10 مورد از بهترین استراتژی های بازاریابی برنامه

دوشنبه 10 شهريور 1399
1:39
ادوین
10 مورد از بهترین استراتژی های بازاریابی برنامه

برنامه شما ممکن است چیزی باشد که شما سخت کار کرده اید تا بتواند یک نیاز در بازار را برآورده کند ، و می توانید از آن سود ببرید. یا ممکن است این یک بخش مهم از استراتژی کلی بازاریابی شما باشد که شما می خواهید از داده های کاربر خوب و کاربردی استفاده کنید و آن را به سمت تحقیقات بازار مؤثرتر سوق دهید. به هر دلیلی که برنامه خود را ایجاد کردید ، یک چیز مطمئناست: برای موفقیت در این امر باید مورد استفاده قرار گیرد.

برنامه شما ممکن است چیزی باشد که شما سخت کار کرده اید تا بتواند یک نیاز در بازار را برآورده کند ، و می توانید از آن سود ببرید. یا ممکن است این یک بخش مهم از استراتژی کلی بازاریابی شما باشد که شما می خواهید از داده های کاربر خوب و کاربردی استفاده کنید و آن را به سمت تحقیقات بازار مؤثرتر سوق دهید. به هر دلیلی که برنامه خود را ایجاد کردید ، یک چیز مطمئناست: برای موفقیت در این امر باید مورد استفاده قرار گیرد.

این بدان معناست که یک استراتژی مؤثر برای بازاریابی برنامه ها ارائه شده است. شما تنها به عنوان تنها وسیله ای برای تبلیغ برنامه خود نمی توانید به کلمه دهان تکیه کنید. شما باید بازار موبایل را بفهمید و از آن بهره برداری کنید و از تکنیک های مناسب بازاریابی استفاده کنید تا افراد بخواهند در مورد برنامه خود بخواهند ، استفاده کنند و از آنها صحبت کنند. بنابراین چگونه می توانید تاکتیک های بهتری را به کار بگیرید؟

1. مخاطبان خود را تحقیق کنید

این همه با داشتن یک ایده خوب از برنامه شما برای چه کسی شروع می شود. اگر نمی دانید قرار است چه کسی از برنامه شما استفاده کند ، پس چگونه افراد باید در مورد آن آگاهی داشته باشند؟ شما باید در مورد مخاطبان خود شفاف باشید و تلاشهای بازاریابی خود را به سمت آنها هدف گذاری کنید.

اطلاعات جمعیتی خود را بدانید. سن آنها ، شیوه زندگی ، عادات خرج کردن ، عادات تفریحی آنها ، هر عامل دیگری که به شما امکان می دهد درک کنید که به چه کسی می فروشید. سعی نکنید تا حد امکان یک شبکه گسترده داشته باشید و بگویید این برنامه برای همه است. برنامه ای که در بین دانشجویان مشهور است ، ممکن است لزوماً برای بازنشستگان جذاب نباشد.

2. از رقبای خود بفهمید

شما همچنین باید به این نکته توجه کنید که رقبای شما تا چه اندازه بوده و می دانند چه چیزی کار کرده است و شاید مهمتر از همه ، چه چیزی برای آنها کار نکرده است. هیچ چیز بیشتر از آنکه به عنوان یک تقلید یا "دیر رسیدن به مهمانی" با چیزی مشابه ، به استراتژی بازاریابی برنامه شما آسیب برساند نیست.

به همین روش ، اگر شما برنامه ای را برنامه ریزی می کنید ، و می بینید که یکی از رقبای شما قبلاً آن را به روشی خاص و بازاریابی بازاریابی کرده است ، چرا می خواهید خودتان در مورد همین عدم موفقیت قضاوت کنید؟

دانستن بازار شما فقط به شناخت مخاطبان شما مربوط نمی شود بلکه این بدان معناست که بدانید همسالان و رقبا برای چه کاری انجام داده اند تا بتوانید مرتبط و اصیل باشید.

3. بازار اولیه

در حالی که شما می توانید استراتژی بازاریابی برنامه خود را فقط یک بار برنامه خود را در بازار و در بازار شروع کنید ، اما اغلب بهتر است که زودتر از این شروع کنید. بسته به میزان اطمینان شما ، حتی می توانید در حالی که این نرم افزار در حال توسعه است ، کار خود را شروع کنید ، مواردی مانند خاطرات توسعه ویدیو یا ارتباط با مشتریان بالقوه را در رسانه های اجتماعی منتشر کنید ، نظرسنجی ها و نظرسنجی ها را انجام دهید تا ببینید که چه ویژگی هایی را دوست دارند ببینند. .

با نزدیکتر شدن تاریخ انتشار ، می توانید تلاش های بازاریابی برنامه خود را با تیزرهایی مانند تریلر و سایر تبلیغات ویدیویی کوتاه که به ایجاد کنجکاوی و آگاهی کمک می کند ، شروع کنید. البته ، هدف در اینجا قرار دادن خیلی زیاد نیست ، بلکه بیشتر ایجاد علاقه و آگاهی برای یک تلاش بازاریابی هماهنگتر بعداً است.

4. کیت مطبوعاتی و سایر مواد خود را آماده کنید

شما باید اطمینان حاصل کنید که بسته به میزان بازاریابی ، بسته های فیزیکی و الکترونیکی مطبوعات و گروههای تبلیغاتی مربوطه را نیز در دسترس دارید. لیست محتمل ترین گروه های رسانه ای ، وبلاگ نویسان و سایر نام ها و شخصیت های قابل توجه خود را کامپایل کنید و اطمینان حاصل کنید که کیت مطبوعاتی و مواد راه اندازی شده ، تمام نکات اساسی و برجسته در مورد برنامه شما را در بر می گیرد.

اطمینان حاصل کنید که سیستمی در محل خود دارید تا سریعاً آنها را به گروههایی در لیست خود ارسال کنید و همچنین به دیگران که درخواست PK یا EPK می کنند پاسخ دهید تا از رسانه خود حداکثر استفاده کنید. هرچه افراد بیشتری اطلاعات مربوطه را بدست آورند ، کارهای بیشتری برای شما انجام می دهند.

5. صفحه فروشگاه برنامه خود را بهینه کنید

صفحه فروشگاه برنامه خود را بهینه کنید

بهینه سازی صفحات شما در فروشگاه های برنامه یک استراتژی مهم و صفر است. بیش از 50٪ افرادی که برنامه ای را در iOS یا فروشگاه Google Play کشف می کنند ، به دلیل مرور در یک فروشگاه اینترنتی خود ، این کار را انجام داده اند. بنابراین ، به همان روشی که وب سایت شما در واقع معادل دیجیتالی فروشگاه شما است و باید در مورد استقبال مشتریان از آن طریق رفتار شود ، صفحه فروشگاه برنامه شما محصول شما است که در قفسه قرار دارد و سعی می کند خود را از سایر رقبا متمایز کند. محصولات

شما باید یک صفحه فروشگاه موثر ایجاد کنید. در مورد عنوان با دقت فکر کنید ، توضیحات خود را نیشگون بگیرید و تا حد ممکن ساده و جذاب باشید. با نمادی جذاب و دلپذیر همراه شوید. از عکسهایی استفاده کنید که نقاط فروش و مزایای برنامه را منتقل می کنند. تا آنجا که ممکن است برای همه این عوامل صرف کنید زیرا آنها می توانند تفاوت بین خرید و حرکت را به برنامه بعدی تغییر دهند.

6. بررسی کنید

حتی اگر شما نیاز دارید که صفحات فروشگاه برنامه خود را تا حد ممکن جذاب کنید ، تصور نکنید که فقط به این دلیل که دارید ، فروش دارید. بیشتر افراد ، هنگامی که در مورد یک برنامه می شنوند ، و حتی تا آنجا که می توانند آن را بررسی کنند ، می خواهند بدانند که دیگران درباره آن چه فکر می کنند. بررسی ها بخش مهمی از این فرآیند هستند.

برای مشتریان تحقیق در مورد خریدهای خود غیر عادی نیست و برنامه ها نیز از این قاعده مستثنا نیست. اگر برنامه ای ایجاد کرده اید که می دانید افراد زیادی از آن لذت می برند و یا مفید می یابند ، حتما مردم را به گفتن این موضوع تشویق کنید. بازاریابی شخصی شما و ارتقاء مزایای یک محصول مهم است ، اما مردم از شما انتظار دارند که شما ، توسعه دهنده ، محصول خود را تبلیغ کنید.

با این حال ، شخص ثالث مستقل ، مانند بررسی تصادفی کاربر یا حتی یک بررسی حرفه ای و آگاهانه از یک وب سایت با تمرکز یا دانش آنچه در برنامه شما ارائه می دهد ، وزن بیشتری نسبت به "ارتقاء مغرضانه" از توسعه دهنده نرم افزار دارد. به مشتریان و بازرسان دسترسی پیدا کنید و آن نظرات مثبت را اعلام کنید.

7. کار رسانه های اجتماعی

اگرچه به اندازه یک مقاله یا مرور نوشته شده در وبلاگ نیست ، رسانه های اجتماعی هنوز می توانند تأثیر عظیمی بر ثروت شما و محبوبیت برنامه شما داشته باشند. ترکیبی از تبلیغات هدفمند و هدفمند در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر همیشه باید با روشهای سنتی "کلمه دهان" مانند تبلیغ و بازپس گیری افرادی که از این برنامه استفاده می کنند ترکیب شود.

هنگامی که مردم شروع به صحبت کردن در مورد برنامه کنند ، آن افراد و دنبال کنندگان آنها شروع به جذب می کنند. به اندازه کافی کشش را بدست آورید ، و اکنون برنامه شما دید بیشتری پیدا می کند ، به خصوص اگر این کار با استفاده از رسانه های اجتماعی مؤثر ، مانند هشتگ همراه باشد.

8- از Influencers استفاده کنید

اینفلوئنسرها ، که از آنها به عنوان رهبران مهم عقیده نیز یاد می شود ، جدیدترین نسخه - و قابل دسترسی تر - نسخه تأیید مشهور سنتی است. فقط به جای نیاز به متقاعد کردن یک ورزشکار مشهور یا ستاره فیلم برای استفاده و گفتگو در مورد محصول خود برای یک تبلیغ تجاری یا چاپ 30 ثانیه ای ، شما یک یوتیوب قابل توجه ، توییتر ، سوییچ یا دیگر تأثیرگذار پلت فرم رسانه های اجتماعی را برای تبلیغ محصول خود دریافت می کنید. .

این تبلیغ حمایت شده می تواند به صورت یک پست وبلاگ ، یک فیلم در یوتیوب ، توییتر در توییتر یا عکس در اینستاگرام باشد. نکته مهم این است که شخصی با هزاران یا حتی دهها یا صدها هزار دنبال کننده در حال تبلیغ برنامه شما به طور مستقیم به موارد زیر است. تنها چیزی که بیش از آنکه یک مراجعه کننده مثبت از کسی که مشتری می داند ، تأثیر کلمه ای از دهان و دندان داشته باشد ، همین است که از طرف کسی که شناخته شده و تحسین شده باشد ، همین است. انجام معاملات با تأثیرگذار معمولاً بسیار ارزانتر از تأمین اعتبار مشهور است ، اما در صورت هدف گذاری صحیح می تواند بسیار مؤثر باشد.

9. نظارت بر نتایج

نظارت بر نتایج برنامه

هنگامی که برنامه در بازار است و بازاریابی برنامه در حال انجام است ، این بدان معنی نیست که تلاشهای بازاریابی شما به پایان رسیده است. هنگامی که پرتاب به جلو حرکت می کند ، یک نکته دقیق در مورد KPI یا شاخص های کلیدی عملکرد شما باید انجام دهید.

از نزدیک نحوه نظارت مردم از برنامه شما را بررسی کنید ، بازخورد کاربر موجود را بررسی کنید و نسبت به آن بازخورد توجه و پاسخگو باشید. اگر در صورت یافتن و ثبت شدن درمورد اشکالات ، سریعاً به آنها رسیدگی کنید ، و مطمئن شوید که همچنان به عنوان متعهد به برنامه هستید ، بعد از راه اندازی ، همانطور که در هنگام تهیه آن متعهد بودید. اگر برنامه نویسان با کاربران در ارتباط باشند و رابطه برقرار کنند ، یک برنامه مفید بیشتر جای پستی را خواهد گرفت.

در عین حال ، شما همچنین باید تجزیه و تحلیل های حاصل از تلاش های بازاریابی خود را تحت نظر داشته باشید. اگر می بینید که برخی از استراتژی ها نسبت به سایرین مثلاً فیلم ها ثمره بیشتری به دست می آورند ، پس تلاش های بیشتری را برای کارهایی انجام دهید و شروع به کاهش یا تنظیم برنامه هایی کنید که کمتر موثر هستند.

10. SEO را فراموش نکنید

آخر ، اما مطمئناً کم اهمیت ، هرگز قدرت بهینه سازی موتور جستجو را فراموش نکنید. مردم همچنان برای یافتن اطلاعات بیشتر درباره برنامه شما ، از هشتگ ها و موتورهای جستجو استفاده خواهند کرد. با بهره گیری از شیوه های قوی SEO اطمینان حاصل می کنید که وقتی افراد در تلاشند آن اطلاعات را پیدا کنند ، می توانند به سرعت به آن دسترسی پیدا کنند. این مربوط به فروشگاه برنامه و همچنین موتورهای جستجوگر عمومی مانند Google است.

شما همچنین باید SEO را در تلاشهای بازاریابی خود بکار بگیرید. سئو خوب در مورد مقاله ها ، فیلم ها ، استفاده از متا توضیحات ، برچسب ها و سایر شناسه ها به شما و برنامه شما و بازاریابی شما کمک می کند تا بیشتر و به راحتی قابل مشاهده باشد

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!


[ بازدید : 216 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]