6 تاکتیک های پیشرفته فروش لینکدین در فروش

دوشنبه 10 شهريور 1399
1:47
ادوین

منظر دیجیتالی کنونی ، دسترسی به طیف گسترده ای از منابع جستجوی فروش را در اختیار متخصصان قرار داده است. یکی از ابزارهای اصلی مورد استفاده تیم ها و اشخاص فروش برای پرورش روابط مشتری و ایجاد ارتباطات معنی دار با آینده نویسی ، لینکدین فروش ناوبر است.

اگر آماده هستید با استفاده از این ابزار ابتکاری ، به روشهای جستجوی فروش عمیق بروید ، شش تاکتیک پیشرفته فروش LinkedIn Navigator را مطالعه کنید.

منظر دیجیتالی کنونی ، دسترسی به طیف گسترده ای از منابع جستجوی فروش را در اختیار متخصصان قرار داده است. یکی از ابزارهای اصلی مورد استفاده تیم ها و اشخاص فروش برای پرورش روابط مشتری و ایجاد ارتباطات معنی دار با آینده نویسی ، لینکدین فروش ناوبر است.

اگر آماده هستید با استفاده از این ابزار ابتکاری ، به روشهای جستجوی فروش عمیق بروید ، شش تاکتیک پیشرفته فروش LinkedIn Navigator را مطالعه کنید.

هدایتگر فروش LinkedIn چیست؟

به طور خلاصه ، LinkedIn Sales Navigator به سازمانهای فروش و متخصصان کمک می کند تا روابط بهتری با مشتریان خود برقرار کنند. به عنوان ابزاری پیشرو در جهت افزایش عملکرد فروش و تقویت روشهای جستجوی فروش ، LinkedIn Navigator Sales به کاربران امکان می دهد تا چشم اندازهای بالقوه ای را جستجو کنند و نتایج را فیلتر کنند.

با داشتن شبکه ای متشکل از بیش از 500 میلیون کاربر ، LinkedIn Sales Navigator به متخصصان فروش این امکان را می دهد تا از فروش اجتماعی برای رشد ارتباطات با مشتریان و چشم اندازها استفاده کنند.

علاوه بر این ، این ابزار همچنین به شما امکان می دهد تا بینش های ارزشمندی را کشف کنید که به شما کمک می کند درک بهتری از چشم اندازها داشته باشید و به محض اینکه از طریق قیف فروش آنلاین شما حرکت می کنند. به دلیل توانایی در ارائه اطلاعات عملی ، متخصصان فروش می توانند از LinkedIn Sales Navigator برای تهیه محتوای بهینه شده در زمان ایده آل در فرایند قیف استفاده کنند.


این ابزار پیامدهای خوبی برای مشتریان B2C نیز دارد ، زیرا مارک های شخصی و حرفه ای را از هم جدا می کند. طبق اطلاعات LinkedIn ، رهبران فروش اجتماعی که از LinkedIn Sales Navigator استفاده می کنند ، نتایج دیگری را تجربه می کنند:

  • 51٪ احتمال بیشتری برای دستیابی به سهمیه دارد
  • ایجاد 45٪ فرصت بیشتر
  • 80٪ بارورتر است

این اعداد نشان می دهد که چقدر می تواند Navigator فروش LinkedIn برای متخصصان فروش موثر باشد. Inside Sales Box برخی از کارکردهای مهم LinkedIn Sales Navigator و چگونگی کمک به متخصصین فروش را برای ایجاد روابط با کیفیت بالا با پیشتازها و چشم اندازها خلاصه می کند. برخی از یافته های آنها درباره آنچه که این ابزار می تواند برای تجارت شما انجام دهد شامل موارد زیر است:

  • به شما کمک می کند تا در زمان مناسب در قیف فروش آنلاین خود روی چشم اندازهای مناسب متمرکز شوید
  • دسترسی به به روز رسانی اطلاعات در زمان واقعی در مورد مشتریان و چشم انداز
  • امکان پیگیری و اندازه گیری تلاش های فروش اجتماعی با استفاده از شاخص فروش اجتماعی
  • چشم اندازهای جدید با پتانسیل بالا را جستجو و پیدا کنید
  • به بینش های دستگاه تلفن همراه خود دسترسی پیدا کنید

برای دسترسی به کلیه قابلیت های جامع LinkedIn Navigator ، باید برای یک حساب کاربری پرداخت شده عضو شوید. با این حال ، کاربران جدید می توانند برای یک آزمایش 30 روزه رایگان ثبت نام کنند ، و از آنجا می توانید تصمیم بگیرید که آیا این ابزار در تلاش های فروش شما مفید است یا خیر.

یادآوری این نکته حائز اهمیت است که اگرچه LinkedIn Navigator فروش یک ابزار فروش آینده است که می تواند به شما در تقویت استراتژی فروش اجتماعی شما کمک کند ، اما به عنوان تنها ابزاری که برای تهیه یک استراتژی فروش خوب اجتماعی استفاده می شود ، مؤثر نخواهد بود. بهترین روشهای جستجوی فروش در کلاس با استفاده از چندین تاچ لمسی و ابزار برای تولید سرب و تبدیل چشم انداز به فروش تکمیل شده.

اگر آماده هستید با استفاده از این ابزار ابتکاری ، به روشهای جستجوی فروش عمیق بگردید ، شش تاکتیک پیشرفته فروش LinkedIn Navigator را بخوانید:

1. با مشتریان سابق ارتباط برقرار کرده و معاملات جدید را پیدا کنید

LinkedIn Navigator Sales بستر مناسبی برای متخصصان فروش است که به دنبال ایجاد طیف گسترده ای از اتصالات با ارزش هستند. با یکی از فیلترهای جستجوی ارائه شده توسط ابزار فروش - "گذشته نیست" ، می توانید از گذشته و در مقایسه با نتایج فعلی فیلتر کنید تا بتوانید با کارمندان سابق در حساب هایی که قبلاً به مشتری های پرداخت کننده تبدیل شده اند ، ارتباط برقرار کنید.

هنگامی که از این فیلتر استفاده می کنید ، می توانید با شانس بیشتری برای دستیابی به فروش جدید از یک سازمان به سازمان دیگر منتقل شوید ، زیرا این افراد قبلاً با کارآیی راه حل شما آشنا هستند.

2. از ویژگی های جستجو به نفع خود استفاده کنید

ویژگی های جستجوی توسعه یافته برای فروش هدایتگر LinkedIn برای تراز کردن تاکتیک های جستجوی شما ایده آل هستند. سایر فیلترهای موجود به شما امکان می دهد افرادی را که با مشخصات مشتری ایده آل شما (ICP) همسو هستند ، نشان دهید. هنگامی که ترکیب کاملی از فیلترها را پیدا کردید که به شما امکان می دهد نتایج جستجوی خود و روش های جستجو را بهینه کنید ، پس انداز کردن و به اشتراک گذاری این ترکیب آسان است.

با صرفاً کپی کردن URL صفحه نتایج ایجاد شده از ترکیب فیلتر ایده آل ، خود و سایر اعضای تیم می توانند نتایج ساده و دوباره را دوباره و دوباره بازآفرینی کنند. این تکنیک همچنین به شما امکان می دهد تا نتایج جستجوی خود را به سرعت و به راحتی با همکاران فروش به اشتراک بگذارید.

علاوه بر این ، می توانید اتصالات هدفمند را با استفاده از فیلترها به نفع خود ضبط کنید. پیامدهای گسترده ای در مورد امکان فیلتر کردن تجربیات قبلی ، آلما مادر ، و زادگاه های هر دورنمای با پتانسیل بالا در حال حاضر در قیف فروش خود در نظر بگیرید.

3. اطلاعیه ها را برای زمان بندی فروش بهینه فروش روشن کنید

LinkedIn Navigator Sales می تواند پیکربندی شده باشد تا اعلان های فوری را به شما ارائه دهد. به عنوان مثال ، هنگامی که یک عضو تیم دیگر با یک چشم انداز پتانسیل بالا ارتباط برقرار می کند ، می توانید مطلع شوید ، به این معنی که می توانید وارد شوید ، به روشی معنی دار مشغول شوید و آنها را از طریق قیف فروش آنلاین بهینه خود هدایت کنید.


برای تنظیم این ویژگی از اعلان های فروش Navedator LinkedIn ، می توانید در جستجوی چشم اندازها و حسابهای برتر ، از فیلتر به نام "TeamLink" استفاده کنید. پس از صرفه جویی در این جستجو ، زمان آن فرا می رسد که شخصی در سازمان شما با بازیکن اصلی آن شرکت ارتباط برقرار کند.

4- ناوبر فروش LinkedIn خود را برای نتایج بهینه سازماندهی کنید

LinkedIn Navigator Sales اخیراً یک ویژگی را اضافه کرده است که به متخصصان فروش اجازه می دهد تا ضمن استفاده از ابزار ، در سازماندهی بمانند. دیگر نیازی نیست که برای یافتن اهداف کلیدی ، از طریق چشم اندازهای غیرفعال فیلتر شوید. یادداشت ها و برچسب ها توانایی سازماندهی هرگونه تولید منجر به فرآیندهای ساده را به کاربران می دهد و در وقت خود را برای بهینه سازی سایر قسمت های روش های جستجوی فروش صرفه جویی می کنید.

5. افزایش ارتباط با محتوا و مشارکت شخصی

مسئله اصلی که متخصصان فروش با آن روبرو هستند ، ارسال محتوای شخصی یا اصیل به این چشم اندازها نیست. طبق Accenture ، 81 درصد از مصرف کنندگان می خواهند مارک ها زمان مناسبی را برای نزدیک شدن به آنها و درک نیازهایشان درک کنند. هنگامی که با درک گذشته های خود رابطه ای شخصی تر با این چشم انداز ها برقرار می کنید ، به احتمال زیاد می توانید یک ارتباط معتبر را برانگیزید.

علاوه بر این ، Monetate دریافت که 68٪ از بازاریابان ایجاد یک "زمان واقعی" از مشتریان خود را به چالش می کشند. برای ارائه راه حلی برای این مسئله در صنعت ، LinkedIn Navigator فروش فیلتری را فراهم می کند که به شما امکان می دهد تا در 30 روز گذشته به چشم اندازهای بالقوه بالایی که محتوا ارسال کرده اند ، دسترسی پیدا کنید.


این فیلتر - "ارسال شده در لینکدین در 30 روز گذشته" - بستری را فراهم می کند که بازاریابان و متخصصان فروش بتوانند مشخصات مشتری فعلی را تولید کنند و با محتوای ارسال شده خود بر اساس شخصی تر درگیر شوند.

6. فرایندی را برای استفاده موثر از ناوبر فروش LinkedIn تعریف کنید

اگر در استفاده از ناوبر فروش LinkedIn از تمام پتانسیل های خود استفاده نکنید ، هیچ نکته ای در بهینه سازی روش های جستجوی فروش شما وجود ندارد. به همان روشی که متخصصان فروش در استراتژیهای فروش اجتماعی خود مراحل خاصی را طی می کنند ، استفاده از Navidator فروش LinkedIn به طور موثری نیاز به یک فرآیند بهینه برای قیف چشم اندازهای برتر از طریق قیف فروش آنلاین دارد. با این کار ، می توانید از این ابزار برای افزایش نرخ تبدیل خود استفاده کنید و فروش بیشتری را نیز ببندید.

به عنوان مثال ، تولید چندین مورد در یک سازمان هدفمند ، بخش اصلی استراتژی فروش اجتماعی با تبدیل بالا است. ایجاد کادرهای مختلف و عملکرد در این بخش های لمسی متعدد با استفاده از LinkedIn Navigator فروش به شما امکان می دهد تا در یک سازمان واحد به تصمیم گیرندگان مختلف برسید ، آگاهی برند خود را افزایش داده و روابط معناداری را توسعه دهید.

فروش اجتماعی در LinkedIn Sales Navigator جنبه ای مهم از یک استراتژی فروش اجتماعی کاملاً گرد است. با حرکت به یک نیروی کار غنی از فناوری ، متخصصان فروش با تولید فرصت های بیشتری برای تولید سرب با کیفیت بالا و حفظ ارتباط با چشم انداز ها ، از آنجا که از طریق فرآیند فروش قیف می گیرند ، روبرو می شوند. علاوه بر این ، این تغییر مبتنی بر فناوری بدان معنی است که این رقابت همچنین حضور آنلاین بیشتری در سیستم عامل هایی مانند LinkedIn خواهد داشت. با افزایش دسترسی به بینش ها و محتویات رقابتی ، می توانید کشف کنید که آنها چه کمبودی دارند و راه حل های شما از آنها بهتر است.

با استفاده از فیلترهای موجود برای یافتن تصمیم گیرندگان در سازمانهای هدف ، می توانید با هر یک از پرسپکتیوها به صورت شخصی و با به اشتراک گذاری محتوای شخصی شده ارتباط برقرار کنید و به یک رابطه آنلاین فعال بپردازید.

نتیجه

متخصصان فروش درجه یک از قبل با استفاده از ویژگی های با کیفیت بالا در Navidator فروش LinkedIn می توانند روش های جستجوی فروش خود را تراز کرده و نتایج بهینه را ایجاد کنند. استفاده از ناوبر فروش LinkedIn به طور موثر نیازی به تعهد زمان زیادی ندارد ، یا استفاده از آن به عنوان تنها ابزار جستجوی فروش شما است.

برای به دست آوردن بهترین نتیجه ، از نکات جستجوی فروش فوق در LinkedIn Navigator Sales استفاده کنید تا به سهمیه خود دسترسی پیدا کرده و به اطلاعات در زمان واقعی در مورد چشم اندازهای بالقوه خود برای پیشرفت های تحقیق و مشارکت دسترسی پیدا کنید.

به یاد داشته باشید که به طور مرتب با چشم اندازها درگیر شوید ، حضور فعال خود را در LinkedIn حفظ کنید و روابط حرفه ای معنی داری را در بسترهای مختلف رسانه های اجتماعی ایجاد کنید. از این بهترین تاکتیک های جستجوی فروش در کلاس استفاده کنید تا دریابید که چگونه LinkedIn Navigator Sales می تواند شما و تیم شما را به یک نیروی فروش تبدیل کند تا در نظر گرفته شود و روش های جستجوی فروش خود را به سطح بعدی برساند.


[ بازدید : 203 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]