34 راه برای ایجاد بک لینک برای SEO

سه شنبه 28 مرداد 1399
10:46
ادوین
 34 راه برای ایجاد بک لینک برای SEO

شکی نیست که ایجاد لینک های ورودی بزرگ به سایت شما کار سختی است. در حالی که بسیاری از دارندگان سایت برای به دست آوردن لینک های پشتیبان خود ، به بخش های نظرات وبلاگ ناخواسته متوسل می شوند ، این نه برای تلاش های سئو شما لازم و نه مؤثر است .

اگرچه صحبت های زیادی درباره ایجاد پیوندهای ورودی وجود دارد ، اما راههای نادرستی برای انجام این کار به ندرت مورد بحث قرار می گیرد.

به 4 نکته اساسی برای ایجاد لینک دسترسی پیدا کنید

خوشبختانه ، راهبردهای ایجاد پیوند چندان سخت نیست که اجرای بسیاری از افراد بگوید. مانند رسانه های اجتماعی به آن فکر کنید - اگر منبعی از مطالب عالی هستید و آن را جلوی افراد مناسب می گیرید ، آنها قصد دارند آن را به اشتراک بگذارند.

با این حساب ، ما شما را با 33 ایده شروع می کنیم تا به شما در ساختن پیوندهای ورودی قانونی مشروط شوید. در ادامه بخوانید تا نحوه استفاده از این ابزارهای ایجاد لینک در استراتژی SEO خود را مشاهده کنید.

شکی نیست که ایجاد لینک های ورودی بزرگ به سایت شما کار سختی است. در حالی که بسیاری از دارندگان سایت برای به دست آوردن لینک های پشتیبان خود ، به بخش های نظرات وبلاگ ناخواسته متوسل می شوند ، این نه برای تلاش های سئو شما لازم و نه مؤثر است .

اگرچه صحبت های زیادی درباره ایجاد پیوندهای ورودی وجود دارد ، اما راههای نادرستی برای انجام این کار به ندرت مورد بحث قرار می گیرد.

به 4 نکته اساسی برای ایجاد لینک دسترسی پیدا کنید

خوشبختانه ، راهبردهای ایجاد پیوند چندان سخت نیست که اجرای بسیاری از افراد بگوید. مانند رسانه های اجتماعی به آن فکر کنید - اگر منبعی از مطالب عالی هستید و آن را جلوی افراد مناسب می گیرید ، آنها قصد دارند آن را به اشتراک بگذارند.

با این حساب ، ما شما را با 33 ایده شروع می کنیم تا به شما در ساختن پیوندهای ورودی قانونی مشروط شوید. در ادامه بخوانید تا نحوه استفاده از این ابزارهای ایجاد لینک در استراتژی SEO خود را مشاهده کنید.

لینک دهنده چیست؟

بک لینک یا پیوندهای ورودی ، نوعی سئو خارج از صفحه است که در آن شما از سایر وب سایتهایی که خوانندگان را به سایت خود هدایت می کنید ، درآمد کسب می کنید.

کسی که پیوند را دریافت می کند کسی است که به عنوان پیوند به عنوان یک لینک به آن مراجعه می کند.

پیوندهای برگشتی با پیوندهای برون مرزی (پیوندها از وب سایت شما به وب سایت دیگر) و پیوندهای داخلی (پیوندهای یک صفحه در وب سایت شما به صفحه دیگر) متفاوت هستند. در اینجا درباره تفاوتهای بین هر سه نوع پیوند بیشتر بدانید .

بک لینک های راست می توانند دو کار عالی برای وب سایت شما انجام دهند:

  1. آنها می توانند ترافیک را به وب سایت شما هدایت کنند. اگر پستهای شخصی یک پیوند به وب سایت خود را بر روی خود وب سایت یا وبلاگ، خوانندگان خود را ممکن است روی آن کلیک کنید - و شما از ترافیک ارجاع بهره مند شوند.
  2. آنها می توانند به شما در رتبه بندی جستجوی بالاتر کمک کنند. بک لینک ها به موتورهای جستجو می گویند که وب سایت شما در مورد موضوع خاصی صلاحیت دارد - بنابراین هرچه بک لینک بیشتری از سایت های با کیفیت بالا و با قدرت بالا کسب می کنید ، وب سایت شما بهتر در صفحات نتایج موتور جستجو (SERP) قرار می گیرد.

یک لینک ورودی خوب از یک وب سایت معتبر تهیه می شود و از متن لنگر طبیعی استفاده می کند. متن Anchor به سادگی نسخه متنی است که به صورت پیوند وصل شده است ، مانند این (متن لنگر "مانند این" وجود دارد). متن لنگر طبیعی بدان معنی است که شما فقط کلمات کلیدی رابط و لینک به چپ و راست نمی کنید.

Google متن یک پیوند را درک می کند ، بنابراین متن های لنگر "بیشتر بدانید" و "اینجا را کلیک کنید" عمومی تر می تواند به همان اندازه متن لنگر بهینه سازی شده با کلمات کلیدی با ارزش باشد.

1. یک وبلاگ ثابت با مطالب عالی حفظ کنید.

پیوسته ایجاد محتوای وبلاگ فوق العاده که مردم به طور طبیعی می خواهند به آن پیوند بزنند ، یکی از روشهای آزمایش شده و واقعی برای تولید ارگانیک لینکهای ورودی است.

2. پیوند به وبلاگ های دیگر در وبلاگ خود.

منظور از یک وبلاگ یک ابزار اجتماعی است. هرچه بیشتر با دیگران پیوند برقرار کنید - به ویژه هنگامی که شما این کار را با روشی مداوم و فرصت محور انجام می دهید - احتمال بیشتر یکی از این وبلاگ نویسان باعث برتری شما می شود.

به علاوه ، شما نمی توانید همه چیز را در مورد همه چیز در وبلاگ خود پوشش دهید. این منطقی است که از ثروت منابع موجود در وب استفاده کنید تا تجربه وبلاگ شما بهتر و بهتر از این برای خوانندگان شما باشد.

3. ارسال مطالب وبلاگ مهمان.

یک پست وبلاگ عالی بنویسید ، و آن را به وبلاگها بخرید که مناسب باشد. اگر کسی بپذیرد ، آنها باید مایل باشند پیوند ورودی را در پست شما قرار دهند.

نمی دانید برای چه کسی بنویسید؟ بیشتر رسانه ها به مردم این امکان را می دهند تا مقالات اصلی را درمورد موضوعاتی که مربوط به خوانندگانشان است ارائه دهند. در اینجا دستورالعمل ها و دستورالعمل های وبلاگ نویسی برای 11 رسانه برتر رسانه از جمله New York Times ، Business Insider ، HBR.org ، Mashable و موارد دیگر ارائه شده است.

4- فهرست منابع مفید را بسازید و منتشر کنید.

لیست منابع هر دو طعمه لینک بزرگ و مطالب مفید برای خوانندگان خود را. اگر یک لیست منابع جامع ایجاد کنید ، برای وبلاگ نویسان دیگر آسان خواهد بود که به جای این که دوباره آن ها را ویرایش کرده و به جستجوی همه محتوای خود بپردازند ، در پست های خود پیوند دهند. برای اینکه ایده ای از آنچه ممکن است به نظر برسد برای شما بیان می کند ، در اینجا مثالی از لیستی را که ما برای ابزارها و منابع رایگان تولید محتوا تهیه کرده ایم آورده ایم .

5- برای ایجاد مناسبات ، دور هم جمع شوید.

گردهمایی های تخصصی می توانند ابزاری عالی برای ایجاد روابط با تأثیرگذار باشند. در حالی که ممکن است این دورگه ها پیوندهای ورودی زیادی به شما وارد نکند یا فوراً منجر شود ، ایجاد روابط با تأثیرگذار به شما کمک می کند تا از منابع معتبر به پایین بک لینکهای محکم برسید.

بعد از اینکه آنها در جمع بندی شما مشارکت کردند ، می توانید بعداً از آنها بخواهید تا در مورد فرصت پست مهمان یا چیز دیگری سؤال کنید - ضمن اینکه دوباره از آنها بخاطر کمک به جمع بندی متخصص قبلی تشکر می کنیم.

در اینجا مثالی از تجربیات تخصصی را که ما انجام دادیم آورده شده است ، جایی که ما به بازاریابان موفق رسیدیم و از آنها پرسیدیم که چگونه این کار را شروع کردند.

6. ارسال مطالب مربوط به اخبار

Newsjacking وقتی است که از محبوبیت یک خبر خبری برای تقویت فروش خود و موفقیت بازاریابی استفاده می کنید. اگر اولین وبلاگ نویسی هستید که در مورد یک رویداد خبری اظهار نظر می کنید ، به دلیل جزء "تازه بودن" الگوریتم گوگل به صدر SERP ها خواهید رسید و دیگران در حساب های خود از داستان به محتوای شما پیوند می زنند. برای شروع این پست وبلاگ را برای چهار فرمول خبری روزنامه بخوانید .

7. درمورد چشمگیرترین مشتری های خود ، مطالعات موردی ایجاد کنید

اگر در بررسی های مربوط به مشاغل خود ، مشتری های خود را خوب به نظر برسید ، می توانید شرط بندی کنید که آنها به سایت شما پیوند می دهند. اما شما باید آنها را خوب کنید. این بدان معناست که انتخاب شرکتهایی که بهترین نتیجه را دیده اند ، مشتاق هستند و محصول یا خدمات شما را به خوبی می شناسند.

این همچنین به معنای پرسیدن سوالات مناسب و طرح مطالب موردی به روشی جذاب و جامع است. برای شروع کار ، یک الگوی مطالعه موردی رایگان است .

8- داوطلب بودن موضوع مطالعه موردی.

چرا در طرف دیگر مطالعه موردی پیوند عشق نیست؟ ما همیشه به دنبال مشتریانی هستیم که مایلند موضوع مطالعه موردی باشند. وقت خود را برای یکی از فروشندگان اصلی خود داوطلب کنید و پس از انتشار ، از مطالعه موردی بک لینک استفاده کنید.

9- نظرسنجی های مدیریت.

اگر تحقیق می کنید ، قول بدهید که داده ها را با دیگران به اشتراک بگذارید. اگر جمع آوری و جمع آوری داده ها را انجام دهید و به بعضی از سایتهای دارای قدرت بالا پس از آن به یافته ها دسترسی پیدا کنید ، می توانید شرط بندی کنید که آنها برخی از تبلیغات و پیوندهای ورودی را برای شما انجام دهند تا مطمئن شوید که از حجم نمونه خوبی برخوردار هستید.

این راهنمای رایگان را برای استفاده از نظرسنجی های آنلاین در بازاریابی خود بارگیری کنید .

10. بررسیهای کتاب بنویسید.

اگر یک بررسی جامع درباره محتوای نویسنده دیگر ارائه دهید ، شانس خوبی وجود دارد که آنها (و دیگران) به آن پیوند دهند. در اینجا مثالی از مرور کتاب از وبلاگ InsightSquared آورده شده است ، که خلاصه داستان فروش Challenger در آنچه که آنها قول می دهند هشت دقیقه ای خوانده شده یا کمتر است.

11. انجام وبینارهای رایگان و ارسال نسخه های بایگانی شده به صورت آنلاین.

اگر آموزنده باشد ، شرکت کنندگان شما کاملاً آن را به اشتراک می گذارند. یک راه آسان برای انجام این کار ، تبدیل اسلایدهای ارائه پاورپوینت به یک نمایش SlideShare است ، و سپس ارائه آن را در یک پست وبلاگ قرار دهید. همچنین می توانید آن را در صفحه فرود وبینار جاسازی کنید تا هرکسی که به دنبال ثبت نام در یک وبینار است که قبلاً تمام شده است ، می تواند این ارائه را بررسی کند.

برای عکس گرفتن حتی بهتر در بک لینک به این صفحات وبینار بایگانی شده ، در وهله اول با یک شرکت ، مارک یا تأثیرگذار دیگر برای وبینار شریک شوید. نه تنها دو مارک هماهنگ برای ارائه قدرتمندی ایجاد می کنند ، بلکه مخاطبان را نیز گسترش می دهند - حتی پس از پایان وبینار. ( نکاتی درباره ایجاد وبینار در این پست وبلاگ را بیاموزید .)

12. ابزارهای رایگان ایجاد کنید.

به یاد دارید وقتی درباره وبلاگ خود درمورد سرور و انتشار لیست منابع صحبت کردم ؟ به نظر شما افراد در لیست منابع دارای چه مواردی هستند؟ ابزار رایگان یک ابزار بزرگ است. شما می توانید با ایجاد ابزارهای رایگان که برای مشتریان مورد نظر شما واقعاً مفید هستند ، در آن سمت از آن فهرست منابع قرار بگیرید.

به عنوان مثال ، در HubSpot ، ما وب سایت Grader را ایجاد کردیم ، ابزاری که بسیاری از آژانس ها ، شرکا و سایر افراد در صنعت ما به آن پیوند می دهند.

13. ایجاد الگوهای اشتراکی.

مانند ابزارهای رایگان ، قالب ها چیز دیگری هستند که افراد به اندازه کافی مفید برای پیوند به آن خواهند یافت. قبل از ایجاد یک الگوی ، به این فکر کنید که چه قالبهایی کار افراد را آسانتر می کند. به عنوان مثال یک طراح ممکن است کتابخانه ای از الگوهای کارت ویزیت قابل بارگیری ایجاد کند که دیگران بتوانند بارها و بارها به آن پیوند دهند. محتوای دارای نشانک اغلب نوعی محتوا است که به تعداد لینک های ورودی وارد می شود.

14. ایجاد اینفوگرافیک قانع کننده.

مردم کاملاً دوست دارند اینفوگرافی را به اشتراک بگذارند. اگر خودتان یک اینفوگرافیک اصلی ایجاد کنید ، افراد به عنوان منبع اصلی به شما بازگردند. برای افزایش احتمال ایجاد لینک ورودی ، ممکن است شما نیز طرح خود را با منابعی که ذکر کردید به اشتراک بگذارید و کد تعبیه شده برای اینفوگرافیک خود را به راحتی در دسترس قرار دهید.

یک طراح نیست؟ هر کسی می تواند اینفوگرافیک های حرفه ای و با کیفیت بالا ایجاد کند - و به سرعت با الگوهایی مانند این 15 قالب اینفوگرافیک رایگان . اگر می خواهید با استفاده از آن الگوهای ایجاد یک اینفوگرافیک در کمتر از یک ساعت یاد بگیرید ، این پست وبلاگ را بخوانید .

15. اشکال دیگر محتوای بصری ایجاد کنید.

به یاد داشته باشید که کارتون ها ، تجسم های محتوا ، نمودارها و نمودارها و موارد مشابه از آنجایی که مردم بیشتر و بیشتر بصری می شوند بسیار محبوب هستند . به علاوه ، آنها کمی وقت و هزینه لازم را برای ساختنشان می گیرند ، بنابراین اگر شما این کار را با پا انجام داده باشید ، دیگران احتمالاً هیجان ایجاد محتوای تصویری خود را از دست می دهند و به جای آن به شما لینک می دهند.

در اینجا لیستی از 29 ابزار طراحی آنلاین رایگان قرار داده شده است تا بتوانید فارغ از اینکه چقدر اهل فن باشید ، گرافیک خود را ایجاد کنید.

16. ارائه اسلایدها را ایجاد کنید.

یکی از اینفوگرافیک های خود را به قطعه قطعه کنید یا یکی از آخرین صحبت های خود را مجدداً جبران کنید. می توانید این موارد را در وبلاگ خود ، در مرکز منابع وب سایت خود یا حتی در حساب SlideShare برای لینک های بیشتر قرار دهید.

به خاطر داشته باشید که پرمخاطب ترین ارائه ها ، ارائه دهنده هایی هستند که قانع کننده ترین هستند. این به معنای عالی و طراحی عالی است. این پست وبلاگ را برای راهنمایی شروع به پایان در مورد ناخن کردن ارائه بعدی پاورپوینت خود بخوانید .

17. کاری خنده دار انجام دهید.

چیزهای خنده دار مانند آتش سوزی پخش می شوند. در مورد شوخی های خنده دار در صنعت خود فکر کنید و با برخی مطالب طنزآمیز که قابل ارتباط است ، از آن سرمایه گذاری کنید. حتی صنایع خسته کننده می توانند طنز را در چیزی بیابند - در اینجا هفت نمونه برای اثبات آن وجود دارد . (فقط مراقب باشید مخاطبان خود را بفهمید و چگونه آنها احتمالاً پاسخ می دهند تا هیچ کاری توهین آمیز صورت نگیرد.)

18- در مورد اخبار جالب شرکت ، اطلاعیه های مطبوعاتی بنویسید.

با تبدیل استراتژی روابط عمومی خود به درون ورودی ، فرصتهایی را ایجاد می کنید که قبلاً در آنجا نبوده و مکانی را برای شرکت خود به وجود می آورید ، و ذهن مخاطبان معنی داری را در این فرایند با مخاطبان هدف خود ایجاد می کنید.

پس از انتشار یک بیانیه مطبوعاتی عالی ، آن را در وب سایت خود ارسال کنید و سپس انتشارات خود را به یکی از اخبار بزرگ منتقل کنید تا پوشش بیشتری کسب کنید.

19. هنگامی که اخبار شما درگیر شرکتی دیگر است ، یک بیانیه مطبوعاتی مشترک ارسال کنید.

این می تواند به هزاران سایت مرتبط دیگر کمک کند که در بیانیه مطبوعاتی فقط درباره شرکت شما ، ممکن است به سایت شما پیوند نداشته باشد.

20. هنگامی که اخبار بزرگی دارید یا مطالب بسیار خوبی را ارائه می دهید ، با برخی موارد ارتباط برقرار کنید.

جلب توجه مطبوعات و انتشار در نشریات صنعت می تواند به شما در ساخت برند شما کمک کند ، تخصص قابل رویت خود را افزایش دهد ، اعتبار خود را ارتقا بخشد و البته از منابع معتبر بک لینک بگیرید.

ابتدا یک صفحه اختصاصی در مورد داستان در وب سایت خود ایجاد کنید تا آنها به عنوان یک منبع به آن لینک دهند. سپس به تعداد معدودی از روزنامه نگاران و / یا نشریات دسترسی پیدا کنید که می توانید واقعاً ارزش داستان خود را ببینید. مطمئن باشید که به درخواست خود زمینه می دهید ، از قوانین آنها پیروی می کنید ، یک خط موضوع قانع کننده را به ایمیل pitch خود می نویسید ، و مفید واقع می شوید ، فریبنده نیست.

این پست وبلاگ را بخوانید تا درمورد داستان خود درمورد روزنامه نگاران (که شامل دو قالب ایمیل درست در پست است) قرار بگیرید.

21. هشدارهای درخواست مطبوعات را تنظیم کنید و به دنبال فرصت هایی برای ارسال نقل قول ها باشید.

هشدارهای درخواست مطبوعات درخواست هایی برای منابع اطلاعاتی روزنامه نگاران است. این روزنامه نگاران دائما در جستجوی نقل قول از افراد خاص برای نمایش در مقاله خود هستند و چندین رسانه وجود دارد که از آنها برای ارسال درخواست و یافتن آن نقل قول ها استفاده می کنند.

در اینجا لیستی از مدیر تمایل HubSpot متیو باربی آورده شده استاز خدماتی که می توانید برای دریافت هشدار از روزنامه نگاران در صندوق ورودی خود وارد شوید:

  • HARO ( یکی از محبوب ترین خدمات رایگان)
  • Mack Rack (خدمات پولی)
  • گورکانا (خدمات پرداخت شده)
  • بطری منبع (خدمات رایگان)
  • NARO PR (خدمات رایگان)
  • #JournoRequest (هشتگ توییتر مورد استفاده روزنامه نگاران)
  • #PR درخواست (هشتگ توییتر مورد استفاده روزنامه نگاران)

به دلیل حجم بالای درخواستهایی که دریافت خواهید کرد ، وی همچنین توصیه می کند فیلترهای ایمیل یا پوشه ها را برای خودتان سازماندهی کنید. ( یاد بگیرید که چگونه فیلترها را در Gmail در اینجا ایجاد کنید .)

22. مقالات چاپی را بنویسید و بپیچید.

اگر نظر جالبی برای به اشتراک گذاشتن دارید و می توانید آن را به صورت واضح و ترغیب کننده در مقاله ای متناقض بیان کنید ، می توانید این فرصت را داشته باشید که به افراد زیادی برسید ، برای خود و سازمان خود به رسمیت شناخته شوید و پیوندهایی معتبر به وب سایت خود بدست آورید. به نظر من مؤثرترین مقالات مخالف یک نکته را بیان می کند ، صدای شخصی نویسنده را در آغوش می گیرد و سپس توصیه های خاصی را ارائه می دهد.

پس از نوشتن مقاله ، نسخه های آنلاین روزنامه های بزرگ و نشریات بزرگ را برای یک لینک ورودی بسیار ارزشمند هدف قرار دهید. در اینجا دستورالعمل ها و دستورالعمل های انتشار مهمان برای 11 رسانه برتر رسانه ارائه شده است .

23- شركت با شركتها در صنايع تكميلي.

این شایع است که شرکای کانال شرکت ها به محتوای عالی یکدیگر پیوند دهند ، زیرا آنها به موفقیت یکدیگر علاقه دارند.

ممکن است با در نظر گرفتن حضور کلی وب در الکسا و مشابه WWW ، ارزیابی کنید که چقدر ترافیکی می تواند به وب سایت شما منتقل کند . این سایتها می توانند به درک کاملی از ترافیک ، میزان گزاف گویی ، کلمات کلیدی و منابعی که افراد برای یافتن آن سایت و همچنین اقدامات بعدی که پس از مراجعه انجام می دهند ، کمک کنند. این پست وبلاگ را برای راههای بیشتر برای جستجوی بهترین مشارکتهای تجاری با برند بخوانید .

24. مقداری بازاریابی مشترک انجام دهید.

همچنین می توانید یک قدم جلوتر بروید و همکاری های بازاریابی مشترک برقرار کنید . این یعنی همکاری با یک شرکت دیگر برای تبلیغ بخشی از محتوا یا محصول و سپس به اشتراک گذاشتن نتایج آن تبلیغ. وقتی از رابطه و رسیدن به شریک زندگی خود بهره می گیرید ، با کار کمتر پیوندها و وزوزهای بیشتری خواهید گرفت.

بازاریابی مؤثر نیز لازم نیست پیچیده یا گران باشد. به عنوان مثال ، مردمی که در یک پناهگاه حیوانات نجات به نام Fur Baby Rescue می خواستند صدها میلیون خواننده BuzzFeed را اهرم کنند.

برای انجام این کار ، آنها با افرادی در BuzzFeed همکاری کردند تا مقاله ای با عنوان "ما دختران مستی را به یک دسته توله سگ ها و بسیاری از اشک ها" راه اندازی و منتشر کردیم ، که می توانید در اینجا بخوانید . این مقاله دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: چند خانم نوشیدنی چند نوشیدنی داشتند و سپس با توله سگهای شایان ستایش (و پذیرش) از Fur Baby Rescue شگفت زده شدند. ( در اینجا نمونه های بیشتری از همکاریهای عالی برای الهام بخشیدن به شما آورده شده است.)

25. بررسی کنید.

شما می توانید از کاربران متخصصان و متخصصان محصول یا محصول خود بخواهید که ویژگی های جدیدی را که از سیستم خارج می شوید ، بررسی کنند. نه تنها پیوند ورودی را دریافت خواهید کرد بلکه بازخورد خوبی کسب خواهید کرد و رابطه خود را با کسانی که از شما خواسته اند برای نوشتن نظرات تقویت کنید ، تقویت خواهید کرد .

نمی دانید از کجا می توانید بررسی کنید؟ لیست ما از بهترین وب سایت های بررسی محصول برای شرکت های B2B و B2C را بررسی کنید.

26. در زندگی واقعی با دیگر وب مسترها دوست شوید.

تقویت رابطه شما با سایر وب مسترها در صورت بروز فرصتهای آینده ، درهای مربوط به درخواستهای مربوط به لینک ورودی را باز می کند و باعث می شود که احتمالاً این درخواستها روی گوش ناشنوا قرار نگیرند.

شبکه سازی یک مهارت بی نظیر برای داشتن است. هرچه شبکه شما گسترده تر و بازتر باشد ، می توانید فرصتهای بیشتری را باز کنید که حتی نمی دانید وجود داشته است. در اینجا 10 نکته مفید برای شبکه سازی مانند یک حرفه ای برای شروع کار آورده شده است.

27. ذکر نام تجاری خود را جستجو و نظارت کنید.

در مورد تبدیل این ذکرها به پیوندهای ورودی ، با وب مسترها تماس بگیرید ، اما فقط در صورت ضمانت - مانند وقتی که آنها به عنوان مثال داده های شخصی شما را استناد می کنند. این یک تاکتیک است به نام "احیای لینک".

با تنظیم هشدارها با استفاده از ابزاری مانند Mention یا BuzzSumo ، و افزودن کلمات کلیدی مربوط به نام تجاری یا محصولات خود ، از نامهای تجاری نظارت کنید. فقط مطمئن شوید که هرگونه ذکر را از وب سایت خود در هشدار حذف می کنید ، که می توانید در تنظیمات این ابزارها انجام دهید.

در اینجا برای یافتن پیوند از باربی یک الگوی ایمیل آورده شده است :

28. پیوندهای شکسته شده را از طریق ابزارهای خزنده سایت شناسایی کنید.

مشابه مرحله فوق ، برخی از وب مسترها ممکن است به سایت شما پیوند دهند اما از لینکهای قدیمی یا خراب استفاده می کنند. این طبیعی است زیرا وب سایت خود را با گذشت زمان تغییر و به روز می کنید. با این حال ، این پیوندهای ورودی هنوز هم ارزشمند هستند - و می توانید آنها را به روز کنید.

برای اسکن لینکهای خراب در وب سایت های دیگر از ابزارهایی مانند Ahrefs Broken Link Checker ، Dead Link Checker ، Link Juice Recovery Juice و Screaming Frog استفاده کنید . سپس با استفاده از الگوی فوق به عنوان الهام بخش ، با پیوند صحیح به عنوان جایگزینی به وب مسترها دسترسی پیدا کنید.

29. بک لینک های رقبا را جستجو و نظارت کنید.

سپس فرصت هایی را پیدا کنید که بتوانید پیوندهای مشابه را بدست آورید. این یک روش عالی برای پیدا کردن فرصتهای لینک با ارزش بالا و به راحتی است. باربی پیشنهاد می کند تحقیقاتی در مورد رقبا مانند این هفته یا ماهانه انجام دهید تا فرصتهای جدیدی را پیدا کنید که می توانید از آن استفاده کنید در حالی که هنوز تازه هستند.

از یک ابزار تجزیه و تحلیل پیوندی مانند Ahrefs ، Majestic یا Open Site Explorer Moz استفاده کنید تا لیستی از لینکهای برگشتی برای یکی از رقبای خود بدست آورید. سپس بررسی کنید که چه نوع پست هایی از بک لینک استفاده می کنند و از آن سئو خارج از صفحه سود می برند.

به عنوان مثال ، اگر یکی از رقبای شما در حال نوشتن پست های مهمان برای برخی از نشریات خاص است ، این احتمال زیاد است که این انتشارات علاقه مند به پست های مهمان از شما در موضوعات مشابه باشد.

30. "Tweet This" را به محتوای شما پیوند دهید.

بخشی از دریافت لینک های ورودی ، بیرون کشیدن محتوای شما به توده ها است. از جمله "صدای جیر جیر این" یا "برای توییت کلیک کنید!" پیوندها برای نجت های توییتری در محتوای شما باعث می شود افراد بیشتر به طور مشترک محتوای شما را به اشتراک بگذارند.

نتیجه؟ دید بیشتر در موتورهای جستجو ، فیدهای خبری ، جریانهای توییتر و غیره - و بنابراین فرصت بیشتری برای ارجاع داده های شما در محتوای افراد دیگر وجود دارد.

آنچه از این لینک ها به نظر می رسد ، از این پست جمع آوری آمار است :

محققان دریافتند که تصاویر رنگی تمایل افراد به خواندن یک قطعه از مطالب را 80٪ افزایش می دهد. [ توییت این آمار! ]

می توانید با استفاده از سرویس ClickToTweet به راحتی پیوندهایی را ایجاد کنید که بدون یادگیری هیچ کد سفارشی ، پیوندهایی را ایجاد کنید . برای یادگیری نحوه تولید لینکهای ClickToTweet اینجا را کلیک کنید .

31. ابزارکهای اشتراک اجتماعی را نصب کنید.

درست مانند پیوندهای "صدای جیر جیر این" محتوای شما را از آنجا خارج می کند ، دکمه های اشتراک گذاری اجتماعی و ابزارک ها را نیز انجام دهید . آنها را روی محتوای بازاریابی خود مانند مطالعات موردی ، عکسهای سفید ، کتابهای الکترونیکی و پست های وبلاگ قرار دهید.

32. در یک رویداد حمایت مالی کنید یا صحبت کنید.

این رویدادها معمولاً به اسپیکرها و حامیان مالی خود تبلیغ می کنند. همچنین می توانید پیوندهای ورودی را با شرایط خود وارد مذاکره کنید تا مطمئن شوید زمان و منابع شما پیوند ورودی مفیدی را دارند.

اگر در یک رویداد صحبت می کنید ، ارائه بسیار جذاب و اشتراکی ارائه دهید که افراد بخواهند بعداً آنرا پیدا کنند ، به اشتراک بگذارند و حتی به آن پیوند دهند. این پست وبلاگ را برای راهنمای شروع به پایان در مورد ناخن کردن ارائه بعدی خود بخوانید .

33. به وب مستر دیگری کمک کنید تا خطایی را در سایت خود برطرف کند.

به یاد دارید وقتی گفتم باید با سایر مسئولان وب آشنا شوید؟ این بار دیگر است که این اتصالات مفید خواهند بود. وقتی پیوندهای شکسته شده را در سایت های دیگران پیدا می کنید ، به آنها اطلاع دهید (البته با مودبانه) و تکه ای از محتوای خودتان را برای آنها تهیه کنید که می تواند جایگزینی مناسب برای آن لینک خراب باشد. شخصی ، دوستانه و مفید باشید و این می تواند فرصتی برای شروع ایجاد رابطه با آن مدیر وب سایت باشد.

34. آزمایش های رایگان و چشم پوشی از محصول خود را دور کنید.

وقتی افراد از قبل محصول شما را ببینند ، می خواهند دنیا بدانند که بخشی از جمعیت VIP هستند و ممکن است یک بررسی با لینک به سایت شما در مورد آن بنویسند.

چند راه برای محاکمه رایگان وجود دارد. می توانید برخی از دکمه های تماس با اقدام را برای وب سایت یا وبلاگ خود ایجاد کنید. ( در اینجا 50 قالب CTA رایگان و قابل تنظیم برای کمک به شما وجود دارد.) همچنین می توانید مانند مشتریان فعلی یک ایمیل تبلیغاتی جدید برای افرادی که فکر می کنید علاقه مند هستند ارسال کنید. برای نمونه ای که یک ایمیل تبلیغاتی خوب به نظر می رسد ، شماره 1 را در این پست وبلاگ درباره ایمیل های بازاریابی ببینید .

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در آوریل 2012 منتشر شد و به دلیل طراوت ، دقت و جامعیت به روز شده است.


[ بازدید : 223 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به کسب درآمد اینترنتی - کسب و کار اینترنتی - کسب و کار ایمنرمتی است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]