5+ بهترین ابزار بررسی بک لینک 2020 (رایگان و پرداخت شده)

يکشنبه 16 شهريور 1399
20:49
ادوین

با توجه به سئو ، در چند سال گذشته چیزهای زیادی تغییر کرده است ، اما یک چیز که ثابت مانده است لینک بک لینک است.

قبلاً ، سایت شما بر اساس تعداد بک لینک هایی که دریافت کرده اید ، رتبه بالاتری داشته است ، اما در سال 2020 همه لینک های با کیفیت شماست.

سال گذشته ، به روزرسانی الگوریتم Penguin گوگل تمام شبکه های و

با توجه به سئو ، در چند سال گذشته چیزهای زیادی تغییر کرده است ، اما یک چیز که ثابت مانده است لینک بک لینک است.

قبلاً ، سایت شما بر اساس تعداد بک لینک هایی که دریافت کرده اید ، رتبه بالاتری داشته است ، اما در سال 2020 همه لینک های با کیفیت شماست.

سال گذشته ، به روزرسانی الگوریتم Penguin گوگل تمام شبکه های وبلاگ خصوصی را از بین برد و پیوندهای بی کیفیت را بی ارزش کرد. در این آموزش ، من در مورد برخی از بهترین وب سایت های آنلاین جستجوگر بک لینک بحث می کنم که می توانید برای بررسی تعداد بک لینک وب سایت خود استفاده کنید.

اطلاعات بیشتر در مورد بک لینک:

  • بک لینک در سئو چیست

مطالب صفحه

چرا به ابزار جستجوگر بک لینک نیاز دارید؟

وقتی هر وب سایتی از وب سایت خود به سایت شما یا هر صفحه ای از سایت شما پیوند می دهد ، این بک لینک نامیده می شود. پیوندهای گذشته یکی از مهمترین پارامترها برای رتبه بندی صفحه بالا و رتبه بندی بهتر کلمات کلیدی بود. با این حال ، با گذشت زمان ، گوگل اولویت لینک دادن را کاهش داد و سیگنال های بیشتری برای رتبه بندی یک وب سایت اضافه کرد.

بک لینک ها معمولاً به دو روش دسته بندی می شوند: بک لینک Dofollow و بدون بک لینک.

وقتی ما در مورد ایجاد بک لینک صحبت می کنیم ، معمولاً روی ایجاد پیوندهای dofollow تمرکز می کنیم. با استفاده از ابزار بررسی بک لینک ، تعداد بک لینک هایی را که برای سایت خود ایجاد کرده ایم ، می شماریم. تعداد زیادی بک لینک در افزایش اقتدار دامنه و همچنین رتبه Moz سایت ما بسیار کمک می کند .

در زیر برخی از ابزارهای رایگان جستجوگر بک لینک آنلاین آورده شده است که به شما کمک می کند تمام لینک های ورودی وب سایت خود را مشاهده کنید.

براساس نیاز خود می توانید هر یک از این ابزارها را انتخاب کنید.

برخی از آنها نتایج مفصلی را ارائه می دهند در حالی که برخی دیگر فقط تعداد بک لینک را ارائه می دهند ، اما هیچ یک از آنها نیازی به ثبت نام یا ثبت نام ندارند که روند را سریع و آسان می کند!

  • بروزرسانی: SEMrush ویژگی تحلیلی بک لینک را اضافه کرد.
  • بخوانید: 5 وب سایت عالی برای بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی Google

5+ ابزار برای بررسی لینکها

1. SEMrush (محبوب)

SEMrush ابزاری است که من تقریباً بیش از 6 سال از آن استفاده می کردم و با ویژگی های اضافی که آنها اضافه می کنند ، به یک مجموعه SEO بسیار قوی تبدیل می شود.

قبل از اینکه من در مورد ویژگی بررسی بک لینک SEMrush بحث کنم ، باید ذکر کنم که SEMrush مجموعه کاملی از ابزارهای جستجوگرها است که ممکن است شما هرگز به آن نیاز داشته باشید.

SEMrush دارای یک پایگاه داده گسترده است که روزانه به روز می شود ، به شما این امکان را می دهد تا به طور دقیق وضعیت بک لینک وب سایت خود را بررسی کنید.

در اینجا یک تصویر از صفحه اصلی آنها وجود دارد ، جایی که من در حال بررسی وضعیت بک لینک وب سایت خود هستم.

گزارش اجمالی SEMRUSH Backlink

توجه داشته باشید که گزارش نمای کلی دامنه آنها جزئیاتی را نشان می دهد از جمله منطقه TLD که شما را به بیشتر صفحه ها متصل می کند. همچنین می توانید جزئیات کشوری را که بیشترین پیوندها را از آن دریافت می کنید پیدا کنید.

می توانید از SEMrush برای بررسی بک لینک وب سایت یا وب سایت رقیب خود استفاده کنید.

آنها همچنین دارای یک ابزار مقایسه بک لینک هستند که با استفاده از آنها می توانید بک لینک های دامنه خود را با دیگران مقایسه کرده و گزارش کاملی از آنها بدست آورید. در اینجا یکی از این گزارش ها آورده شده است:

مقایسه بک لینک

به طور کلی ، SEMrush ابزاری است که شما باید هم اکنون از آن به عنوان جستجوگر لینک خود استفاده کنید.

این پیوند ویژه است که به شما امکان می دهد SEMrush را به مدت 30 روز به صورت رایگان امتحان کنید . (در هر بازه زمانی 14 روزه می توانید لغو کنید و هزینه ای از شما دریافت نمی شود.)

به مدت 30 روز ابزار SAMRush backlink checker را رایگان دریافت کنید

2. LinkMiner

LinkMiner

اگر برای یافتن فرصت ها آنالیز Backlink را انجام می دهید ، دوست دارید این یکی را دوست داشته باشید. در اینجا چند کار وجود دارد که می توانید به راحتی با LinkMiner انجام دهید:

  • بک لینک ها را با تمام جزئیات مهم تجزیه و تحلیل کنید
  • پیش نمایش وب سایت جاسازی شده از داشبورد
  • پیوندهای پس زمینه را براساس گروه (وبلاگ ها ، انجمن ، پرسش و پاسخ) مشاهده کنید
  • قدرت پیوند را ببینید
  • بک لینک را به عنوان موردعلاقه علامت گذاری کنید
گزارش های LinkMiner

آنها همچنین شاخص تاریخی و تازه Majestic را ادغام کرده اند و همین امر آنها را به یکی از بهترین ابزار جستجوگر لینک لینک تبدیل کرده است.

لینکهای موجود در LinkMiner را بررسی کنید

3. Ahrefs Free Backlink Checker: برای سم زدایی لینک توصیه می شود

Ahrefs رایگان بک لینک

Ahrefs اخیراً یک ابزار افزودنی جدید است و یک ابزار محبوب برای بررسی بک لینک است. آنها یک ابزار برتر هستند اما با استفاده از برنامه رایگان آنها می توانید بک لینک را به صورت رایگان بررسی کنید.

با استفاده از این ابزار رایگان می توانید 100 لینک برتر در هر دامنه یا صفحه وب را مشاهده کنید.

همچنین می توانید برای یک حساب کاربری ثبت نام کنید و یک تحلیل کامل بک لینک به همراه تجزیه و تحلیل anchor text سایت خود دریافت کنید.

Ahrefs تحلیل کاملی از لینک دادن به هر دامنه یا صفحه وب را ارائه می دهد. موتور بسیار محبوب است و شما می توانید داده هایی مانند:

  • توزیع متن لنگر
  • پیوندهای Dofollow-nofollow
  • رتبه بندی دامنه
  • بک لینک جدید یا گمشده

پس از به روزرسانی پنگوئن ، اگر با SEO منفی مواجه شدید ، این یک ابزار صرفه جویی در وقت برای سایت شما خواهد بود ، زیرا می توانید تمام جزئیات پیوند را همراه با درصد تجزیه و تحلیل متن لنگر به سایت خود دریافت کنید.

لنگرهای اهرف
با استفاده از Ahrefs بک لینک خود را بررسی کنید

4. OpenLinkProfiler

OpenLinkProfiler

OpenLinkProfiler گزینه های مختلفی را هنگام بررسی لینکهای وبلاگ برای شما فراهم می کند. این ابزار رایگان جستجوگر بک لینک توسط SEOProfiler برای شما آورده شده است . به عنوان مثال ، اگر شما به یک گزارش دقیق یا بهینه سازی نیاز دارید ، یا اگر می خواهید لینکهای یک صفحه یا یک وب سایت کامل را بررسی کنید ، Link Diagnosis به شما امکان می دهد همه این کارها را انجام دهید. همچنین انواع مختلفی از خروجی ها و سایر ویژگی ها را ارائه می دهد.

این یک ابزار رایگان بررسی بک لینک است که به شما امکان می دهد جدیدترین بک لینک ها (و سایر بک لینک ها) را که به سایت خود نشان می دهند بررسی کنید. همچنین می توانید 1000 مورد از جدیدترین بک لینک ها را در قالب .csv صادر کنید. این ابزار احتمالاً بهترین گزینه رایگان موجود برای بررسی پیوندهای سایت شماست.

از OpenLinkProfiler بازدید کنید

5. BuzzSumo

جستجوگر بک لینک BuzzSumo

BuzzSumo یکی از ابزارهای مورد علاقه من برای بازاریابی محتوا است ، و آنها یک نسخه رایگان و همچنین یک نسخه حرفه ای را ارائه می دهند. نسخه حرفه ای اکنون یک ویژگی اضافه شده دارد که به شما امکان می دهد لینکهای مربوط به دامنه یا هر صفحه شخصی خود را بررسی کنید. شما همچنین می توانید پیوندهای موجود را به قالب .csv یا Excel صادر کنید.

BuzzSumo را ببینید

6. Moz Link Explorer

Moz Link Explorer

از بین تمام ابزارهای ذکر شده در این مقاله ، Moz Link Explorer قدیمی و محبوب است. اگر می خواهید بک لینک ها را بین دو یا چند دامنه مقایسه کنید ، Open Site Explorer ارزش امتحان کردن را دارد. این ابزار زمانی بهترین کارایی را دارد که شما یک حساب کاربری پرداخت شده از SEOMoz داشته باشید ، اگرچه نسخه رایگان این ابزار به اندازه کافی مناسب است تا بتوانید بررسی لینکهای سایت و سایت های رقبا را شروع کنید.

از Moz Link Explorer بازدید کنید

این مقاله شما را به سمت برخی از سریعترین و معتبرترین ابزارهای بررسی بک لینک برای وب سایت شما راهنمایی کرده است. در اینجا چند راهنمای توصیه شده برای مطالعه بعدی آورده شده است:

  • بهترین وب سایت ها برای بررسی رتبه بندی کلمات کلیدی Google (راهنمای محبوب)

اگر ابزار دیگری می دانید که به شما امکان می دهد لینک ها را به سریع ترین شکل ممکن بررسی کنید ، به من اطلاع دهید.


[ بازدید : 221 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]