فروش اجتماعی: افزایش فروش در رسانه های اجتماعی

دوشنبه 10 شهريور 1399
1:48
ادوین

به گفته مک کینزی و شرکت ، حدود 1.5 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. برندها و متخصصان فروش آنلاین که از فروش اجتماعی در استراتژی فروش خود استفاده می کنند ، می توانند قبل از ورود به قیف فروش آنلاین ، آگاهی از برند را با چشم انداز بالقوه افزایش دهند. فروش اجتماعی یک رویکرد مدرن برای فروش سنتی است و مارکها را با چشم اندازهای هدفمند متصل می کند و منابع ارزش افزوده ای برای ایجاد آگاهی و اعتماد ایجاد می کند.

برای بهره مندی از حضور فعال آنلاین ، زمان آن رسیده است که فروشندگان دیجیتال و بازاریابان بتوانند با استفاده از رسانه های اجتماعی ، پس انداز اجتماعی را به دست آورند و توانایی فروش آنلاین خود را برای افزایش فروش ، سطح کنند.

به گفته مک کینزی و شرکت ، حدود 1.5 میلیارد کاربر رسانه های اجتماعی در سراسر جهان وجود دارد. برندها و متخصصان فروش آنلاین که از فروش اجتماعی در استراتژی فروش خود استفاده می کنند ، می توانند قبل از ورود به قیف فروش آنلاین ، آگاهی از برند را با چشم انداز بالقوه افزایش دهند. فروش اجتماعی یک رویکرد مدرن برای فروش سنتی است و مارکها را با چشم اندازهای هدفمند متصل می کند و منابع ارزش افزوده ای برای ایجاد آگاهی و اعتماد ایجاد می کند.

برای بهره مندی از حضور فعال آنلاین ، زمان آن رسیده است که فروشندگان دیجیتال و بازاریابان بتوانند با استفاده از رسانه های اجتماعی ، پس انداز اجتماعی را به دست آورند و توانایی فروش آنلاین خود را برای افزایش فروش ، سطح کنند.

فروش اجتماعی چیست و چگونه کار می کند؟

فروش اجتماعی برای ایجاد روابط بهتر با مشتریان بالقوه از سیستم عامل ها و شبکه های مختلف رسانه ای اجتماعی استفاده می کند. نکته فروش اجتماعی این است که با استفاده از نظارت بر رسانه های اجتماعی به عنوان ابزاری ، ایجاد درک در مورد نیازهای منحصر به فرد آنها و ایجاد ارتباط با آنها بصورت آنلاین ، آگاهی از برند را در مخاطبان مورد نظر خود پرورش دهید.

وقتی فروش اجتماعی به درستی انجام شود ، برند شما در صدر ذهن مشتری ایده آل شما قرار خواهد گرفت. هنگامی که با یک استراتژی کاملاً گسترده در رسانه های اجتماعی جفت شده اید ، فروش اجتماعی می تواند حرکت را از طریق قیف فروش آنلاین شما و خرید انجام دهد.

با استفاده از ابزارها و راهکارهای فروش مناسب اجتماعی برای تعامل با مخاطبان مورد نظر خود ، می توانید توانایی فروش دیجیتال و بازاریابی خود را به سطح بعدی برسانید. در ادامه بخوانید تا بهترین راه هایی را که فروشندگان دیجیتال حرفه ای و بازاریاب ها از فروش اجتماعی برای افزایش فروش در رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، کشف کنید.

با آینده خود رابطه برقرار کنید

فروش اجتماعی قبل از ورود به قیف فروش آنلاین شما ، به ایجاد روابط معنادار با سرب و چشم انداز نیاز دارد. در حالت ایده آل ، محتوایی که ایجاد می کنید و در شبکه های رسانه های اجتماعی خود به اشتراک می گذارید ، باید برای مخاطب هدف شما با ارزش ، مرتبط و عملی باشد.

با به اشتراک گذاشتن مطالب مفید - مانند خبرنامه ها ، وبینارها ، اینفوگرافی ها و پست های وبلاگ "چگونه به" - که می تواند بلافاصله توسط مخاطبان استفاده شود ، شما یک ارتباط ارزش بین خود و مصرف کننده هدف خود ایجاد می کنید. با برقراری این ارتباط قبل از ورود به قیف فروش شما ، می توانید در صورت نیاز به خدمات یا محصولی که ارائه می دهید ، به عنوان اولین نقطه تماس آنها در تقویت موقعیت خود کمک کنید.

خود را به عنوان یک متخصص صنعت مستقر کنید

تعداد کمی از مردم مطالب مربوط به نحوه افتتاح یک فروشگاه خرده فروشی را از نویسندگانی می خوانند که حضور آنلاین آنها نشانگر تجربه قبلی در انجام این کار نیست. برای اینکه جدی به عنوان یک متخصص صنعت مورد توجه قرار بگیرید ، باید ارتباط با مخاطبان هدف خود ایجاد کنید.

فروش اجتماعی شامل صرف زمان برای نشان دادن دانش و مهارت های خودی در صنعت خاص شما است. اطلاعاتی با ارزش و مرتبط را ارائه دهید که می تواند توسط مخاطبان شما مورد استفاده قرار گیرد. مطالب را از وبلاگ خود و منابع شخص ثالث به اشتراک بگذارید تا همه چیزهایی را که می توان در مورد جنبه های منحصر به فرد صنعت شما بدانید به نمایش بگذارید.

داستان خود را به اشتراک بگذارید

با دسترسی به چندین سیستم عامل رسانه های اجتماعی و قالب های طراحی وب حرفه ای ، دنیای آنلاین به مارک های تجاری این امکان را می دهد تا داستان خود را به روشی تعریف کنند که هم برای آنها و هم برای مشتریان بالقوه آنها معنی دار باشد. احساسات ابزاری قدرتمند برای فروشندگان دیجیتال و بازاریابان است و فروش اجتماعی برتر باید شامل نادیده گرفتن کنجکاوی طرفداران شما باشد.

این که آیا این مجموعه ای از پست های اینستاگرام است که عکس هایی از آغاز فروتنانه شما را به اشتراک می گذارد یا یک فیلم زنده زنده در فیس بوک است که در آن داستان خود را با مخاطب چشم انداز به اشتراک می گذارید ، فروش اجتماعی باید شامل ایجاد روایتی جالب از سفر مارک شما باشد.

کانال های اجتماعی مناسب را برای مخاطبان خود انتخاب کنید

این احتمال وجود دارد که مخاطب هدف شما از شبکه رسانه های اجتماعی ترجیحی برخوردار باشد که بیشتر وقت اجتماعی آنلاین خود را در آن بگذراند. به عنوان مثال ، اگر شما از فروش اجتماعی برای ایجاد علاقه به خط لباس های پایدار خود استفاده می کنید ، احتمال دارد که زیاد در LinkedIn جذب نشوید.

در ژوئن سال 2017 ، مارک زاکربرگ بنیانگذار فیس بوک گزارش داد که فیس بوک به 2.01 میلیارد کاربر رسیده است و تخمین زده می شود تا پایان سال 2018 ، آنها به 2.3 میلیارد کاربر فعال ماهانه برسند . تعداد بسیار زیاد کاربران فعال در فیس بوک برای کسانی که در حال ایجاد استراتژی فروش اجتماعی برای برند خود هستند ، ضروری است. علاوه بر این ، فیس بوک امکان تقسیم مطالب را با دیگر سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام آسان می کند ، که باز هم دسترسی هر پست را افزایش می دهد.

با حفظ حضور فعال در کانالهای رسانه های اجتماعی که مخاطب هدف شما ترجیح می دهد ، می توانید آگاهی از برند را توسعه دهید و به چشم اندازهای بیشتری که قادر به حرکت در قیف فروش آنلاین بهینه شما هستند منجر شود. فروشندگان دیجیتال می توانند با حفظ حضور خوب و منظم در 2-3 سیستم عامل که بیشتر با مخاطب هدف خود هماهنگی دارند ، شروع کنند.

محتوای خود را متفاوت کنید تا آن را تازه نگه دارید

اگر بارها و بارها همان نوع محتوا را به اشتراک بگذارید ، هر چقدر هم که اطلاعات با ارزش و یا مرتبط باشد ، فیدهای شما در رسانه های اجتماعی کشش زیادی نخواهد داشت. برای بهینه سازی فیدهای خود برای فروش رسانه های اجتماعی ، طیف وسیعی از محتوا را به اشتراک بگذارید تا یک حضور خوب و آنلاین در اینترنت داشته باشید. برخی از محبوب ترین انواع محتوای رسانه های اجتماعی که مشارکت را درگیر می کنند عبارتند از:

  • پادکست ها
  • اینفوگرافیک
  • وبینارها
  • فیلم های
  • توصیفات مشتری
  • کتابهای الکترونیکی
  • راهنماها
  • عکس
  • فیلم های
  • محتوای ایجاد شده توسط کاربر

حفظ یک مارک آنلاین حرفه ای

برای فروش بهینه اجتماعی ، برند شما باید یک حضور آنلاین حرفه ای را حفظ کند. این به کیفیت محتوایی که به اشتراک می گذارید ، عادی بودن برند در پروفایل های رسانه های اجتماعی ، و نحوه تعامل با طرفدارانتان (که به خاطر داشته باشید ، چشم انداز بالقوه هستند) می آید.

برای حفظ حضور حرفه ای ساده در سکوهای رسانه های اجتماعی خود ، هر روز وقت بگذارید تا نظرات پیروان را مشاهده کنید ، با مخاطبان خود درگیر شوید و به هر سوال یا نظری که نیاز به پاسخ دارد پاسخ دهید (حتی اگر کمتر از مثبت باشد). بخش هایی از پروفایل های شما که نیاز به پر کردن اطلاعات در مورد نام تجاری و اطلاعات تماس شما دارند باید یکپارچه و به روز باشند. اگر یک چشم انداز تصمیم بگیرد که آنها می خواهند با شما ارتباط برقرار کنند ، اما هنگام تماس با آنها شماره اشتباه را دریافت می کنند ، احتمال دارد که آنها یک پیشنهاد مشابه دیگر پیدا کنند و از قیف فروش شما خارج شوند.

ایجاد یک انجمن رسانه های اجتماعی

بهترین استراتژی های فروش اجتماعی آنهایی هستند که از نظر چشم انداز طبیعی و طبیعی هستند. در حالت ایده آل ، این بدان معنی است که یک کاربر بدون اینکه از شما خواسته شود ، پیشنهاد شما را به عنوان راه حلی برای مشکل خود مشخص می کند. مردم می خواهند با موجودات مثبت ارتباط برقرار کنند ، بنابراین سعی کنید محتوای رسانه های اجتماعی خود را سبک ، راستگو و معنادار نگه دارید. باز هم ، پاسخ دادن به نظرات و سؤالات پیروان برای حفظ سطح بالای مشارکت ، در اطمینان از جایگاه شما به عنوان یک متخصص در صنعت مورد نظر کمک شایانی خواهد کرد.

کانال های رسانه های اجتماعی خود را بهینه کنید

برای تبدیل هدایت به چشم اندازهای با پتانسیل بالا ، کانال های رسانه های اجتماعی شما باید دسترسی کاربران به اطلاعات بیشتر درباره شرکت یا مارک شما را برای کاربران آسان کند. با بررسی تجزیه و تحلیل کاربر ، می توانید ببینید که چه پست هایی بیشترین تعامل را دریافت می کنند و نرخ تبدیل کانال شما را محاسبه می کنند.

برخی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی دسترسی کاربران و کالاهای ارائه شده به خدمات را برای کاربران آسان می کنند. دکمه های "خرید" در صفحات مشاغل رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک به بیننده این امکان را می دهد که مستقیماً از شبکه اجتماعی خریداری کند.

مخاطبان مورد نظر خود را تحقیق کنید

آنالیز رسانه های اجتماعی و ابزارهای نظارت بر اجتماعی ، در درک بهتر مخاطبان هدف شما بسیار مفید هستند. personas های خریدار را بر اساس سن ، کشور و جنس افرادی که بیشترین بازدید از پروفایل ها و پست های شما ایجاد می کنند ، توسعه دهید.

علاوه بر این ، شما همچنین می توانید روندهای گسترده در صنعت را رصد کنید تا به شما کمک کند کشف کنید چه نوع مطالب و موضوعاتی را شخصاً خریدار ایده آل خود درگیر کرده است. برخی از ابزارهای نظارت بر رسانه های اجتماعی همچنین می توانند به شما در نظارت بر رقبا و درک صنعت خود کمک کنند. این تحقیقات بازار آسان است و به شما امکان می دهد فروش اجتماعی خود را بهینه کرده و فروش خود را در رسانه های اجتماعی افزایش دهید.

نتیجه

فروش اجتماعی بخشی ضروری از استراتژی رسانه های اجتماعی برند شما است. اما برای افزایش فروش و خط مشی اصلی ، ابتکار عمل در فروش اجتماعی شما باید خیلی بیشتر از خرید چند تبلیغات پولی یا به اشتراک گذاشتن پست های وبلاگ بی پایان باشد. رسانه های اجتماعی فقط همین است - اجتماعی - و برای اینکه برندها در این سیستم عامل ها موفق شوند ، باید بر ایجاد آگاهی از برند و یک هویت رسانه اجتماعی مبتنی بر جامعه متمرکز شوند. قبل از ورود به قیف فروش آنلاین خود ، استراتژی رسانه های اجتماعی خود را با اتصال با راه اندازی کنید.


[ بازدید : 215 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]