگاه داده شما به طور خودکار حذف می شود ، اما در همه حال چنین نیست. گاهی اوقات ، آنها فقط در آنجا می مانند و پایگاه داده شما را پف کرده و باعث تاخیر در عملکرد و کاهش قابل توجه زمان بار می شوند.

راه حل ساده است: گزینه های گذرا منقضی شده را حذف کنید

این گزینه در تمام افزونه های بهینه ساز پایگاه داده یا حتی در WP-Rocket در دسترس است. با این حال ، اگر به دنبال افزونه مستقل برای حذف گزینه های گذرا منقضی شده هستید ، از این افزونه مدیر Transients توسط Pippin Williamson استفاده کنید.

 گذرا وردپرس

برای مدیریت و حذف گزینه های گذرا وردپرس ، پس از نصب افزونه ، به قسمت Tools> Transients بروید.

کاربران پلاگین WP-Rocket می توانند این گزینه را در بخش Database> Transients Cleanup پیدا کنند

تنظیمات پایگاه داده WP Rocket

SML عملکرد وردپرس سرعت بخشیدن به نتیجه گیری: از دیدگاه کاربر فکر کنید

مشکلی نیست که با سرعت وسواس داشته باشید اما به جای اینکه فقط به اعدادی که توسط ابزارهایی مانند GTMetrix یا Pingdom نشان داده شده اند اعتماد کنید ، روی معیارهای کاربر پسندتر تمرکز کنید.

حتی اگر مواردی مانند TTFB و اولین رنگ معنی دار زیاد باشد اما صفحه شما در کمتر از 2 ثانیه بارگیری شود ، خوب ، می توانید تأثیر این مورد را در Google Analytics یا هر برنامه آماری دیگری که استفاده می کنید مشاهده کنید.

در نظر داشتن بازدیدکنندگان ضمن بهینه سازی ، به شما کمک می کند اسکریپت ها و ویژگی های مهمی که به مرور ساخته اید را رها نکنید. همراه با سرعت ، تبدیل را در ذهن خود نگه دارید و این در طولانی مدت بسیار کمک می کند.

بسیار خوب ، بنابراین این چند مرحله ساده است که می توانم برای بهینه سازی زمان بارگذاری وبلاگ شما پیشنهاد کنم


[ بازدید : 225 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]