افزایش دسترسی با اینستاگرام هشتگ

دوشنبه 10 شهريور 1399
1:44
ادوین
افزایش دسترسی با اینستاگرام هشتگ

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی امروز است و با هشتگ اجرا می شود. استفاده از مقدار مناسب هشتگ و استفاده از آنها به طور مؤثر می تواند در دستیابی به اهداف بازاریابی شما کمک کند. در ادامه بخوانید تا نکات و بهترین روشها برای مواجهه بیشتر با هشتگ های اینستاگرام را بیاموزید.

چرا اینستاگرام هشتگ اهمیت دارد؟

هشتگ ها در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا می توانند به شما در ارتباط با مشتریان جدید ، گسترش دسترسی ، گفتگوهای جرقه ای و حتی ردیابی محتوای تولید شده توسط کاربر برای برند شما کمک کنند. در دسامبر گذشته ، اینستاگرام ویژگی جدیدی را منتشر کرد که به کاربران اجازه می دهد هشتگ ها را دنبال کنند - نه تنها سایر کاربران مانند گذشته. هر هشتگیتی که می توانید در مورد آن فکر کنید را می توان دنبال کرد این می تواند به طور چشمگیری در تحقیقات هشتگ کمک کند ، زیرا این یک راه فوری برای فهمیدن چگونگی متناسب بودن پست های شما با پست های موجود و هدف قرار دادن مخاطبان خاص است.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین سیستم عامل های اجتماعی امروز است و با هشتگ اجرا می شود. استفاده از مقدار مناسب هشتگ و استفاده از آنها به طور مؤثر می تواند در دستیابی به اهداف بازاریابی شما کمک کند. در ادامه بخوانید تا نکات و بهترین روشها برای مواجهه بیشتر با هشتگ های اینستاگرام را بیاموزید.

چرا اینستاگرام هشتگ اهمیت دارد؟

هشتگ ها در اینستاگرام از اهمیت بالایی برخوردار هستند زیرا می توانند به شما در ارتباط با مشتریان جدید ، گسترش دسترسی ، گفتگوهای جرقه ای و حتی ردیابی محتوای تولید شده توسط کاربر برای برند شما کمک کنند. در دسامبر گذشته ، اینستاگرام ویژگی جدیدی را منتشر کرد که به کاربران اجازه می دهد هشتگ ها را دنبال کنند - نه تنها سایر کاربران مانند گذشته. هر هشتگیتی که می توانید در مورد آن فکر کنید را می توان دنبال کرد این می تواند به طور چشمگیری در تحقیقات هشتگ کمک کند ، زیرا این یک راه فوری برای فهمیدن چگونگی متناسب بودن پست های شما با پست های موجود و هدف قرار دادن مخاطبان خاص است.

نمونه هایی از هشتگ های اینستاگرام.

هشتگ های عمومی بیشتر معمولاً توسط تعداد زیادی کاربر نظیر # اینستاگود یا # نیویورک دنبال می شوند ، اما هشتگ های خاص تر مانند #detroitshopping (در بالا نشان داده شده) دنبال کننده های کمتری اما مخاطب هدفمند تری خواهند داشت. با هشتگ های سطح بالا در صنعت / طاقچه خود شروع کنید ، سپس به مناطق خاص تر بکشید. به این هشتگ ها به همان روشی که ممکن است با SEO شروع کنید ، فکر کنید. شما برای انجام تحقیقات گسترده با کلمات کلیدی یک یا دو کلمه شروع می کنید ، سپس به جستجوهای دم بلند که کاملاً متناسب با نام تجاری و مخاطبان آن است بروید. هشتگ های اطراف جوامع تأسیس شده نیز بسته به نوع مارک شما و اینکه چگونه این موضوعات محبوب در پست های شما پیوند دارند ، می تواند برای نام تجاری شما ، مانند هری پاتر یا Game of Thrones مفید باشد.

انتخاب هشتگ های مناسب

اگر ردیابی و تحقیق هشتگ های دستی بیش از حد وقت خود را می گذرانید ، ایده خوبی است که در چند برنامه سرمایه گذاری کنید تا در این راه به شما کمک کنند. ابزارهایی مانند Hashtagify در نسخه های رایگان و پولی عرضه می شوند (با برنامه هایی که در حدود 9 دلار در ماه شروع می شود) و می توانند به شما در تعیین محبوبیت یک برچسب کمک کنند ، هشتگ های مرتبط (مفیدترین ویژگی آن) را مشاهده کنید ، تأثیرگذارترین آنها را در مورد هشتگ های توییتر مشاهده کنید و آخرین موضوعات روند. نمونه ای از #socialmedia را در تصویر زیر مشاهده کنید.

Hashtagify ابزاری برای کمک به شما در یافتن هشتگ های مناسب است.

سرگرمی هشتگ- برای برند شما مناسب است؟

اگر از صدای برند مارک دار ، مد روز یا جوان استفاده می کنید ، نترسید از برخی هشتگهای جالب استفاده کنید. آنها به راحتی شخصیت و جذابیت را به کاربران اضافه می کنند و توجه بیشتری به برند شما می کنند. مطمئن باشید که از آنها در کنار هشتگ های محبوب تر استفاده می کنید ، زیرا آنها اغلب جستجوهای زیادی را انجام نمی دهند و در معرض دید زیادی قرار نمی گیرند. مثال زیر را از ModCloth ببینید.

پست های مد در اینستاگرام.

اگرچه تعداد هشتگ های محبوب زیادی در این پست وجود دارد (#springfashion ، # 60sstyle ، و غیره.) ، برچسب های "سرگرم کننده" دیگری نیز وجود دارد ، مانند # flashesofdelight و #thatsdarling. عبارات و سخنان تند و زننده نیز برای این نوع پست ها به خوبی کار می کند. به عنوان مثال ، اگر یک بستنی فروشی دارید ، ممکن است بخواهید برچسب هایی مانند #iscreamyouscream یا #goshawty #itssherbetday را اضافه کنید.

به خاطر داشته باشید که هشتگ ها همچنین می توانند مکان خاص باشند (اطلاعات بیشتر در زیر)؛ مارک خاص (#Toyota ، #Mac ، #Evian)؛ چالش خاص (#ShareaCoke)؛ محصول خاص (#iPhoneX)؛ یا خاص کمپین (Xbox's #MakeItYours)؛ احساسات خاص (# خوشبخت ، #inlove)؛ یا رویداد خاص (#SXSW)

این مورد برای بحث وجود دارد که چه هشتگ ایده آل است. اینستاگرام حداکثر 30 امکان پذیر است ، اما ما هرگز توصیه نمی کنیم که از این تعداد زیادی استفاده کنید. همیشه برای کسب بهترین نتیجه از بیش از سه استفاده کنید ، اما نمودار زیر از TrackMaven (یک نقطه نظر) نشان می دهد که باید از مکانی بین چهار تا یازده استفاده کنید.

پیگیری Maven.

برای کسب دنبال کننده هرگز از برچسب هایی مانند # like4likes یا # follow4 دنبال کنید استفاده نکنید. این امر پیروان بیشتری برای شما به دنبال خواهد داشت ، اما از کیفیت پایین برخوردار هستند و تعامل زیادی با برند شما ایجاد نمی کنند.

رقابت را ببندید!

رقبای شما احتمالاً مخاطبی هدف (یا مشابه) شما را دارند ، بنابراین برخی تحقیقات را در مورد پیروان و پست های آنها انجام دهید. فیدهای آنها را دنبال کنید و هشتگ هایی را که از آنها استفاده می کنید دنبال کنید ، به نظر می رسد تعامل زیادی داشته باشید. چند مورد را امتحان کنید و ببینید مخاطب شما چگونه پاسخ می دهد. همچنین می توانید حسابهای تأثیرگذار در طاقچه خود را کاوش کنید تا ببینید که چطور آنها جذب و درگیر مخاطبان خود هستند.

استفاده از هشتگ های محلی برای ایجاد آگاهی

استفاده از هشتگ های محلی راهی سریع برای افزایش تعداد دنبال کننده شما است. اگر یک شغل محلی هستید (حتی اگر بیشتر فروش خود را بصورت آنلاین انجام دهید) ، استفاده از هشتگ های مبتنی بر مکان راهی آسان برای ایجاد مخاطبان و ارتباط با جامعه محلی شما است. مردم از پشتیبانی از مشاغل محلی لذت می برند و اغلب در برنامه جستجو می کنند تا مکان ها و محصولات جدید عالی پیدا کنید.

اگر یک تجارت محلی در سیاتل هستید ، ممکن است از هشتگ هایی مانند موارد زیر استفاده کنید:

  • #iloveseattle
  • #seattle
  • #seattlelove
  • #seattleevents
  • # ناپدید شدن
  • #shopseattle
  • #seattlephotographer
  • #seattlelife
  • و غیره.

برای هر پست از حداقل یا دو یا سه هشتگ مکان محور استفاده کنید ، به همراه هشتگ های انتخابی دیگر. با انتخاب انواع هشتگ ، به احتمال زیاد به تعداد بیشتری از مخاطبان هدف خود خواهید رسید.

ایجاد هشتگ های مارک شده برای کمپین های محتوای تولید شده توسط کاربر

ایجاد هشتگ (های) خاص برای تجارت خود و استفاده از آن هشتگ در پست های شما می تواند به شما کمک کند تولید مکالمات و پیگیری موارد ذکر شده از نام تجاری خود را انجام دهید ، مهم نیست که در آن برنامه اتفاق می افتد. موفق ترین سازمان ها هشتگ های اطراف مسابقات ایجاد می کنند و همیشه نام تجاری آنها را شامل می شود ، مانند کمپین محبوب #ShareaCoke یا #NationalFriedChickenDay KFC. بسیاری از مارک ها با محتوای تولید شده توسط کاربر مبارزه می کنند ، اما اینستاگرام این فرصت را می دهد تا به راحتی با شبکه هشتگ خود این را تغییر دهد. بیشتر مشتریان خوشحال هستند که مارک هایی را که دوست دارند (و به تبلیغ آنها کمک می کنند) کمک کنند. آنها فقط منتظر یک فرصت ساده هستند و درخواست انجام این کار را دارند!

مثال زیر را از کمپین AirBnB #WeAccept مشاهده کنید ، که تعهد این برند در خدمت به افراد با همه پیشینه ها و قومیت ها را برجسته می کند. این کمپین با یک ویدئو آغاز شد ، که پس از آن عکس هایی مشاهده شد که داستان های مختلف پذیرش را به اشتراک می گذارند.

آگهی AirBnb برای اینستاگرام.

ه مثالهایی در مورد هشتگ استفاده شما در پست های خود به کاربرانشان فید کنید و از آنها بخواهید که پاسخ دهند. به عنوان مثال ، اگر هشتگ شما به دنبال تظاهرات نام تجاری لباس "Lemon" است ، می توانید بنویسید ، "به ما نشان دهید که چقدر #LoveLemon دارید. ما بهترین پست ها را در کانال خود خواهیم داشت! "

استفاده از هشتگ در حساب اینستاگرام شما همیشه مورد آزمایش و خطا خواهد بود ، اما استفاده از این نکات می تواند به شما در شروع کار کمک کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد روند رسانه های اجتماعی امروز ، با ما تماس بگیرید تا در مورد دوره های رسانه های اجتماعی ما اطلاعات کسب کنید .


[ بازدید : 212 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار مشاور گروپ لیزر فوتونا بلیط هواپیما تهران بندرعباس اسپیس تجهیزات عقد و عروسی تعمیر کاتالیزور تعمیرات تخصصی آیفون درمان قطعی خروپف اسپیس فریم اجاره اسپیس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]