9 تا از بزرگترین تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در اینستاگرام

دوشنبه 10 شهريور 1399
1:37
ادوین
9 تا از بزرگترین تأثیرگذار رسانه های اجتماعی در اینستاگرام

اینستاگرام از زمان معرفی خود در اکتبر 2010 ، به یک رسانه اصلی در سراسر جهان تبدیل شده است ، که به دلیل وابستگی های بعدی خود به فیس بوک ، بیشتر تقویت شده است . این مکان جایی است که افراد به لطف موارد زیر که همیشه در حال رشد هستند ، مشهور یا یک برند مشهور یک شبه شده اند. با گذشت زمان ، این افراد و مشاغل به لیگ خود می رسند و "تأثیرگذار رسانه های اجتماعی" یا فقط " تأثیرگذار " خوانده می شوند. هر تأثیرگذار به عنوان الهامی برای کسب و کار و مارک های تجاری در مورد چگونگی شهرت از طریق اینستاگرام ، به مثالی از خود پایداری خدمت می کند.

اینستاگرام از زمان معرفی خود در اکتبر 2010 ، به یک رسانه اصلی در سراسر جهان تبدیل شده است ، که به دلیل وابستگی های بعدی خود به فیس بوک ، بیشتر تقویت شده است . این مکان جایی است که افراد به لطف موارد زیر که همیشه در حال رشد هستند ، مشهور یا یک برند مشهور یک شبه شده اند. با گذشت زمان ، این افراد و مشاغل به لیگ خود می رسند و "تأثیرگذار رسانه های اجتماعی" یا فقط " تأثیرگذار " خوانده می شوند. هر تأثیرگذار به عنوان الهامی برای کسب و کار و مارک های تجاری در مورد چگونگی شهرت از طریق اینستاگرام ، به مثالی از خود پایداری خدمت می کند.

چه کسی تأثیرگذار بر رسانه های اجتماعی است؟

یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی کاربرانی است که اعتبار خود را در یک صنعت خاص برقرار کرده اند ، به مخاطبان عظیمی دسترسی دارند و می توانند دیگران را ترغیب کنند که براساس توصیه های خود عمل کنند. یک تأثیرگذار ابزار و اصالت دارد تا بینندگان زیادی را به طور مداوم جذب کند و می تواند دیگران را برای گسترش دسترسی اجتماعی خود انگیزه دهد. تأثیرگذار ممکن است هرکسی باشد از وبلاگ نویسی گرفته تا مشهور یک کارآفرین آنلاین. آنها برای دستیابی به اعتبار گسترده باید به سادگی از یک طاقچه سرمایه گذاری کنند.

از آنجا که محتوای اینستاگرام به راحتی به عنوان تصاویر یا فیلم های کوتاه هضم می شود ، به اشتراک گذاری بیشتر به همتا کمک می کند ، و این به مارک ها کمک می کند تا مخاطبان مورد نظر خود را بهبود ببخشند. مخاطبان آنها محدود به پیروان واقعی آنها نمی شوند. آنها می توانند با پیروان پیروان خود که محتوای آنها را به اشتراک می گذارند ارتباط برقرار کنند. در نتیجه ، آنها در بسیاری از پست های حمایت شده شرکت می کنند ، به آنها امکان می دهد برای آنچه که در اینستاگرام به اشتراک می گذارند ، پرداخت شود.

پست های حمایت شده عمدتا عکس ها را نشان می دهند ، در حالی که 76٪ از پست های حمایت شده در سه ماهه اول سال 2018 با فرمت عکس انجام شده است . 24٪ باقیمانده بین پست های ویدیویی و پست های چرخ فلك تقسیم شده است. تأثیر گذاران اینستاگرام می توانند با توجه به تأثیرگذار در تأثیرگذاری بیشتر در ارتباط با برند ، مشارکت اجتماعی بیشتری نسبت به حساب مارک تبلیغاتی داشته باشند. یک تأثیرگذار می تواند در زمینه های مختلف کار کند ، با استفاده از هر دو قالب و داستان برای ایجاد نام برای خود در طول زمان. اگر محتوا و مخاطبان آنها مطابق با آنچه می خواهید تبلیغ کنید یا برند شما را تبلیغ می کند ، ممکن است آنها یک ابزار بازاریابی جامد باشند. مشارکت با یک تأثیرگذار ، تجارت شما را به سمت قبل از کاوش در راه ها باز نمی کند.

به عنوان کسی که می خواهد یک بازاریاب موفق و کارشناس رسانه های اجتماعی باشد ، این نه نامی است که باید در اینستاگرام در نظر بگیرید تا الهام بخش موفقیت شخصی شما باشد.

1. دوز روزانه

دوز روزانه

این آژانس بازاریابی دیجیتال با داشتن بیش از 1.4 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام ، یکی از اولین و بزرگترین حساب های انگیزشی در رسانه اجتماعی است. محتوای آن دارای پیامهای قدرتمندی است که هر روز به اشتراک گذاشته می شود ، و آنها متناسب با همه از کسانی که در دنیای Fortune 500 گرفته تا هر روز شخصی که فقط به دنبال یافتن راه خود است ، متناسب با همه ارسال می کند.

بنیانگذار روزانه دوز ، تیم کارسلیف ، بیش از 200 میلیون نفر را در اختیار دارد ، یعنی یک چهارم کل افرادی که از اینستاگرام در سراسر جهان استفاده می کنند. دیدگاه وی برای Daily Dose تمرکز بر ایجاد تغییر است نه بر خلاف امید تغییر چیزها. از تصاویر گرفته تا ممت ها گرفته تا سایر قالب های تصویری ، Daily Dose از روشی ساده اما مؤثر برای ارتباط با کاربران اینستاگرام استفاده می کند. نقل قول های الهام گاه به گاه یا صرفاً نقل قول ، به طور کلی ، ممکن است موضوعی باشد که می توانید اتخاذ کنید. این یک نوع پست بسیار قابل تقسیم و قابل اعتماد است.

2. هودا کاتان

هودا کاتان

این متخصص آرایش و متولد اوکلاهما مطمئناً با تأثیر گسترده ای از رسانه های اجتماعی گسترده ، تأثیرگذارترین متخصص زیبایی در جهان است. او به عنوان یک وبلاگ نویس شروع به کار کرد و صفحه اینستاگرام خود ، hudabeauty را دگرگون کرد تا 29 میلیون دنبال کننده برای آموزش های آرایش خود را به دست آورد.

اگر در بخش آرایش و زیبایی هستید ، اینستاگرام خروجی ایده آل برای تبلیغ برند شما است. از این گذشته ، زیبایی تا حدود زیادی در مورد ظاهر است و اینستاگرام مربوط به تصاویر است. کلیدهای موفقیت وی نشان دادن برنامه های کاربردی آرایش موفقیت آمیز ، ایجاد گرایش های آرایش ، به اشتراک گذاری بررسی ها و ایجاد چگونگی کار است. Huda اکنون خط آرایش مخصوص به خود را دارد و صفحه وی مملو از فیلم هایی است که افرادی را نشان می دهد که می توانند آرایش ، لوازم جانبی محصول ، مشاوره گاه به گاه مد و سایر موارد را استفاده کنند. بسیاری از افراد در جستجوی نکات و آموزش های او با یکدیگر هستند ، و این به همان اندازه قابل اعتماد است که می توانید دریافت کنید و دلیل بزرگی برای موفقیت وی است.

چگونه فیلم ها و بررسی ها ، به ویژه هنگام ارسال مجدد یا به اشتراک گذاشتن نظرات از طرفداران خود ، می توانند پست های آموزنده و سرگرم کننده ای برای اشتراک گذاری باشند.

3. کامرون دالاس

کامرون دالاس

برای کسانی که تا به حال در مورد شخصیت اینترنتی بودن فکر کرده اند که ممکن است معامله تلویزیونی را تضمین کند ، کامرون دالاس فردی است که باید از آن پیروی کند. اگرچه او بیشتر در وین و یوتیوب محبوب تر از نمایش در اینستاگرام بود ، اما بیش از 21 میلیون دنبال کننده اینستاگرام او نشان می دهند که او نیز در اینجا خیلی شیطنت نمی کند. فیلم های وی از شورت تا پیش نمایش آهنگ متغیر است زیرا او همچنین با موسیقی سر و صدا می کند. شهرت اینترنتی او حتی در Netflix ، Chasing Cameron ، نمایشی نیز به او نشان داد. پست های وی دارای تماس های کاریزماتیک و شخصی است که به کاربران کمک می کند تا با او ارتباط برقرار کنند. دالاس ثابت می کند که نشان دادن شخصیت و علایق شما می تواند تصادفی قابل توجهی را به دست آورد.

4. کیلا ایتسینز

کیلا ایتینز

یک مربی و کارآفرین شخصی استرالیایی با کمتر از 10.5 میلیون دنبال کننده ، Itines چندین فیلم تمرین ، پیام های الهام بخش و نکات مربوط به رژیم را در صفحه خود قرار می دهد. Itines با نام مجله تایم به عنوان یکی از 30 فرد با نفوذ در اینترنت ، Itines پستهایی ایجاد می کند که شامل راهنمای بدنهای بیکینی وی (BBG) است که خودش یا زنان دیگری را در این برنامه نشان می دهد.

تناسب اندام یک صنعت فوق العاده مناسب برای تبلیغ در رسانه های اجتماعی است زیرا این فیلم ها و گزینه های رژیم غذایی به راحتی در رسانه های اجتماعی دنبال می شوند. همچنین ، دیدن نتایج در رسانه های اجتماعی فقط می تواند به عنوان انگیزه ای برای اهداف تناسب اندام شما باشد. از رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید تا نشان دهید چگونه مشتریان از محصولات یا خدمات شما سود برده اند.

5. آشپزی با میما

آشپزی با میما

درست مانند تناسب اندام ، غذا چیز دیگری است که می توانید به راحتی در رسانه های اجتماعی تبلیغ کنید و موارد متنوعی را به خود جلب کنید. با 2.4 میلیون دنبال کننده ، صاحب ماریان عزتدین صفحه خود را به عنوان منبع یک مرحله ای برای تهیه دستور العمل های ساده و با تأکید ویژه بر گزینه های غذایی سالم تر تبدیل می کند. از میگو لیمو چیلی گرفته تا بسته بندی کاهو گاو آسیایی ، هر ظرف به روشی زیبایی شناختی ارائه می شود تا تمام سلیقه ها و ترجیحات را برآورده کند. صفحه او به خوبی سازمان یافته ، دعوت کننده است ، و همچنین دارای توصیه ها و فیلم های سفر برای تنوع است.

اگرچه پخت و پز با میما در مورد تلاش های آشپزی است ، این صفحه تغییراتی در جهت جالب توجه بازدید کنندگان دارد. این نکته ای است که همه بازاریابان می توانند از آن پیروی کنند کمیت و کیفیت پست ها را برای تجدید نظر برای طیف گسترده ای از مردم ، مانند مواد غذایی ، که علاقه های متنوعی دارند ، فراهم کنید.

6. سلنا گومز

سلنا گومز

دنباله دارترین شخص در اینستاگرام به مدت سه سال تا زمانی که اخیراً کریستیانو رونالدو ، ستاره فوتبال ، او را غصب کرد ، گومز یک مشهور مشهور پدیده است. با بیش از 144 میلیون دنبال کننده ، خواننده برنده جایزه اغلب از اجتماعی خود برای تبلیغ علل خیریه مانند ابتکار عمل در برابر قاچاق انسان و محافظت از کودکان در برابر خشونت استفاده می کند. گذشته از شاخه های حرفه ای آشکار ، او همچنین عکس ها و فیلم های شخصی بسیاری برای تعامل با پایه فن عظیم خود ارسال می کند. این کمک می کند که از قبل مشهور شوید تا یک تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی باشید ، اما او نشان می دهد که اگر می خواهید در اینستاگرام به خوبی انجام دهید ، باید یک تماس خام یا شخصی داشته باشید و با طرفداران خود درگیر شوید.

7. کایلی جنر

کایلی جنر

کایلی جنر به لطف 118.5 میلیون دنبال کننده اش تبدیل به یک تأثیرگذار قدرتمند شده است . او که یک زن همه کاره است ، از طریق پست های اینستاگرام خود مدل سازی ، وضعیت اجتماعی و امپراطوری آرایش را از بین می برد. او همچنین می تواند از پست های حامی مالی نیز سود خوبی کسب کند. طبق اعلام لیست ثروتمند اینستاگرام Hopper HQ ، جنر برای هر پست مالی اینستاگرام یک میلیون دلار درآمد کسب می کند و او را به بالاترین پردرآمدترین تأثیرگذار در اینستاگرام تبدیل می کند.

جنر محصولات خودش را تبلیغ می کند. او همیشه دیده می شود که جدیدترین کیت های آرایش خود را نشان می دهد. این می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد که افراد پشت نام تجاری شما را نشان دهد ، از محصولات یا محصولات خود استفاده کند.

8. کریستیانو رونالدو

کریستیانو رونالدو

همانطور که گفته شد ، هیچ کس از رسانه های اجتماعی بزرگتری در جهان پیروی از مگاستار فوتبال یوونتوس و برنده پنج بار توپ طلا را ندارد. رونالدو در رده سوم لیست پردرآمدترین تأثیرگذار اینستاگرام قرار گرفت و به ازای هر پست حمایت شده 750،000 دلار درآمد . او 145300000 پیروان به چند تا از کسانی که پست حمایت، از جمله خود مشارکت پرداخت می شود اعم از نایک به خط لباس زیر خود را ضروری می باشد. او همچنین پست های مختلف بازی و تمرینی و همچنین عکس های خانوادگی را به اشتراک می گذارد. هر کجا که رونالدو می رود ، مطمئناً جهان دنبال خواهد شد.

نکته خاصی که رونالدو در اینستاگرام به خوبی انجام می دهد این است که او اغلب پست می کند. او هواداران خود را با به روزرسانی های منظم از زندگی خود ، نسبت به محتوای خود متعهد نگه می دارد. با ارسال مداوم و به اشتراک گذاشتن مطالب خوب ، دنبال کنندگان خود را به محتوای شما علاقه مند کنید .

9. زاک کینگ

زاک کینگ

یکی دیگر از شخصیت ها و فیلمسازان اینترنتی که از طریق وبلاگ ها و فیلم های دیگرش شهرت پیدا کرده است ، Zach King به لطف داستانهای خود بیش از 21 میلیون دنبال کننده دارد که باعث می شود مردم لبخند بزنند. وی فیلم های تصادفی ، فیلم های کمدی و سایر تصاویر تصویری سرگرم کننده را ارسال می کند. هر چیزی که او ارسال می کند به گونه ای طراحی شده است که شما را به خندیدن یا لبخند زدن ، و تنش های زندگی را آسان تر می کند.

Zach King بر بازی محتوای معمولی مسلط است. مردم می خواهند محتوای خوراکی سبک را در خوراک خود ببینند. بنابراین سعی کنید یادداشت یا نقل قول گاه به گاه مربوط به تجارت خود را به اشتراک بگذارید اما باعث می شود طرفداران شما لبخند بزنند و حتی ممکن است آن را برای دوستان خود ارسال کنند.

از Influencers در صنعت خود بیاموزید

برای تأثیرگذار در اینستاگرام ، آگاهی از برند مربوطه را با یک لمس شخصی و ارسال مداوم در اختیار کاربران قرار می دهد. برای اینکه یک بازاریاب موفق باشید ، باید در اینستاگرام کاملاً گرد باشید و از تأثیرگذارهای بالا و همچنین افراد برتر در صنعت شما یاد بگیرید. موسسه بازاریابی دیجیتال می تواند شما را با ابزارهایی برای تبدیل شدن به یک تأثیرگذار در صنعت ، مسلح کند. هم اکنون ثبت نام کنید!

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، ابزارها و فناوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!


[ بازدید : 283 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]