چگونه می توان از اینستاگرام برای رشد مشتری خود استفاده کرد

دوشنبه 10 شهريور 1399
1:52
ادوین
چگونه می توان از اینستاگرام برای رشد مشتری خود استفاده کرد

اینستاگرام یکی از سریعترین سکوهای اجتماعی امروز است. با قریب به 700 میلیون کاربر ماهانه (از 600 میلیون نفر در سال گذشته) ، مشخص است که رشد آن در آینده به هیچ وجه کاهش نمی یابد.

این یک پلتفرم بسیار بزرگ است و همه از آن استفاده می کنند ، بنابراین چگونه می توانید از اینستاگرام برای افزایش موثر تعامل استفاده کنید؟ خواندن را برای چند ایده ادامه دهید.

اینستاگرام یکی از سریعترین سکوهای اجتماعی امروز است. با قریب به 700 میلیون کاربر ماهانه (از 600 میلیون نفر در سال گذشته) ، مشخص است که رشد آن در آینده به هیچ وجه کاهش نمی یابد.

این یک پلتفرم بسیار بزرگ است و همه از آن استفاده می کنند ، بنابراین چگونه می توانید از اینستاگرام برای افزایش موثر تعامل استفاده کنید؟ خواندن را برای چند ایده ادامه دهید.

مخاطبان خود را بشناسید

طبق آژانس Omnicore ، 32٪ از کاربران اینترنت در اینستاگرام حضور دارند و اکثر این افراد زن بین 18 تا 29 سال هستند. علاوه بر این ، اکثر این افراد در واقع خارج از آمریکا زندگی می کنند. با داشتن یک سکوی بزرگ ، این چهره های اساسی ممکن است کاربرد زیادی داشته باشند. با این حال ، درک این مسئله که مخاطبان شما در حال حاضر چه کسانی هستند ، و همچنین اینکه چگونه این تغییر کرده یا ممکن است به آینده تغییر کند ، اهمیت دارد.

تحقیقات و هدفگذاری مشتری بخش مهمی از هر استراتژی بازاریابی است ، همانطور که احتمالاً بسیاری از شما از قبل می دانید. اما با وجود چنین بستر عظیمی می توان مخاطبان خود را باریک کرد - و این جایی است که ابزارهای نامزدی وارد آن می شوند. شما باید اطمینان حاصل کنید که فقط به آنها نمی گویید که کالای شما را خریداری کنند. در عوض ، به یاد داشته باشید که این مکالمه است که منجر به تبدیل می شود. تعامل واقعی نه تنها از نظر گردش پول به شما سود می رساند ، بلکه مهم است که استراتژی بازاریابی خود را آگاه سازید تا بتوانید تجربه ای استثنایی را به دنبال کنندگان خود ارائه دهید.

به عبارت دیگر ، برای رشد واقعی شغل خود با اینستاگرام ، باید از انتظارات آنها فراتر بروید.

درک هشتگ

این روزها بیشتر ما درباره هشتگ می دانیم ، اما آیا شما واقعاً می دانید چگونه از آنها به صورت استراتژیک استفاده کنید؟ این یک ایده خوب است که مراقب قوانین باشید زیرا همیشه در حال تغییر هستند.

نکته ای که باید از آن آگاه باشید ، اقدامی اخیر اینستاگرام برای ارائه فرصتی به مردم برای دنبال کردن هشتگ ها است. این برای تجارت چیست؟ با اقامت در هشتگ های خاص ، فرصت بیشتری برای بدست آوردن یک موارد ارگانیک دارید - اما ممکن است در این عرصه رقابت بیشتری نیز داشته باشید.

اما نکته مهم دیگری که باید در رابطه با این قانون جدید هشتگ ذکر شود: در حدی که مردم بتوانند دنبال کردن یک هشتگ را انتخاب کنند ، می توانند بعداً این هشتگ را از حالت انتخاب خارج کنند. اگر این اتفاقات زیادی در مورد هشتگ استفاده می شود اتفاق می افتد ، بدون اینکه حتی آن را بدانید می تواند بر تجارت شما تأثیر منفی بگذارد.

راه حل این امر - و به طور کلی قانون خوب - این است که اغلب مرتباً هشتگ خود را تمرین کنید.

همکاری بیش از رقابت را انتخاب کنید

خوب ، این ممکن است به نظر برسد که ما به شما پیشنهاد می دهیم ادبی را ادبی کنید - این کار را نکنید! اما درخواست اجازه استفاده از عکسهای افراد دیگر ، چه از طریق مشارکت و چه حتی با یک مسابقه ساده. افراد زیادی در اینستاگرام هستند که به دنبال دید هستند ، بنابراین اگر همدیگر را دوست دارید و محصولی مشابه را دارید ، ممکن است شما نیز به نیروها بپیوندید.

بازاریابی Influencer نمونه ای کامل از مشارکت با استفاده از محتوای "شخصی" شخص دیگری است که می تواند موارد زیر را برای شما رقم بزند - اما اگر می خواهید این کار را انجام دهید ، اطمینان حاصل کنید که همه چیز را شفاف نگه دارید.

از ابزارهای مناسب استفاده کنید

شما آن دسته از افراد را می شناسید که پیروی می کنید و انبوهی از پیروان را دارند که به نظر غیرممکن است؟ خوب خبرهای خوب در اینجا آمده است - آنها احتمالاً با كمك كمك برخی از ابزارهای نوآورانه "فریب خوردند". خوشبختانه این ابزارها برای کمک به ساختن موارد زیر در دسترس همه قرار دارند!

در واقع یک تن ابزار شگفت انگیز وجود دارد که به شما در رشد اینستاگرام خود کمک می کند - در اینجا فقط چند نمونه وجود دارد (لیست بزرگی از ابزارهای مربوط به محتوای مارک دار را در اینجا ببینید).

  • VSC O یک ابزار تصویری و تصویری واقعاً خارق العاده برای هر نوع مشاغل است که دارای یک مؤلفه بسیار بصری است. پلت فرم کاربر پسند کیفیت فیلم ها و عکس های شما را بهبود می بخشد و آن را به یک سطح حرفه ای می رساند.
  • جوهر 361 به شما کمک می کند تا محتوای خود را مدیریت کنید در حالی که در واقع مشاهده می کنید که همکارانتان چه کاری انجام می دهند. این برنامه برای کسانی که تازه فعالیت های تجاری و تجاری خود را در اینستاگرام شروع می کنند رایگان و عالی است.
  • بعداً راهی برای ذخیره و برنامه ریزی رسانه ها و ادغام با تقویم سرمقاله شما بسیار عالی است. می توانید آن را به کروم پیوند دهید و از آن برای بازپخش استفاده کنید ، همچنین مقادیر زیادی از رسانه را بار دیگر بارگذاری کنید.
  • از ابزاری مانند SocialDrift مبتنی بر AI استفاده کنید تا از طریق هشتگ و پارامترهای دیگر با Instagrammers دیگر پیدا و درگیر شوید.

از ویدئو به صورت استراتژیک استفاده کنید

طبق گفته Omnicore ، چیزی در حدود 5 میلیون فیلم در اولین روز بارگذاری شد که اینستاگرام گزینه ویدیویی را ارائه داد ، که از محبوبیت باورنکردنی آن سخن می گوید. چه از ویژگی Instagram Story استفاده می کنید ، چه تبلیغی را اجرا می کنید یا فقط چیزی جالب ارسال می کنید ، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید.

هنگام ایجاد فیلم ، می خواهید مطمئن شوید که نام تجاری خود را در چند ثانیه اول ویدیو کاملاً آشکار می کنید. همچنین ممکن است بخواهید از ویژگی های دیگری مانند موسیقی ، نوشتن یا حتی محتوای زودگذر (مانند استوری های اینستاگرام) استفاده کنید تا به آن احساس فوری و زودگذر دهید. در اینجا فضای زیادی برای خلاقیت وجود دارد ، اما نکته اصلی این است که شما باید هر پیام را با یک فراخوان واضح برای عمل بسازید تا کاربران از همان ابتدا مشغول کار شوند.

نکته مهم دیگری که باید هنگام استفاده از ویدیو انجام دهید ، سعی در انواع فرمت ها و برنامه های کاربردی است. آنقدر ابزارهای جالب در خارج وجود دارد که می توانید از آنها خارج شوید (مانند بومرنگ) که انجام این کار متفاوت و خلاقانه است تا بتوانید برند شما را متمایز کند. با گذشت زمان ، حرکت آهسته و فیلم های رسانه ای مختلط همه می توانند باعث شگفتی برای علاقه مندی افراد و به دست آوردن دنبال کننده شوند.

مسابقه را اجرا کنید

  • در مورد دعوت خود به اقدام واضح باشید (جایزه)
  • با یک مشاغل ، تأثیرگذار یا سفیران نام تجاری شریک شوید تا مسابقه خود را به صورت گسترده و گسترده به اشتراک بگذارید
  • پنجره زمان مسابقه خود را نسبتاً کوتاه نگه دارید
  • از طرحی استفاده کنید که باعث شود افراد بتوانند در کامنت ها دوستان خود را نشان دهند
  • اطمینان حاصل کنید که این جایزه چیزی است که طرفداران شما دوست دارند

پایه مسابقه در Likes

"لایک" ابزاری ساده و آسان برای مسابقات و مسابقات است ، و آنها یک راه عالی برای شروع و همچنین رشد موارد زیر در سایر سیستم عامل های اجتماعی مانند فیس بوک هستند. تمام آنچه شما نیاز دارید یک تصویر واضح است که به مردم می گوید "دوست دارند" برای پیروزی ، سپس برنده خود را به طور تصادفی انتخاب کنید. انجام یک قرعه کشی به سبک قدیمی از طریق ویدیو یک روش جالب برای این است که به آنها اجازه دهید شما را بشناسند و به شما اعتماد کنند. پس تنها کاری که باید انجام دهید این است که با دسته خود و با هر شانس برنده را اعلام کنید ، شما خودتان چند صد دنبال کننده دیگر پیدا کرده اید.

مسابقات سلفی

در صورت ارائه خدمات با تمرکز عاطفی (مانند مشاوره) ، یا اگر بتوانید چرخشی را برای کمپین پیدا کنید که روی افراد یا چهره ها تمرکز داشته باشد ، مسابقات سلفی بسیار عالی است. آنها همچنین ایده خوبی برای شرکت های مسافرتی ، ماجراجویی و رویدادها هستند. شما تقریباً می توانید یک دلیل عالی برای برگزاری مسابقه سلفی بدون توجه به آنچه پیدا کنید ، پیدا کنید ، فقط اطمینان حاصل کنید که این محصول با محصول شما پیوند خورده است ، و فراموش نکنید که در هنگام یافتن آنها ، برنده را اعلام کنید!

مسابقات هشتگ

مسابقات هشتگ راه بسیار ساده ای است که کاربران برای به اشتراک گذاشتن عکس های خود و همچنین هشتگ شغلی شما به منظور افزایش دسترسی می توانند. این روشی آسان برای ایجاد آگاهی از برند است و از طرفداران خود برای به اشتراک گذاشتن هشتگ های شما با طرفداران خود استفاده می کند.

رأی گیری

یک مسابقه رأی دهی به کاربران نیاز دارد تا عکس های خود را با استفاده از هشتگ شما وارد کنند ، و سپس سایر افراد به بهترین عکس ها رأی دهند. این نوع از مسابقات انگیزه ای را برای کاربران ایجاد می کند که نه تنها با محصول شما درگیر شوند ، بلکه از شهرت و شهرت خودشان را نیز ممکن دارند که شاید برای تقویت برند شخصی یا تجارت خود نیاز داشته باشند ، بنابراین واقعاً وضعیت برنده است.

تنها اشکال این نوع مسابقه این است که می تواند کاملاً ردیابی و انرژی را از شما بخواهد ، زیرا باید اطمینان حاصل کنید که هر شرکت کننده به درستی ردیابی می شود و از قوانین پیروی می کند.

چه چیزی برای Biz شما مناسب است؟

جنجالی دیگر در دنیای اینستاگرام - حداقل برای مشاغل کوچک - این است که آیا تغییر دادن یک حساب کاربری با ارزش است یا خیر. برخی ادعاها در خارج از کشور وجود دارد که انتقال به یک حساب کاربری این امکان را دارد که روی تعامل اینستاگرام تأثیر منفی بگذارد. اما حقیقت این است که اثربخشی این سوئیچ در واقع بیشتر به نحوه عملکرد الگوریتم اینستاگرام به نفع شما بستگی دارد .

در حالی که کلیه فعالیتهای فوق می تواند برای تقویت اینستاگرام شما بسیار مؤثر باشد ، مهم است که شما نوع فعالیتهایی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با محصول تجاری شما و همچنین تعهد زمانی شما


[ بازدید : 202 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]