8 توییتر ابزارهای تحقیق هشتگ

دوشنبه 10 شهريور 1399
1:45
ادوین
8 توییتر ابزارهای تحقیق هشتگ

توییتر یک سیستم عامل شلوغ است. از Q3 2017 ، این پلتفرم 330 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) داشت که نسبت به سال گذشته در آن زمان حدود چهار درصد افزایش داشته است. برای مقایسه: این تقریباً چهار برابر جمعیت آلمان است.

به منظور افزایش دسترسی و تعامل بین کاربران خود ، باید درک کنید که آنها از رسانه های اجتماعی چگونه استفاده می کنند ، نیازهای آنها چیست و ارتباط آنها با یکدیگر چگونه است. از این ابزار مفید برای شناسایی هشتگ های توییتر که هم مربوط به تجارت و هم مخاطبان شما هستند استفاده کنید.

توییتر یک سیستم عامل شلوغ است. از Q3 2017 ، این پلتفرم 330 میلیون کاربر فعال ماهانه (MAU) داشت که نسبت به سال گذشته در آن زمان حدود چهار درصد افزایش داشته است. برای مقایسه: این تقریباً چهار برابر جمعیت آلمان است.

به منظور افزایش دسترسی و تعامل بین کاربران خود ، باید درک کنید که آنها از رسانه های اجتماعی چگونه استفاده می کنند ، نیازهای آنها چیست و ارتباط آنها با یکدیگر چگونه است. از این ابزار مفید برای شناسایی هشتگ های توییتر که هم مربوط به تجارت و هم مخاطبان شما هستند استفاده کنید.

آمار کاربران توییتر.  منبع: آژانس اومنیکور

این استخر بزرگی از کاربران است. اما با توجه به اینکه همه سیاستمداران ، مشاغل و افراد مشهور برای جلب توجه افراد تلاش می کنند ، دیدن توییتهای شما دشوار است ، بسیار کمتر از هرگونه تعامل استفاده می کنید. هشتگ توییتر کلید انجام هر دوی این موارد است.

هشتگ کوچک اما قدرتمند توییتر (#) به سازمانها کمک می کند تا با گروه بندی موضوعات و گرایش ها به روشی که به راحتی قابل جستجو باشد ، با مصرف کنندگان ارتباط برقرار کنند. وقتی از آنها به عنوان بازاریاب استفاده می کنید ، به شما کمک می کند تا به افرادی که علاقه مند به این مباحث هستند برسید. با این وجود بهتر ، می توانید کمپین های هشتگ توییتر را بدون هیچ هزینه ای راه اندازی کنید و به شما امکان دستیابی به ROI باورنکردنی را می دهد. این وبلاگ شامل هشت ابزار تحقیق هشتگ توییتر است که می توانید برای موفقیت بعدی کمپین خود استفاده کنید.

انواع هشتگ

قبل از اینکه به ابزارهای تحقیقاتی نگاه کنیم ، بیایید به سرعت انواع مختلف هشتگهایی را که ممکن است بخواهید در کمپین خود گنجانید ، پوشش دهیم.

چهار نوع هشتگ کلی وجود دارد: سبک زندگی مبتنی بر (#winter ، # مد و غیره) ، مبتنی بر رویداد (#sale ، #ModCloth و غیره) ، مبتنی بر برند (#HaveaSnickers ، #ShareaCoke) ، و محصول- مبتنی بر (#LBD ، # ColeHaan ، و غیره).

آمار توییتر

ایجاد هشتگ شخصی خود به شما کمک می کند تا محتوای شما ویروسی شود ، اما اگر بودجه تبلیغاتی زیادی نداشته باشید ، انجام آن کار دشوار است. در اینجا تحقیقات هشتگ قرار دارد. با تحقیق ، می توانید ببینید که هشتگ ها چگونه گرایش دارند تا بتوانید از آنها بازی کنید.

ابزارهای تحقیق توییتر هشتگ

با تحقیق در مورد هشتگ هایی که مورد علاقه شما خریداران قرار گرفته است ، می توانید کاربرانی را که بخشی از مخاطبان ایده آل شما هستند ، هدفگذاری کنید. با این وجود ابزارهای زیادی برای کمک به شما در انجام این کار وجود دارد. هر کدام مزایا و مشکلات خود را دارند ، اما به طور کلی ، شما می خواهید به دنبال ابزاری باشید که بتواند به شما کمک کند: کشف جمعیتی ، نظارت بر هشتگ ها ، بهبود دسترسی به تأثیرگذار ، درک احساسات و یافتن داده های جغرافیایی.

1. توییتر

شاید بدیهی ترین مکان برای جستجوی روند هشتگ ، خود توییتر باشد ، هرچند که گاهی اوقات بازاریابان این واقعیت را فراموش می کنند. در کنار داشتن دقیق ترین و به روزترین اطلاعات ، این نیز بسیار مناسب است. هشتگ در سمت چپ صفحه توییتر خود پیدا کنید ، یا از نوار جستجو برای یافتن بینش بیشتر استفاده کنید.

روندهای توییتر

با ضربه زدن به روندهای هشتگ فعلی ، ممکن است بتوانید از آنها سرمایه گذاری کرده و از توییت های خود بیشتر در معرض دید باشید. و با افزایش تعداد کلمات توییتر در 280 کاراکتر ، می توان ارتباط میان یک برچسب روند و مارک شما را آسان تر کرد.

2. ExportTweet

با ExportTweet ، می توانید گزارش های هشتگ در عمق خریداری کنید با هزینه کمی ، اما همچنین می توانید هشتگ ها را ردیابی کنید ، توییت های برتر را مشاهده کنید ، داده های تأثیرگذار را پیدا کنید و کلمات کلیدی تحقیق کنید. همچنین در نسخه رایگان ارائه شده است که اطلاعاتی درباره 100 توییت آخر ارائه می دهد. نسخه آزمایشی را با استفاده از دکمه سایت سعی کنید اکنون پیدا کنید. در اینجا مثالی با استفاده از هشتگ #Bitcoin آورده شده است:

صادر کردن ابزار صدای جیر جیر برای تحقیق در مورد هشتگ.

این فقط اولین بخش از بسیاری است. همچنین بین اکثر روزهای فعال ارسال ، بیننده های فعال ، موقعیت جغرافیایی ، سن مشارکت کنندگان ، دامنه های مرتبط ، پیوندها ، هشتگ های مرتبط ، و تصاویر و ویدیوهای برتر بینشی وجود دارد. گزینه های قیمت گذاری به همان صورت که می خواهید بروید ، با گزارش های تاریخی از 16،99 دلار شروع می شود و گزارش های زمان واقعی از 19.99 دلار شروع می شوند.

3. RiteTag

RightTag برای یافتن و ردیابی هشتگ های فعلی بسیار عالی است ، ضمن اینکه به شما در کشف بهترین هشتگ های مربوط به تصاویر و متن نیز کمک می کند. و با برنامه افزودنی مفید سایت ، می توانید متن را برجسته کنید ، یا هنگام کلیک راست روی تصاویر ، پیشنهادات فوری فوری دریافت کنید.

ابزار تحقیق توییتر RiteTag.

قیمت گذاری این ابزار در هر سال 49 دلار برای هر ماه 1000 نمایش مشخصات تصویر و متن است ، همچنین برنامه های پیشرفته تر ، از جمله ویژگی های انتشار و نوشتن نیز در دسترس است.

4. بایگانی توییت

این ابزار جستجوی رایگان (همچنین در نسخه پولی موجود است) داده های زمان واقعی از روز جستجوی شما را با تعداد برداشت ها و توییت های روز ارائه می دهد. نتیجه هشتگ #contentmarketing را به عنوان امتحان ببینید

ابزار محتوا برای تحقیق.

گزارش های رایگان URL های برتر مرتبط با هشتگ ، زبان های مورد استفاده ، کلمات مرتبط برتر ، ذکر کاربر ، فهرست تأثیرگذار و هشتگ های مرتبط را نشان می دهد.

5. هشتگگیف

اگر تازه با تحقیقات هشتگ شروع می کنید ، هشتگ یف منبع خوبی است. بصری و ساده برای درک ، به شما کمک می کند تا هشتگ های مربوطه را پیدا کنید ، همچنین اطلاعاتی درباره محبوبیت هشتگ در طول زمان ، داده های مربوط به تأثیر گذاران و اطلاعات مربوط به مناطق جغرافیایی و زبان های مورد استفاده را پیدا کنید. هر دو نسخه رایگان و پولی در دسترس هستند.

ابزار تحقیق Hashtagify.

نسخه پرداخت شده این ابزار از 9 دلار در هر ماه شروع می شود و به دو ماه ذخیره داده ، ردیاب های هشتگ ، یک ویژگی نشانک و دسترسی کامل به هشتگ های برتر اضافه می شود.

6. سوراخ کلید

Keyhole یک تابع جستجو رایگان را برای جمع آوری اطلاعات عمومی ارائه می دهد. می توانید داده های زمان واقعی مانند کاربران ، تعداد ارسال ها ، جمعیتی ، برداشت ، میزان دسترسی ، منابع برتر و احساسات را دریافت کنید. در اینجا یک مثال با استفاده از هشتگ # مارکینگ آورده شده است:

ابزار تحقیق کلید

7. Trendsmap

مشاغل محلی می توانند از Trendsmap برای یافتن هشتگ در منطقه خاص خود استفاده کنند - عالی است اگر شرکتی دارید که از ترافیک محلی رونق بگیرد (مانند رویدادها و غیره). این ابزارها محبوب ترین موضوعات پرطرفدار را بر اساس جغرافیا نشان می دهد. اگرچه می توانید این اطلاعات را در توییتر مشاهده کنید ، اما به همان اندازه مباحثی که با استفاده از این ابزار مشاهده خواهید کرد ، دریافت نمی کنید. با Trendsmap کلمات گرایش محلی ، کاربران و هشتگ ها را دریافت می کنید. برای یافتن آنچه در جستجوی نسخه رایگان هستید ، روی بزرگنمایی نقشه تعاملی کلیک کنید. با برنامه پرداخت شده می توانید جستجوی خود را در شهرهای خاص و سایر مکان ها محدود کرده و نوع داده ای را که می بینید سفارشی کنید. در اینجا مثالی از جنوب فلوریدا با استفاده از نسخه رایگان آورده شده است:

ابزار تحقیق Trendsmap.

Trendsmap گزینه های رایگان و پولی دارد که در ماه 25 دلار شروع می شود. نسخه رایگان فقط داده های زمان واقعی را ارائه می دهد ، در حالی که برنامه های پرداخت شده نیز داده های تاریخی را نشان می دهند.

8. SocialAlert

این ابزار مناسب برای بودجه مناسب برای مشاغل کوچک یا کاربران خاص است. اگر انتخاب کنید ، یک جستجوی رایگان را امتحان کنید ، سپس به طرح پرداخت شده ارتقا دهید. جستجوی رایگان به شما امکان می دهد 300 توییت در طی یک دوره 7 روزه ، از جمله میزان برداشت ، میزان دستیابی به هشتگ ، احساسات و داده های جغرافیایی را مشاهده و تحلیل کنید. نسخه پرداخت شده داده های تاریخی اضافه شده ، تجزیه و تحلیل عمیق ، ردیابی آنفلوانزا و موارد دیگر را ارائه می دهد و با پرداخت حداقل دو دلار در هر ماه برای دو کمپین شروع می شود. سپس می توانید برنامه مورد نظر خود را مطابق نیاز ارتقا دهید. در اینجا به نظر می رسد تحقیق آزمایشی رایگان برای #PPC:

نتیجه

هشتگ ها برای بازاریابی موفق توئیتر کاملاً ضروری هستند. برای شروع کار از این منابع استفاده کنید و هرکدام را امتحان کنید تا تعیین کنید که انواع ابزارهای منابع برای کسب و کار شما بهترین کار را می کنند. استفاده از نسخه های رایگان و آزمایشات به شما کمک می کند تا بفهمید که می خواهید روی چه چیزی سرمایه گذاری کنید و چقدر.

ویژگی های اصلی دیجیتال را با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی دیجیتال بیاموزید. امروز بروشور را بارگیری کنید!


[ بازدید : 254 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]